Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 AAD]-PAROWNIK LOVATO

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

[B3 2.0 AAD]-PAROWNIK LOVATO

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 14:38

co ta wąż idący z parownika proszę o sugestie widać ze to nie robota ręczna jakiegoś gazownika :-) po co on go wstawił

[ Dodano: 2010-02-28, 14:40 ]
a idzie on w to miejsce gdzie te dwie opaski są obok siebie
Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 18:47 przez irekprogram, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 28 lut 2010, 15:47

napisz prosze jeszcze raz jakie jest pytanie bo już nie wiem czy to robota ręczna czy jakiegoś gazownika?

[ Dodano: 2010-02-28, 15:47 ]
jeśli gazownika to najlepiej spytać u źródła

[ Dodano: 2010-02-28, 15:49 ]
aha warto by było gdybyś napisał też czy ten wąż się nagrzewa i czy zaraz za tymi opaskami wąż się kończy czy idzie dalej

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 16:29

a więc sorki wąz został wstawiony przez gazownika za kadencji poprzedniego właściciela auta idzie on do tej gumu która idzie do kolektora ssącega (na rysunku jest) a czy się nagrzewa? napiszę wieczorem jak się przejade .p.s widziałem chyba z 3 auta z tym samym silnikiem aad i ani jedno takiego czegoś nie miało po co to jest ??? to moje pytanie

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 lut 2010, 19:10

Czy w tym parowniku jest elektrozawór ? Jeżeli nie to jast to parownik podciśnieniowy w którym zaworem puszczającym gaz steruje podciśnienie z kolektora ssącego i ten wąż jest od tego sterowania . Podaj jeszcze do którego miejsca idzie dalej ten wąż - do której części w silniku jest podłączony . Przydało by się też zdjącie całego parownika .

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:12

jest elektrozawór a wąż idzie do tej gumy łączącej kolektor ssący z filtrem powietrza

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 lut 2010, 20:18

czyżby dekompensacja?

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:20

a o co chodzi z tą dekompensacja pandamix co to daje

[ Dodano: 2010-02-28, 20:22 ]
jeden z kolegów pytał mnie czy wąż się nagrzewa otóż nie,chyba chodziło mu o to żę płyn nim idzie otóż nie idzie)

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 lut 2010, 20:29

a tego to juz Ci kolego nie powiem,wiem ze u mnie po montażu blosa mam dana ta rurką w powietrze,nie mam tego podłaczonego,mój majster tak zrobił i tak zostało

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:33

lepiej wkręca się na obroty co nie?

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 lut 2010, 20:38

dzięki blosowi ogólnie ma inne życie,chodź nie teraz bo coś mi się porobiło i wariują obroty i spalanie i strasznie śmierdzi gazem,ale nie długo bo tak być nie może :lol:

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:44

słyszałem ze cięzko go ustawić? już dobry fachowiec musi być ?

[ Dodano: 2010-02-28, 20:48 ]
pandamix pisze:czyżby dekompensacja?
o co chodzi tą dekompensacją ???

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 lut 2010, 20:50

ja mam swojego człowieka którego śmiało mogę nazwać doktorem od mojego auta,pierwszy raz blosa regulował i nie powiem mówił że ciężko było,ale jak się podjął to i musiał skończyć,najważniejsze musi być cierpliwy człowiek,ustawiane miałem wszystko na słuch i było dobrze ale teraz coś się porobiło i mam lipę ale mam nadzieje że to nic poważnego,wiem jedno miedzy biosem a mixerem jest spora różnica

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:53

na razie w blosa się nie pcham, muszę parownik zmienić za parę miechów wtedy się zastanowie co wybrać

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 lut 2010, 21:36

Coś takiego widziałem jako modyfikacje parownika pod silnik z turbiną i wówczas to podłączenie szło do miejsca które dawało podciśnienie w momensie uruchomienia turbiny ( dodatkowe wzbogacenie mieszanki zależne od turba ) - podciśnienie ciągnie membranę i powoduje większe otwarcie zaworu wpuszczającego gaz do komory w której się rozpręża .

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 21:41

ciekawie napisałęs marko ,to ma sens ,bez turbiny to też ma zastosowanie bo ja turbiny nie mam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl