Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 Avant 1.9 TDI 1Z] Zamiana Bosch na Pierburg

aczescik

[B4 Avant 1.9 TDI 1Z] Zamiana Bosch na Pierburg

Post autor: aczescik » 02 mar 2010, 16:05

Witam wszystkich.
Przeczytałem wszystkie posty na forum odnośnie zamiany z Boscha na Pierburga i tak naprawdę wiem tylko że trzeba wymienić nastawnik na indukcyjny zmienić przepływke na Pierburga zamienić komputer i wiązkę elektryczną.
Mam prośbę czy ktoś mógłby mi pomóc jak to zrobić nastawnik już mam.
Z komputerem mam problem bo nie wiem jaki się nadaję słyszałem że nowsze mają wbudowany imobilajzer czy są bez imo a jak tak to jak je poznać.
Trzecia sprawa to wiązka jaka część jest jej potrzebna.
Proszę o pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 20:59 przez aczescik, łącznie zmieniany 1 raz.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 02 mar 2010, 19:11

ja tez sie przymiezama do tego swapa mam wszystko tylko kompa nie mam, potrzebna jest tylko wtyczka do nowego kompa przekładasz kable i po zabawie.

aczescik

Post autor: aczescik » 02 mar 2010, 19:54

Dobrze Ci powiedzieć "przekładasz kable i po zabawie" chodzi mi głównie o kompa i ten felerny imobilajzer bo moje cacko nie ma imobilajzera i mechanik powiedział że to jest najtrudniejsze w tej całej zabawie :-)

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 02 mar 2010, 21:44

aczescik pisze:Dobrze Ci powiedzieć "przekładasz kable i po zabawie" chodzi mi głównie o kompa i ten felerny imobilajzer bo moje cacko nie ma imobilajzera i mechanik powiedział że to jest najtrudniejsze w tej całej zabawie :-)
Immo to nie problem wyślesz kompa to sie zrobi że immo zniknie ;-) można też dołożyć puszkę immo ale to już zależy od ciebie.

aczescik

Post autor: aczescik » 03 mar 2010, 15:38

Kompa już kupiłem BOSCH 0 281 001 316/317 chyba to ten typ.Wiązkę elektryczną będę miał może jutro kompletną z anglika razem z imo ale bez kluczyka.Piszesz że to rozbroisz pytanko jest takie czy długo bym czekał no i za ile byś to zrobił. :-)

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 03 mar 2010, 18:05

odezwij sie wieczorkiem na gg ;-) 5232433

Lukasz1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Lukasz1988 » 03 mar 2010, 18:26

A że tak się zapytam po co pchać się w takie koszty i robić takie zmiany. Różnicy w jeździe wielkiej nie będzie a za tą kasę zrobił bym jakiegoś chipa mocniejsze wtrychy albo na jakieś felgi dozbierać.

aczescik

Post autor: aczescik » 03 mar 2010, 19:45

Tak ale nastawnik potem można wyczyścić a nie wyrzucić.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 03 mar 2010, 20:29

ostatnio pytałem sie u pompiarza o nastawnik potencjometryczny i powiedział mi ze ma jakiegoś elektronika który jest w stanie zreanimować to ustrojstwo(w niektórych przypadkach już nie) koszt to 200-300zł
nie jest to byle jaki pompiarz bo jeden z lepszych z wawy a dokładnie Bogdan z Nadarzyna wiec głupot raczej nie opowiadał.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 mar 2010, 21:09

wenon pisze:ostatnio pytałem sie u pompiarza o nastawnik potencjometryczny i powiedział mi ze ma jakiegoś elektronika który jest w stanie zreanimować to ustrojstwo(w niektórych przypadkach już nie) koszt to 200-300zł
Prawie wszystko się da zreanimować ,problem w tym że nigdy nie wiadomo na jak długo .Według mnie reanimacja nastawnika potencjometrycznego to kasa wyrzucona w błoto no chyba że gość da gwarancję

aczescik

Post autor: aczescik » 03 mar 2010, 21:31

U mnie padł już trzeci a każdy miał być dobry i dlatego chcę spróbować tej zamiany :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 mar 2010, 08:32

aczescik pisze:U mnie padł już trzeci a każdy miał być dobry
To cię kolego trochę kosztowało ;-) Raczej normalne że wszystkie padły bo najmłodsze nastawniki potencjometryczne pochodzą z 93roku.Indukcyjne to zupełnie inna bajka bo można kupić z dużo młodszych aut no i jest w czym wybierać

aczescik

Post autor: aczescik » 04 mar 2010, 17:48

Troszeczkę tej kasy pochłonęło ;-)
I dla tego postanowiłem zaryzykować i zamienić,skoro innym się udało :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 mar 2010, 19:26

aczescik pisze:I dla tego postanowiłem zaryzykować
Żadne ryzyko ,raczej definitywne rozwiązanie problemu .Raz i skutecznie .Jak się przekonałeś wszelkie inne opcje są nieskuteczne

wgali
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 gru 2008, 16:27
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: wgali » 15 mar 2010, 13:49

witam
podepnę się pod temat i opisze o co mi chodzi
Rozbiłem wczoraj swoje audi b4 1,9tdi 1995 rok kombi że nie nadaje się do remontu
a mogę okazyjnie kupić takie samo audi ten sam kolor tylko z 1992 roku w dość okazyjnej cenie i mam pytanie czy jak zmienię silnik to wystarczy tylko wiązkę od komputera zmienić ?? silnik i osprzęt nienaruszony .Miałem dość bogato wyposażone te audi i jak bym kupił te drugie to dużo rzeczy chciał bym poprzekładać czy wszystko będzie pasować
pozdrawiam wgali

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl