Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] mało mocy powyżej 100km/h

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 25 mar 2010, 17:21

mam czujnik n75 ale z małą wtyczka i nie wiem czy on podpasi wrzucę później zdiątko jak co

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 25 mar 2010, 17:42

a gdzie znajduje sie zaworek n75 w aucie z Prierburgiem, dalibyscie jakies foto najlepiej

Domyslam sie ze to ten zaraz przy przeplowymierzu, z 3 kabelkami - od spodu koloru czerwonego?

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 25 mar 2010, 17:47

kolego zawór n75 znajduje się po lewej stronie za filtrem powietrza wygląda tak http://allegro.pl/item972769789_zawor_r ... rburg.html

[ Dodano: 2010-03-25, 18:54 ]
a to moje logi dynamiczne po wymianie zaworu n75 i węży ciśnieniowych
http://vaglog.rtnet.pl/olek4505_9134.html

[ Dodano: 2010-03-25, 19:05 ]
MUNIOR pisze:
misiek547 pisze:raczej podejrzewam turbinę bo chlapie skubana olej i to dość sporo i ma dosyć spore luzy jak dla mnie.
To wcale nie oznacza że nie będzie dawała odpowiedniego ciśnienia ,
misiek547 pisze:a jakie powinno być doładowanie chodzi mi o wartość liczbowa?
Wartość w vagu powinna być w granicach 1950 max.Wartość mierzona manometrem 0.95bara .

[ Dodano: 2010-03-23, 20:15 ]
misiek547 pisze:jak sprawdziłem luzy na wirniku na zimnym silniku to były znikome i nie widać oleju prawie w dolocie powietrza w turbo
Turbinkę masz w miarę zdrową ja też mam lekkie poprzeczne luzy na zimnym silniku i tak ma być .Ładuje i chodzi bez zarzutów ,w zasadzie to jej nie słychać .

mi mierzy wartość w gr000 nie większa niż 222 co wychodzi jakieś 1,8bar z tego co czytałem w tym temacie https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm to powinno być ok

mar2810
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:03

Post autor: mar2810 » 29 mar 2010, 21:58

Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej nie miałem możliwości. A wiec tak:
sprężynkę wziąłem z długopisu, wyglądała tak samo, ale była troszeczkę sztywniejsza. Spróbuję przekręcić o dwa obroty sztangę w turbinie, tak jak radził UKI_XX i napiszę czy to coś dało;)
Jeżeli chodzi o filtr paliwa, to zmieniałem go jakieś 3tys km temu, firmy "Filtron".
Jestem z Pomorza jakby co;P

[ Dodano: 2010-03-30, 22:27 ]
Skróciłem dzisiaj sztangę w turbinie o dwa obroty i zrobiłem po tym zabiegu logi. Teraz ładuje mi troszeczkę wyższe ciśnienie niż powinno być wg vag-a ... Czy tak może zostać? Czy wszystko OK? Czy lepiej wydłużyć ją o jeden obrót? Proszę o odpowiedź;)
Obrazek

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 mar 2010, 22:54

turbo ładnie Ci dmucha, a to że jest więcej o te ok 50mbar w niczym nie przeszkadza <ok> a jedynie powinien troszkę ładniej pracować (jak mu wydłużysz sztangę to będzie delikatnie, w sumie niewykrywalnie słabszy) więc jak nie wywala błędu to nic z tym nie rób <ok>
tak dla ścisłości trochę szybko pisałem i na VAGu przy zdjętym wężyku z gruszki powinno być ok 2100-2200mbar (1100+1000) bo te 1100 to ciśnienie względne czyli tyle co na manometrze ;-)

mar2810
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:03

Post autor: mar2810 » 31 mar 2010, 11:53

Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc. Szczególnie koledze UKI_XX i MUNIOR :mrgreen: Bez Waszej pomocy na pewno sam bym tego nie naprawił :oops:

jarusza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 21 sty 2011, 15:48

Post autor: jarusza » 21 sty 2011, 16:10

witam klubowiczów potrzebuje kontaktu nr tel..lub gg do uki-xx i muniora jestem z ich okolicy dziękuję i pozdrawiam kontakt do mnie jarusza@interia.pl

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 sty 2011, 18:46

jarusza pisze:potrzebuje kontaktu nr tel..lub gg do uki-xx i muniora
do mnie masz w podpisie <ok> a do Łukasza mam jakby co ;-)

Awatar użytkownika
darecki2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
Lokalizacja: LCH

Post autor: darecki2010 » 23 sty 2011, 13:03

Czy odłączenie przewodu od IC do ECU powinno wpłynąć na moc silnika.Wiem że głupie pytanie ale u mnie nic się nie zmienia podczas jazdy.Czyżby ten przewód był dziurawy?niby powietrze dmucha nim ale jakby troche słabo.zawór N75 wymieniłem na używkę i pod napięciem cyka i puszcza powietrze tak jak czytałem w innych postach.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2011, 18:42

darecki2010 pisze:Czy odłączenie przewodu od IC do ECU powinno wpłynąć na moc silnika.
No raczej , po coś to info o ciśnieniu w dolocie potrzebne ECU ;-)
darecki2010 pisze:u mnie nic się nie zmienia podczas jazdy
Dziwne :roll: Podepnij manometr pod ten przewód i sprawdż
darecki2010 pisze:zawór N75 wymieniłem na używkę i pod napięciem cyka i puszcza powietrze
To wcale nie znaczy że jest dobry ;-)

Awatar użytkownika
darecki2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
Lokalizacja: LCH

Post autor: darecki2010 » 23 sty 2011, 19:50

MUNIOR pisze:Podepnij manometr pod ten przewód i sprawdż
a ile ma tam być bar?tyle co z turbo?
MUNIOR pisze:To wcale nie znaczy że jest dobry ;-)
własnie też tak myśle bo po wymianie nic się nie zmieniło,ale myślałem że jest dobry.
Jutro robię bajpas i sprawdzam ten przewód od IC czy nie jest dziurawy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2011, 21:01

darecki2010 pisze:a ile ma tam być bar?tyle co z turbo?
Tak ,czyli ok.0,85 bara
darecki2010 pisze:własnie też tak myśle bo po wymianie nic się nie zmieniło,ale myślałem że jest dobry.
Jutro robię bajpas
Od zrobienia bajpasa powinieneś zacząć ,a nie wymiany zaworka , bo moze się okazać że masz teraz dwa dobre :mrgreen: a problem tkwił gdzie indziej ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl