Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z] wtyczka 8 pin

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

[B4 TDI 1Z] wtyczka 8 pin

Post autor: benekk25 » 07 mar 2010, 17:03

witam klubowiczów!mam mały problem!mianowicie chciałem zapytać gdzie znajdę tą wtyczkę co jest 8 pin żeby założyć opornik?na niżej podanym linku mamy foto golfa i tam jest ta kostka!u mnie po otwarciu maski jest tylko wtyczka 3 pin co wchodzi na pompę.moja audi 92r.na boshu!prosze o pomoc

http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 07 mar 2010, 17:23

link nie działa

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

Re: [B4 TDI 1Z] wtyczka 8 pin

Post autor: berthold » 07 mar 2010, 17:31

benekk25 pisze:witam klubowiczów!mam mały problem!mianowicie chciałem zapytać gdzie znajdę tą wtyczkę co jest 8 pin żeby założyć opornik?na niżej podanym linku mamy foto golfa i tam jest ta kostka!u mnie po otwarciu maski jest tylko wtyczka 3 pin co wchodzi na pompę.moja audi 92r.na boshu!prosze o pomoc

http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html

a masz boscha albo pierburga (przepływka) bo jak pierburga to jest okrągła wtyczka między serwem a filtrem paliwa a właściwie zamocowana na filtrze paliwa na takiej blaszce

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 07 mar 2010, 21:26

moja audiczka jest na boshu przepływka i pompa

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 mar 2010, 02:34

wtyczka okrągła 8-pinowa z 7 przewodami i jest na końcu kabla (ok 50cm) co wychodzi z nastawnika pompy <ok> a jak się podpina do tego rezystor to pytaj kolegę karol121 bo on się chyba tym bawił bo ma na boschu a jak nie to uderzaj do kolego kostrz i zakładaj sterownik z chipem <ok>

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 08 mar 2010, 14:46

witam ponownie znalazłem tą wtyczkę jest okrągła mimo to zrobiłem jak tu ( http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tu ... ing1z.html ) i okazuje się że to nic nie daje!czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat?

pico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 26 lut 2008, 22:48

Post autor: pico » 08 mar 2010, 15:34

Jeżeli podpiołeś według tego http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html to nie bedzie działać Wtyczka do boscha ma inaczej wyprowadzenia .Czujnik temperatury paliwa jest na 4 i 7 pinie.

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 08 mar 2010, 16:38

czyli mam rozumieć że ten opornik powinien być na 4 i 7 pinie?czy dobrze rozumiem?

pico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 26 lut 2008, 22:48

Post autor: pico » 08 mar 2010, 18:57

Tak tu masz wskazówkę , to jest instrukcja sprawdzenia właśnie czujnika temperatury paliwa pompy z nastawnikiem potencjometrycznym http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f92 ... 0ee0a.html

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 mar 2010, 14:51

pico pisze:Jeżeli podpiołeś według tego http://stefan1987.ovh.org.../tunning1z.html to nie bedzie działać Wtyczka do boscha ma inaczej wyprowadzenia .Czujnik temperatury paliwa jest na 4 i 7 pinie.
po pierwsze to rezystora nie podpina się pod czujnik temperatury paliwa tylko pod sygnał zwrotny pozycji położenia pierścienia dawki
a po drugie to w nastawniku potencjometrycznym oszukanie ECU polega na zupełnie innej zasadzie i rezystor wpina się szeregowo w pin 2 a nie równolegle między 2&3
pico pisze:Tak tu masz wskazówkę , to jest instrukcja sprawdzenia właśnie czujnika temperatury paliwa pompy z nastawnikiem potencjometrycznym http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f92 ... 0ee0a.html
a po co mu to :?: tu chodzi o R-tuning a nie zabawę w oszukanie czujnika temperatury paliwa co przynosi marne efekty :roll:

lukaszwaniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukaszwaniek » 09 mar 2010, 15:18

Ja to testowałem. Podpiołem regulowany opornik o ile mnie pamięć nie myli 200 - 500 OM. Zapaliłem silnik i zwiekszałem opór aż silnik zaczął nierówno pracować.
z około 14 do setki normalnie zrobiło sie 11.

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 09 mar 2010, 15:31

kolego lukaszwaniek a gdzie taki opornik kupię?zamontowałes go na pin2?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 mar 2010, 15:35

Ja właśnie wczoraj sobie podłączyłem oporniczek .Ale miałem dwa odmienne schematy .Na pierwszym opornik wpięty między 2 i 3 pin we wtyczce od pompy .I to jest wersja dla silnika na pierburgu .Drugi schemat to opornik wpięty szeregowo pomiędzy ecu a wtyczką z pompy na 2 pinie .Sam nie wiedziałem która wersja jest dla pierburga a która dla boscha ale dzięki koledze UKI_XX, już wiem że pierwsza ;-) .Czyli opornik między 2 i 3 pinem .Prawdopodobnie ta druga opcja jest dla boscha ale tego nie jestem pewien .Co do wrażeń to po włączeniu opornika(470 ohm )auto ciągnie jak głupie i podejrzewam że szybko by się to żle skończyło gdyby ktoś odważył by się podpiąć na stałe.Dawka paliwa na vagu z ustawionej 3,8 głupieje i leci w dół ciągle się zmieniając więc pewnie jest jakaś kosmiczna .Raczej często nie bedę z tego korzystał ,ale czasami się pewnie przyda ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 mar 2010, 16:25

benekk25 pisze:... a gdzie taki opornik kupię?zamontowałes go na pin2?
koszt rezystora w sklepie z elektroniką to ok 2-5gr a tam gdzie naprawiają sprzęt RTV dostaniesz za darmo <ok>
u Ciebie im wyższa wartość tym więcej mocy a przełącznik zakładasz równolegle (przepływka bosch, 92-93r.) do rezystora (jak zwarty to wyłączony)

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 09 mar 2010, 19:48

kolego to jak sie go wepnie w 2pin czyli (przecinam kabel i miedzy przeciete kable montuje opornik) to jak go zrobic na wyłacznik??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl