Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AFN] analiza logów pomoc

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

[AFN] analiza logów pomoc

Post autor: kyjo » 14 mar 2010, 17:32

robiłem kumplowi logi i prosze sprawdzcie to..
wyskoczył taki błąd Obrazek

zacząłem logowac gr 011 ale udało sie tylko tyle co na pierwszym zdj a potem to wygląda tak


dodam ze kumpel skarży sie że czasem auto nie łapie mocy i tak jakby w tryb awaryjny przechodził

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 mar 2010, 18:26

Łapie awaryjny bo n75 nie zbija prawidłowo .W pewnym momencie ciśnienie doładowania przekracza 1,5 bara :shock: N75 do wymiany .A ten błąd to własnie zbyt duże ciśnienie w kolektorze dolotowym .140 zeta za nowy n75 na aledrogo i problem kumpla rozwiązany <ok>

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 14 mar 2010, 18:34

Turbina do czyszczenia ładuje prawie na max przydały by się jeszcze logi z grupy 3 dynamiczne i 3i 11 w BS

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 mar 2010, 18:37

logi nie problem jutro sie dorobi jak cos trzeba bedzie.
a z tym czyszczeniem turbiny to sie zastanawiam bo kumpel ma ciężką noge i łądnie mu daje po dmuchawce.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 14 mar 2010, 18:39

J w swoim AFN też nie żałuje mu gazu i też bedę musiał czyścić turbinkę bo powyżej 3 tyś odcina go na sekunde a śmigam raczej dynamicznie powiedz który to rok tego AFN :?:

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 mar 2010, 18:44

to jest 1998 rok

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 14 mar 2010, 18:47

to nie bo myślałem że do 97 to został by jeszcze do sprawdzenia wężyk który idzie do ECU ale w 98 jest inaczej

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 mar 2010, 18:50

a w dolocie nie ma jakis czujników cisnienia żeby coś pieprzył n75?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 14 mar 2010, 19:00

Nie on ma czujnik G70 na rurze dolotowej nie w Ecu tak jak ja mam ale błąd który wyskakuje to Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej ale widać po logach że turbina ładuje na max możesz jeszcze zrobić w ten sposób rozruszaj sztangę turbiny za pomocą klucza 14
tak z pół godzinki trzeba machać kluczem i potem jak się silnik rozgrzeje przegonić dać mu w palnik przez parę dni i zobaczysz czy coś się polepszyło jak są delikatnie zapieczone łopatki w turbinie to taki zabieg pomaga a jak mocno to niestety turbina na stół do czyszczenia a najlepiej regeneracja koszt 1000-1500 zł wiem bo parę dni temu diagnozowałem AJM i turbinkę musiał robić a póżniej jeszcze przepływkę też wymienił i auto ożyło

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 mar 2010, 19:05

no bede cos działał z nim najpierw sprawdze sztange moze cos da .

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 14 mar 2010, 19:22

a jeszcze jedno jakby robił turbine to niech wyrzuci katalizator ze środka o jak ma zapchany to za miesiąc po zrobieniu turbiny będzie miał ten sam problem to tyle

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 mar 2010, 20:19

kata juz wywaliliśmy wraz z zaślepieniem EGR n75 był juz rok temu wymieniany ale niewiem czy to oryginał kupił czy zamienił wiec sie go sprawdzi

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 15 mar 2010, 11:13

Wyczysc turbine i bedzie OK...
Co do czujnika cisnienia doladowania - to jesli auto jest z poczatku 98 roku to ma czujnik w ECU.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 15 mar 2010, 19:11

kumpel był u mechera i to samo powiedział czyszczenie 300zł. dzięki pany jak zrobi to napisze jak tam wygląda sprawa.

zackone88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2011, 12:56
Lokalizacja: Zabrze

Prośba o analizę logów

Post autor: zackone88 » 13 cze 2013, 20:22

Witam i ja bym poprosił o analizę logów Audi a4 AJM 1.9 PD
Jest zamulony słaba rekcja na gaz nie wiem co jest n 75 przepływka nie wiem może ktoś coś podpowie. Układ raczej szczelny wszystko sprawdzane wężyki też wszystkie nowe.

http://vaglog.rtnet.pl/pzackiewicz88_130867.html

Co sądzicie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl