Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Avant 1.9 TDI 1Z] Zamiana Bosch na Pierburg

aczescik

[B4 Avant 1.9 TDI 1Z] Zamiana Bosch na Pierburg

Post autor: aczescik » 02 mar 2010, 16:05

Witam wszystkich.
Przeczytałem wszystkie posty na forum odnośnie zamiany z Boscha na Pierburga i tak naprawdę wiem tylko że trzeba wymienić nastawnik na indukcyjny zmienić przepływke na Pierburga zamienić komputer i wiązkę elektryczną.
Mam prośbę czy ktoś mógłby mi pomóc jak to zrobić nastawnik już mam.
Z komputerem mam problem bo nie wiem jaki się nadaję słyszałem że nowsze mają wbudowany imobilajzer czy są bez imo a jak tak to jak je poznać.
Trzecia sprawa to wiązka jaka część jest jej potrzebna.
Proszę o pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 20:59 przez aczescik, łącznie zmieniany 1 raz.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 02 mar 2010, 19:11

ja tez sie przymiezama do tego swapa mam wszystko tylko kompa nie mam, potrzebna jest tylko wtyczka do nowego kompa przekładasz kable i po zabawie.

aczescik

Post autor: aczescik » 02 mar 2010, 19:54

Dobrze Ci powiedzieć "przekładasz kable i po zabawie" chodzi mi głównie o kompa i ten felerny imobilajzer bo moje cacko nie ma imobilajzera i mechanik powiedział że to jest najtrudniejsze w tej całej zabawie :-)

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 02 mar 2010, 21:44

aczescik pisze:Dobrze Ci powiedzieć "przekładasz kable i po zabawie" chodzi mi głównie o kompa i ten felerny imobilajzer bo moje cacko nie ma imobilajzera i mechanik powiedział że to jest najtrudniejsze w tej całej zabawie :-)
Immo to nie problem wyślesz kompa to sie zrobi że immo zniknie ;-) można też dołożyć puszkę immo ale to już zależy od ciebie.

aczescik

Post autor: aczescik » 03 mar 2010, 15:38

Kompa już kupiłem BOSCH 0 281 001 316/317 chyba to ten typ.Wiązkę elektryczną będę miał może jutro kompletną z anglika razem z imo ale bez kluczyka.Piszesz że to rozbroisz pytanko jest takie czy długo bym czekał no i za ile byś to zrobił. :-)

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 03 mar 2010, 18:05

odezwij sie wieczorkiem na gg ;-) 5232433

Lukasz1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Lukasz1988 » 03 mar 2010, 18:26

A że tak się zapytam po co pchać się w takie koszty i robić takie zmiany. Różnicy w jeździe wielkiej nie będzie a za tą kasę zrobił bym jakiegoś chipa mocniejsze wtrychy albo na jakieś felgi dozbierać.

aczescik

Post autor: aczescik » 03 mar 2010, 19:45

Tak ale nastawnik potem można wyczyścić a nie wyrzucić.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 03 mar 2010, 20:29

ostatnio pytałem sie u pompiarza o nastawnik potencjometryczny i powiedział mi ze ma jakiegoś elektronika który jest w stanie zreanimować to ustrojstwo(w niektórych przypadkach już nie) koszt to 200-300zł
nie jest to byle jaki pompiarz bo jeden z lepszych z wawy a dokładnie Bogdan z Nadarzyna wiec głupot raczej nie opowiadał.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 mar 2010, 21:09

wenon pisze:ostatnio pytałem sie u pompiarza o nastawnik potencjometryczny i powiedział mi ze ma jakiegoś elektronika który jest w stanie zreanimować to ustrojstwo(w niektórych przypadkach już nie) koszt to 200-300zł
Prawie wszystko się da zreanimować ,problem w tym że nigdy nie wiadomo na jak długo .Według mnie reanimacja nastawnika potencjometrycznego to kasa wyrzucona w błoto no chyba że gość da gwarancję

aczescik

Post autor: aczescik » 03 mar 2010, 21:31

U mnie padł już trzeci a każdy miał być dobry i dlatego chcę spróbować tej zamiany :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 mar 2010, 08:32

aczescik pisze:U mnie padł już trzeci a każdy miał być dobry
To cię kolego trochę kosztowało ;-) Raczej normalne że wszystkie padły bo najmłodsze nastawniki potencjometryczne pochodzą z 93roku.Indukcyjne to zupełnie inna bajka bo można kupić z dużo młodszych aut no i jest w czym wybierać

aczescik

Post autor: aczescik » 04 mar 2010, 17:48

Troszeczkę tej kasy pochłonęło ;-)
I dla tego postanowiłem zaryzykować i zamienić,skoro innym się udało :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 mar 2010, 19:26

aczescik pisze:I dla tego postanowiłem zaryzykować
Żadne ryzyko ,raczej definitywne rozwiązanie problemu .Raz i skutecznie .Jak się przekonałeś wszelkie inne opcje są nieskuteczne

wgali
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 gru 2008, 16:27
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: wgali » 15 mar 2010, 13:49

witam
podepnę się pod temat i opisze o co mi chodzi
Rozbiłem wczoraj swoje audi b4 1,9tdi 1995 rok kombi że nie nadaje się do remontu
a mogę okazyjnie kupić takie samo audi ten sam kolor tylko z 1992 roku w dość okazyjnej cenie i mam pytanie czy jak zmienię silnik to wystarczy tylko wiązkę od komputera zmienić ?? silnik i osprzęt nienaruszony .Miałem dość bogato wyposażone te audi i jak bym kupił te drugie to dużo rzeczy chciał bym poprzekładać czy wszystko będzie pasować
pozdrawiam wgali

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl