bo inaczej z ori zderzakiem sie nie da zamocowac. Do gory bardziej nei dasz bo nie wyprowadzisz przewodow do icka, nizej mozna by bylo dac ale wtedy zderzak przeszkadza tym, ze odrazu ucieka pod chlodnice i dupa;) Jedyne wyjscie aby to bylo okiej, to zdesio od S2 i icek pokroju skoda octavia II[645/420/35] / renault master/novano[900x200x70 w miejscu wyprowadzenia rur, a gr. rdzenia to ~40], a wymiary icka od saaba 2.0T to 540x160x50BIT BIT pisze:jakoś wysoko masz te ice nie zasłania go zdeżak? bo wygląda że jest nad wlotem powietrza
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - FMIC
Jak mialem AAZ to na ori icku z b4 tdi zrobilem ~150ps i ~271nm , ale auto puchlo i kurzylo, a jak wsadzilem tego icka od saaba, to nie puchl, nie kurzyl i sie tak nie grzal :mrgreen: Czyli tez daje rade
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 13:35 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
ja polecam zaprzala [ www.turbodiesel.pl ] . Ogarnie ci przyszle ECU 16bitowe, wylaczy immo i zrobi fest soft;)