[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
Zawsze są 2 ucieczki przed dziurą albo slalom albo rozpęd i nadzieja że się nad dziurą przeleci <rotfl2> No i popieram duo 5centów nad ziemią lepiej czuć wiosne :mrgreen: . Ja auto urzytkuje na codzień i z chęcią bym wsadził niższe zawieszenie znaczy sie jeszcze niższe. trase która często robie znam na pamięć wiem gdzie są dziury pagórki i siakieś ekstremalne buble drogowe więc nie ma problemu w przemieszczaniu sie. A jak sie nie zna trasy to zimny łokiec i patrolówka <ok>
A tak wg na ciekawą droge zszedł temat xD :mrgreen:
A tak wg na ciekawą droge zszedł temat xD :mrgreen:
gwint weitec spuszczony na sam zol wiec około -120/-100 bo był do gwintowany najniższy punkt był nie cały 1 cm nad ziemiąskoti pisze:Dobra gleba nie jest zła, ta w tym golfie jest oki nawet za bardzo oki. Ile on był obniżony?! -80/60?!
A co do tematu ja bym się skusił ale jak się nie sprawdzi to ktoś to ode mnie odkupi?! Jak tak to biorę <ok>
Wszystko jest fajnie jak się zna droge po której się jedzie <ok> Ja swoją B3 raz sie wybrałem do Poznania i pamietam jak dzis że we Wschowej był objazd bo robili obwodnice.Objazd był przez jakieś PKP kostka brukowa,torowiska pełno tirów co się nasłuchałem ......... od kierowców to moje <ok> prędkość zerowa przejeżdzanie ze skosa przytarta podłoga ale dało się przejechać.Trzeba liczyć się z jednym,mając glebe niema opcji o jeździe na ślepo.duo pisze:jazda 5omm nad ziemią to nic strasznego jak sie ma fotograficzną pamięć .. do dziur twarde jaja tzn. nerwy noi troche wyobraźni przestrzennej .. nic poza tym
Pytałem już wcześniej ale nikt nie odpowiedział czym będzie się różnił zestaw TaTechnix za 600zł od AP za 1000 albo Weiteca za 1300,ktoś miał okazje porównać czy większość wychodzi z założenia że jak coś kosztuje to automatem jest lepsze??
PS.skoro temat zszedł na czarną strony mocy to moje byłe B3 zakończyło żywot
Zostało skasowane w norwegi przez nowego właściciela.Auto niby już dawno sprzedane ale serce boli
to ja ci odpowiem czym sie rózni
1) materiałem wykonania kup np Ta technix to po zimie nie kręcenia nakrętek jeśli ich nie zabezpieczysz to ich już nie ruszysz bez młotka
2) zakresem regulacji wysokości
3) możliwością ustawienia twardości
4) Systemem amortyzowania patrz ( H&R na grubej sztycy bilsteina )
5) dodatkową sprężyną tak zwany komfort w niektórych naprawdę daje komfort ( o ile gwint taki może być )
6) Doświadczeniem firmy która w tym wypadku ma duuuuuuuuże znaczenie
1) materiałem wykonania kup np Ta technix to po zimie nie kręcenia nakrętek jeśli ich nie zabezpieczysz to ich już nie ruszysz bez młotka
2) zakresem regulacji wysokości
3) możliwością ustawienia twardości
4) Systemem amortyzowania patrz ( H&R na grubej sztycy bilsteina )
5) dodatkową sprężyną tak zwany komfort w niektórych naprawdę daje komfort ( o ile gwint taki może być )
6) Doświadczeniem firmy która w tym wypadku ma duuuuuuuuże znaczenie
Kolego jakby gwinty były w takich cenach jak napisałem wyżej to nie byłoby tego tematu,ceny są w zł a nie E mowa o normalnych zestawach amor+ spring <ok>meir pisze:to ja ci odpowiem czym sie rózni
1) materiałem wykonania kup np Ta technix to po zimie nie kręcenia nakrętek jeśli ich nie zabezpieczysz to ich już nie ruszysz bez młotka
2) zakresem regulacji wysokości
3) możliwością ustawienia twardości
4) Systemem amortyzowania patrz ( H&R na grubej sztycy bilsteina )
5) dodatkową sprężyną tak zwany komfort w niektórych naprawdę daje komfort ( o ile gwint taki może być )
6) Doświadczeniem firmy która w tym wypadku ma duuuuuuuuże znaczenie
no to tak samo kwestia wykonania i użytych materiałów ! twardosć doświadczenie firmy w produkcji sportowych zawieszeń ! Bardziej prawdopodobne w tych droższych jest to że jak kupisz -60 to to będzie -60 a nie -50 i to z biedą !
Bo to wygląda tak przy zwykłym kicie jeśli chodzi o springi że tania firma zrobi springi niby -40 ale są to niestety sprężynki które mają taką samą charakterystykę pracy na całym jej zakresie wiec żeby obniżyć sprężyna jest mięka na całej długości a np te same springi H&R mają element utwardzający ( sprężyna twarda ) - element obniżający ( w tym miejscu sprężyną jest miększa ) no i to jest główna różnica ! Tak samo jest z amorami np ta technix robi amorki które mają skrócony skok i trochę zwiększoną siłe tłumienia gdzie H&R robi skrócony skok i duża siła tłumienia od pewnego zakresu ruchu tłoczyska a na początku jest tak zwana strefa komfortu
Poczytajcie troche lektur na necie na temat zawieszeń bardzo sie przydają w życiu
Bo to wygląda tak przy zwykłym kicie jeśli chodzi o springi że tania firma zrobi springi niby -40 ale są to niestety sprężynki które mają taką samą charakterystykę pracy na całym jej zakresie wiec żeby obniżyć sprężyna jest mięka na całej długości a np te same springi H&R mają element utwardzający ( sprężyna twarda ) - element obniżający ( w tym miejscu sprężyną jest miększa ) no i to jest główna różnica ! Tak samo jest z amorami np ta technix robi amorki które mają skrócony skok i trochę zwiększoną siłe tłumienia gdzie H&R robi skrócony skok i duża siła tłumienia od pewnego zakresu ruchu tłoczyska a na początku jest tak zwana strefa komfortu
Poczytajcie troche lektur na necie na temat zawieszeń bardzo sie przydają w życiu
Tutaj akurat wiele zależy od tego na czym się jeździ,jedeny założy -40 na 15" drugi na 19" tak jak miał UFO i efekt będzie zupełnie różny bez względu na to czy to TaTechnix czy H&R.Panowie o co tak naprawde nam chodzi czy my walczymy o setne sekundy na torze?? regulujemy wysokości twardości kąty by być szybszymi?? chodzi tylko o niskość?? na to nie trzeba wydawać nie wiadomo ile wystarczy uciać sprężyne i trzpień amora.Nagwintować końcówke i ogranicza nas tylko półoś trąca o wahacz....meir pisze:Bardziej prawdopodobne w tych droższych jest to że jak kupisz -60 to to będzie -60 a nie -50 i to z biedą
GSF.. Jeśli chodzi o niskość.... na pewno chodzi o to przy zakładaniu sportowego zawieszenia, czy KIT czy gwint... ale pomyśl o tym co napisałeś? myślę, że duża większość chciała by mieć auto przy glebie, są swiadomi tego, że nie będzie już takiego komfortu, ale chodzi chyba tu tez o bezpieczeństwo, jeśli Tobie nie zależy na Twoim życiu, Tnij sobie sprężyny... ja tam póki nie zakupie zawiasu do mojego 4000S ( a kupiłem je niedawno) to nie zamierzam stosować żadnych rozwiązań typu link z tego tematu ani cięcie sprężyn.....pozdro
A by mieć bentleya potrzeba 3wanny szpachli <rotfl2> łatwiej jest zrobić Uno. A jak chcesz być blisko matki ziemi tanim kosztem to wyjmij springi i bujaj sie na samych amorkach najskuteczniejszy sposób na glebe.GSF pisze:na to nie trzeba wydawać nie wiadomo ile wystarczy uciać sprężyne i trzpień amora.Nagwintować końcówke i ogranicza nas tylko półoś trąca o wahacz....
Tu już temat chłopaki rozgryźli i im za to
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=28&t=9365
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=28&t=9365