[B4 TDI 1Z] wtyczka 8 pin
[B4 TDI 1Z] wtyczka 8 pin
witam klubowiczów!mam mały problem!mianowicie chciałem zapytać gdzie znajdę tą wtyczkę co jest 8 pin żeby założyć opornik?na niżej podanym linku mamy foto golfa i tam jest ta kostka!u mnie po otwarciu maski jest tylko wtyczka 3 pin co wchodzi na pompę.moja audi 92r.na boshu!prosze o pomoc
http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html
http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html
Re: [B4 TDI 1Z] wtyczka 8 pin
benekk25 pisze:witam klubowiczów!mam mały problem!mianowicie chciałem zapytać gdzie znajdę tą wtyczkę co jest 8 pin żeby założyć opornik?na niżej podanym linku mamy foto golfa i tam jest ta kostka!u mnie po otwarciu maski jest tylko wtyczka 3 pin co wchodzi na pompę.moja audi 92r.na boshu!prosze o pomoc
http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html
a masz boscha albo pierburga (przepływka) bo jak pierburga to jest okrągła wtyczka między serwem a filtrem paliwa a właściwie zamocowana na filtrze paliwa na takiej blaszce
witam ponownie znalazłem tą wtyczkę jest okrągła mimo to zrobiłem jak tu ( http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tu ... ing1z.html ) i okazuje się że to nic nie daje!czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat?
Jeżeli podpiołeś według tego http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html to nie bedzie działać Wtyczka do boscha ma inaczej wyprowadzenia .Czujnik temperatury paliwa jest na 4 i 7 pinie.
Tak tu masz wskazówkę , to jest instrukcja sprawdzenia właśnie czujnika temperatury paliwa pompy z nastawnikiem potencjometrycznym http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f92 ... 0ee0a.html
po pierwsze to rezystora nie podpina się pod czujnik temperatury paliwa tylko pod sygnał zwrotny pozycji położenia pierścienia dawkipico pisze:Jeżeli podpiołeś według tego http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html to nie bedzie działać Wtyczka do boscha ma inaczej wyprowadzenia .Czujnik temperatury paliwa jest na 4 i 7 pinie.
a po drugie to w nastawniku potencjometrycznym oszukanie ECU polega na zupełnie innej zasadzie i rezystor wpina się szeregowo w pin 2 a nie równolegle między 2&3
a po co mu to :?: tu chodzi o R-tuning a nie zabawę w oszukanie czujnika temperatury paliwa co przynosi marne efekty :roll:pico pisze:Tak tu masz wskazówkę , to jest instrukcja sprawdzenia właśnie czujnika temperatury paliwa pompy z nastawnikiem potencjometrycznym http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f92 ... 0ee0a.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 74
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja właśnie wczoraj sobie podłączyłem oporniczek .Ale miałem dwa odmienne schematy .Na pierwszym opornik wpięty między 2 i 3 pin we wtyczce od pompy .I to jest wersja dla silnika na pierburgu .Drugi schemat to opornik wpięty szeregowo pomiędzy ecu a wtyczką z pompy na 2 pinie .Sam nie wiedziałem która wersja jest dla pierburga a która dla boscha ale dzięki koledze UKI_XX, już wiem że pierwsza .Czyli opornik między 2 i 3 pinem .Prawdopodobnie ta druga opcja jest dla boscha ale tego nie jestem pewien .Co do wrażeń to po włączeniu opornika(470 ohm )auto ciągnie jak głupie i podejrzewam że szybko by się to żle skończyło gdyby ktoś odważył by się podpiąć na stałe.Dawka paliwa na vagu z ustawionej 3,8 głupieje i leci w dół ciągle się zmieniając więc pewnie jest jakaś kosmiczna .Raczej często nie bedę z tego korzystał ,ale czasami się pewnie przyda
koszt rezystora w sklepie z elektroniką to ok 2-5gr a tam gdzie naprawiają sprzęt RTV dostaniesz za darmo <ok>benekk25 pisze:... a gdzie taki opornik kupię?zamontowałes go na pin2?
u Ciebie im wyższa wartość tym więcej mocy a przełącznik zakładasz równolegle (przepływka bosch, 92-93r.) do rezystora (jak zwarty to wyłączony)