Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - FMIC

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 10 mar 2010, 17:31

BIT BIT pisze:jakoś wysoko masz te ice nie zasłania go zdeżak? bo wygląda że jest nad wlotem powietrza
bo inaczej z ori zderzakiem sie nie da zamocowac. Do gory bardziej nei dasz bo nie wyprowadzisz przewodow do icka, nizej mozna by bylo dac ale wtedy zderzak przeszkadza tym, ze odrazu ucieka pod chlodnice i dupa;) Jedyne wyjscie aby to bylo okiej, to zdesio od S2 i icek pokroju skoda octavia II[645/420/35] / renault master/novano[900x200x70 w miejscu wyprowadzenia rur, a gr. rdzenia to ~40], a wymiary icka od saaba 2.0T to 540x160x50

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 10 mar 2010, 20:05

roznie to chodzi, najlepiej odezwij sie do kolegi duo . Dalbys gdzies foto jak zrobiles DP do dmuchawki ;-)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 10 mar 2010, 20:11

Jak mialem AAZ to na ori icku z b4 tdi zrobilem ~150ps i ~271nm , ale auto puchlo i kurzylo, a jak wsadzilem tego icka od saaba, to nie puchl, nie kurzyl i sie tak nie grzal :mrgreen: Czyli tez daje rade ;-)
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 13:35 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 10 mar 2010, 20:21

a jeszcze sie zapytam u kogo bedziesz robil softa?

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 10 mar 2010, 20:23

plan jest na Olsztyn ale propozycje mile widziane

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 10 mar 2010, 20:28

ja polecam zaprzala [ www.turbodiesel.pl ] . Ogarnie ci przyszle ECU 16bitowe, wylaczy immo i zrobi fest soft;)

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 10 mar 2010, 22:49

warto odme uwolnić czy to nic nie da ?

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 11 mar 2010, 08:43

warto odme uwolnić czy to nic nie da ?
moim zdaniem to lepsze niż zaślepianie EGR, a najlepiej jak się zrobi jeszcze oil catch tank

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 mar 2010, 21:36

BIT BIT pisze:warto odme uwolnić czy to nic nie da ?
temp w dolocie spadnie, i po palowaniu bedzie szybciej spadac

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 mar 2010, 15:42

mrozoo pisze:BIT BIT napisał/a:
warto odme uwolnić czy to nic nie da ?

temp w dolocie spadnie, i po palowaniu bedzie szybciej spadac
Dokładnie. <ok> I jak fajnie powyżej 3tysi się zetor kręci. :mrgreen: Do tego EGR zaślepiony i kat wybity i autko jest dość elastyczne w porównaniu z serią. ;-)

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl