[b3 1.9 SD] Modyfikacje - zwiekszanie mocy
Oj to już poważne wyzwanie. W przypadku 2.3 to już chyba bys mysiał wymienić wszystko z przodu. Chłodnica, nie wiem jak sanie pod silnikiem ale jesli myślisz nad czymś takim to również przeguby i hamulce. Moim zdaniem taka zabawa to już nie ma sensu. Myślałem że chcesz uzyskać ok 20KM. Niestety nie jestem w stanie ci dalej pomóc.
Poczytaj to co wcześniej jest napisane. ok 10KM uzyskasz jeśli zmienisz sam wałek na osty i lekko splanujesz głowice. Do tego zaopatrzysz sie w dobry filtr powietrza.
Jeżeli ok 20KM to możesz kupić typowo sportowy wałek ale wdedy już silnik nie bedzie elastycznie pracował, najgożej będzie się zachowywał na wolnych obrotach.
Pozostaje w takim razie turbo lub kompresor( krórego ja byłbym zwolennikiem).
Wybór należy do Ciebie.
Jeżeli ok 20KM to możesz kupić typowo sportowy wałek ale wdedy już silnik nie bedzie elastycznie pracował, najgożej będzie się zachowywał na wolnych obrotach.
Pozostaje w takim razie turbo lub kompresor( krórego ja byłbym zwolennikiem).
Wybór należy do Ciebie.
Ale odchodzi modyfikacja kolektora wydechowego,
Ale dochodzi mocowanie kompresora i kolo pasowe
Jedynie smarowanie - co nie jest jakos super trudne - oczko pod czujnik cisnienia i mamy smarowanie.układ chłodzenia turbiny
Do turbo tez nie musisz montowac intercoolera. I w druga strone - do kompresora wypadalo buy zalozyc IC tak samo jak do turbo.i o ile się nie myle to nie jest też konieczny intercooler.
A ja bym dalej upieral sie w strone swapu. Taniej i mnie awaryjnie.Jeżeli silnik ma naprawde zdrowy to to o poleciłbym jednak kompresor.
A ja myslalem ze chodzi o przyrost rzedu 60-70 koni. Dla 20 koni montowac turbo lub kompresor :lol: :lol: :lol:Myślałem że chcesz uzyskać ok 20KM.
A soft turbo bez odprezania ile by dalo? Własnie wspomniane ~ 60KM.guziq tyle mocy? Przeciesz to ponad 50% musiałbyś wzmacniać cały dół silnika do tego.Nie wiem czy to opłacalne. Ja myślałem o sofcie co by było bezpieczne
113KM x 1.5 bara (cisnie razem z atmosferycznym) = 169,5KM
To skad pomysl na doladowanie wogole?mi tam aż tyle mocy nie potrzeba
kolego jak masz silnik w dobrym stanie to jeździj i ciesz się Audi, nie kombinuj bo z tego nic zadowalającego nie uzyskasz, a możesz pogorszyć. Samo przejście z wtrysku mechanicznego na elektroniczny sporo kosztuje i pieniędzy i nerwów, potem jeszcze modyfikacje... odłóż tą kasę i za kilka lat sobie kup jakieś 2.2Tq i wtedy coś z tym rób.