[80 B4 1.9TDI 1Z] mało mocy powyżej 100km/h
kolego zawór n75 znajduje się po lewej stronie za filtrem powietrza wygląda tak http://allegro.pl/item972769789_zawor_r ... rburg.html
[ Dodano: 2010-03-25, 18:54 ]
a to moje logi dynamiczne po wymianie zaworu n75 i węży ciśnieniowych
http://vaglog.rtnet.pl/olek4505_9134.html
[ Dodano: 2010-03-25, 19:05 ]
mi mierzy wartość w gr000 nie większa niż 222 co wychodzi jakieś 1,8bar z tego co czytałem w tym temacie https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm to powinno być ok
[ Dodano: 2010-03-25, 18:54 ]
a to moje logi dynamiczne po wymianie zaworu n75 i węży ciśnieniowych
http://vaglog.rtnet.pl/olek4505_9134.html
[ Dodano: 2010-03-25, 19:05 ]
MUNIOR pisze:To wcale nie oznacza że nie będzie dawała odpowiedniego ciśnienia ,misiek547 pisze:raczej podejrzewam turbinę bo chlapie skubana olej i to dość sporo i ma dosyć spore luzy jak dla mnie.Wartość w vagu powinna być w granicach 1950 max.Wartość mierzona manometrem 0.95bara .misiek547 pisze:a jakie powinno być doładowanie chodzi mi o wartość liczbowa?
[ Dodano: 2010-03-23, 20:15 ]Turbinkę masz w miarę zdrową ja też mam lekkie poprzeczne luzy na zimnym silniku i tak ma być .Ładuje i chodzi bez zarzutów ,w zasadzie to jej nie słychać .misiek547 pisze:jak sprawdziłem luzy na wirniku na zimnym silniku to były znikome i nie widać oleju prawie w dolocie powietrza w turbo
mi mierzy wartość w gr000 nie większa niż 222 co wychodzi jakieś 1,8bar z tego co czytałem w tym temacie https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm to powinno być ok
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej nie miałem możliwości. A wiec tak:
sprężynkę wziąłem z długopisu, wyglądała tak samo, ale była troszeczkę sztywniejsza. Spróbuję przekręcić o dwa obroty sztangę w turbinie, tak jak radził UKI_XX i napiszę czy to coś dało;)
Jeżeli chodzi o filtr paliwa, to zmieniałem go jakieś 3tys km temu, firmy "Filtron".
Jestem z Pomorza jakby co;P
[ Dodano: 2010-03-30, 22:27 ]
Skróciłem dzisiaj sztangę w turbinie o dwa obroty i zrobiłem po tym zabiegu logi. Teraz ładuje mi troszeczkę wyższe ciśnienie niż powinno być wg vag-a ... Czy tak może zostać? Czy wszystko OK? Czy lepiej wydłużyć ją o jeden obrót? Proszę o odpowiedź;)
sprężynkę wziąłem z długopisu, wyglądała tak samo, ale była troszeczkę sztywniejsza. Spróbuję przekręcić o dwa obroty sztangę w turbinie, tak jak radził UKI_XX i napiszę czy to coś dało;)
Jeżeli chodzi o filtr paliwa, to zmieniałem go jakieś 3tys km temu, firmy "Filtron".
Jestem z Pomorza jakby co;P
[ Dodano: 2010-03-30, 22:27 ]
Skróciłem dzisiaj sztangę w turbinie o dwa obroty i zrobiłem po tym zabiegu logi. Teraz ładuje mi troszeczkę wyższe ciśnienie niż powinno być wg vag-a ... Czy tak może zostać? Czy wszystko OK? Czy lepiej wydłużyć ją o jeden obrót? Proszę o odpowiedź;)
turbo ładnie Ci dmucha, a to że jest więcej o te ok 50mbar w niczym nie przeszkadza <ok> a jedynie powinien troszkę ładniej pracować (jak mu wydłużysz sztangę to będzie delikatnie, w sumie niewykrywalnie słabszy) więc jak nie wywala błędu to nic z tym nie rób <ok>
tak dla ścisłości trochę szybko pisałem i na VAGu przy zdjętym wężyku z gruszki powinno być ok 2100-2200mbar (1100+1000) bo te 1100 to ciśnienie względne czyli tyle co na manometrze
tak dla ścisłości trochę szybko pisałem i na VAGu przy zdjętym wężyku z gruszki powinno być ok 2100-2200mbar (1100+1000) bo te 1100 to ciśnienie względne czyli tyle co na manometrze
witam klubowiczów potrzebuje kontaktu nr tel..lub gg do uki-xx i muniora jestem z ich okolicy dziękuję i pozdrawiam kontakt do mnie jarusza@interia.pl
- darecki2010
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
- Lokalizacja: LCH
Czy odłączenie przewodu od IC do ECU powinno wpłynąć na moc silnika.Wiem że głupie pytanie ale u mnie nic się nie zmienia podczas jazdy.Czyżby ten przewód był dziurawy?niby powietrze dmucha nim ale jakby troche słabo.zawór N75 wymieniłem na używkę i pod napięciem cyka i puszcza powietrze tak jak czytałem w innych postach.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No raczej , po coś to info o ciśnieniu w dolocie potrzebne ECUdarecki2010 pisze:Czy odłączenie przewodu od IC do ECU powinno wpłynąć na moc silnika.
Dziwne :roll: Podepnij manometr pod ten przewód i sprawdżdarecki2010 pisze:u mnie nic się nie zmienia podczas jazdy
To wcale nie znaczy że jest dobrydarecki2010 pisze:zawór N75 wymieniłem na używkę i pod napięciem cyka i puszcza powietrze
- darecki2010
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
- Lokalizacja: LCH
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak ,czyli ok.0,85 baradarecki2010 pisze:a ile ma tam być bar?tyle co z turbo?
Od zrobienia bajpasa powinieneś zacząć ,a nie wymiany zaworka , bo moze się okazać że masz teraz dwa dobre :mrgreen: a problem tkwił gdzie indziejdarecki2010 pisze:własnie też tak myśle bo po wymianie nic się nie zmieniło,ale myślałem że jest dobry.
Jutro robię bajpas