[B3 2.0 AAD]-PAROWNIK LOVATO
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
[B3 2.0 AAD]-PAROWNIK LOVATO
co ta wąż idący z parownika proszę o sugestie widać ze to nie robota ręczna jakiegoś gazownika po co on go wstawił
[ Dodano: 2010-02-28, 14:40 ]
a idzie on w to miejsce gdzie te dwie opaski są obok siebie
[ Dodano: 2010-02-28, 14:40 ]
a idzie on w to miejsce gdzie te dwie opaski są obok siebie
Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 18:47 przez irekprogram, łącznie zmieniany 1 raz.
napisz prosze jeszcze raz jakie jest pytanie bo już nie wiem czy to robota ręczna czy jakiegoś gazownika?
[ Dodano: 2010-02-28, 15:47 ]
jeśli gazownika to najlepiej spytać u źródła
[ Dodano: 2010-02-28, 15:49 ]
aha warto by było gdybyś napisał też czy ten wąż się nagrzewa i czy zaraz za tymi opaskami wąż się kończy czy idzie dalej
[ Dodano: 2010-02-28, 15:47 ]
jeśli gazownika to najlepiej spytać u źródła
[ Dodano: 2010-02-28, 15:49 ]
aha warto by było gdybyś napisał też czy ten wąż się nagrzewa i czy zaraz za tymi opaskami wąż się kończy czy idzie dalej
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
a więc sorki wąz został wstawiony przez gazownika za kadencji poprzedniego właściciela auta idzie on do tej gumu która idzie do kolektora ssącega (na rysunku jest) a czy się nagrzewa? napiszę wieczorem jak się przejade .p.s widziałem chyba z 3 auta z tym samym silnikiem aad i ani jedno takiego czegoś nie miało po co to jest ??? to moje pytanie
Czy w tym parowniku jest elektrozawór ? Jeżeli nie to jast to parownik podciśnieniowy w którym zaworem puszczającym gaz steruje podciśnienie z kolektora ssącego i ten wąż jest od tego sterowania . Podaj jeszcze do którego miejsca idzie dalej ten wąż - do której części w silniku jest podłączony . Przydało by się też zdjącie całego parownika .
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
ja mam swojego człowieka którego śmiało mogę nazwać doktorem od mojego auta,pierwszy raz blosa regulował i nie powiem mówił że ciężko było,ale jak się podjął to i musiał skończyć,najważniejsze musi być cierpliwy człowiek,ustawiane miałem wszystko na słuch i było dobrze ale teraz coś się porobiło i mam lipę ale mam nadzieje że to nic poważnego,wiem jedno miedzy biosem a mixerem jest spora różnica
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
Coś takiego widziałem jako modyfikacje parownika pod silnik z turbiną i wówczas to podłączenie szło do miejsca które dawało podciśnienie w momensie uruchomienia turbiny ( dodatkowe wzbogacenie mieszanki zależne od turba ) - podciśnienie ciągnie membranę i powoduje większe otwarcie zaworu wpuszczającego gaz do komory w której się rozpręża .
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32