Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabriolet 2.6 V6

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 07 kwie 2010, 10:15

Ta wulkanizacja co podałeś to ja jej nie polecam. Mieści się w takim większym kiosku i ogólnie jakoś średnio się znają. Byłem ze swoimi felgami u nich to raz że powiedzieli że tylko 2 są krzywe (były 3 krzywe) a dwa że starali się wytworzyć atmosfere nie wiem jakiej roboty w celu wyciągnięcia szmalcu. Cabrio fajne i koniecznie jak się obrobisz z pisaniem pracy (wiem co to za męka jak się pracuje sam to teraz przerabiam) to wpadaj na spoty stołeczne. <ok>

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 07 kwie 2010, 11:38

Tak jak w nazwie tematu. Byłbym wdzięczny za instrukcje montażu ringów w zegarach VDO. Co należy rozkręcić aby dobrać się do tych zegarów?

Awatar użytkownika
Czarna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 25 sty 2010, 18:10
Lokalizacja: Oława

Post autor: Czarna » 07 kwie 2010, 13:22

Wystarczy poszukać :mrgreen:

https://audi80.pl/b3-b4-ringi-do-zegarow-vt29,60.htm

Powodzenia ;-)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 07 kwie 2010, 14:45

Czarna, mnie chodzi o dodatkowe zegary a nie licznik. Te, które znajdują się nad popielniczką.

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 07 kwie 2010, 14:48


Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 07 kwie 2010, 15:31

Dzięki. Czyli bez zdejmowania tunelu nie obejdzie się?

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 07 kwie 2010, 16:03

Poprzedni link był do zegarów przed liftowych. U nas są polifotwe. Tu masz link konkretny do tego https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-doda ... t14586.htm. Mieszane uczucia mam do tych ringów na zegarach dodatkowych, ale nie są złe na pewno.

Tunel musisz zdjąć, ale prosta sprawa to jest.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 07 kwie 2010, 18:57

Ok, dzięki wszystkim za pomoc. Dzisiaj mam nadzieję zamontować wszystkie ringi. Może będzie jakaś fotka ;)

Odebrałem auto z lakierni. Póki co jestem zadowolony z efektu. Poza tym wreszcie te tylne listwy wyglądają tak jak powinny. A co ważne (to może się przydać kolczatowi, który też chce je wymienić), nie widać różnicy między starymi a nowymi. Przynajmniej w tych warunkach atmosferycznych. Czekam teraz na słońce aby zobaczyć jak to wygląda.

Dodatkowo zajęto się rantami pod spodem (wzdłuż auta), które były w trzech miejscach wgniecione a w jednym z miejsc podobno aż lekko w podłogę poszło.. Cóż, widać, że auto kiedyś najechało ze zbyt dużą prędkością na "leżącego". Koszt naprawy 450zł.. Jakoś muszę to przeboleć.

Aż boję się podliczać ile wydaję na samochód.. Boli ale jest potem frajda 8-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 kwie 2010, 19:00

quick pisze:to może się przydać kolczatowi, który też chce je wymienić
ojjj stary przyda sie przyda bo lakiernik mi powiedzial ze rozsypaly mu sie te listwy i sa wszystkie do wymiany... jeszcze raz jak bys mi mogl napisac czy Ty to kupowales w strikte salonie vw/audi?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 07 kwie 2010, 19:05

http://www.autospecial.com.pl Na stronie napisane, że autoryzowany salon Audi i VW.


Jak to rozsypały? W jaki sposób? Wszystkie 6 to wymiany?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 kwie 2010, 19:08

no to ja sobie podjade do tutejszego salonu VW i zapytam jak sprawa stoi tutaj... ale licze na 600pln do wydania, oszczedze na oponach, a za reszte kupie pare gratow... z tego co pamietam rok temu jak szuaklem cabrio to jeden wlasciciel mowil mi ze wszystkie listwy wymienil na nowe bo odstawaly i dal 600pln w aso, wtedy sie dziwilem czemu tak duzo i czemu w aso ;p hehe teraz juz wiem ;]

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 07 kwie 2010, 19:17

Koszt jednej listwy:

114 zł: tylne nadkole,
170 zł: drzwi,
85 zł: przednie nadkole.

Kupując w autospecial wydałbyś 738zł. Pamiętam, że pytałem się o jakiś rabat to mogą dać gdybyś kupował wszystkie ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 kwie 2010, 19:20

super Piotrek, wielkie dzieki o to mi chodzilo... wiedziec na co sie przygotowywac ;p ciekawe czy mieli by lakierze ;p pewnie znowu by chcieli zedrzec troche kasy :/ porownam ze slaskim salonem, cos wybiore i na pewno sie pochwale ;]

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 08 kwie 2010, 00:55

O ja pier##le.. Nigdy nie byłem uzdolniony manualnie ale założenie dużych ringów nie jest łatwe.. najtrudniejsze jest to, że jak z jednej strony się złapie to po przeciwnej odstaje.. i tak się lata paluchami po całym liczniku.. Zacząłem ok. 21.30 a skończyłem przed 23. Odpuściłem sobie na 2 godziny bo .... mnie strzelał. Zrobiłem trzy rinki, dwa małe, jeden duży. Teraz mam zamiar walczyć już w domu z ostatnim.. Rant w ostatnim lekko się odkształcił, więc zabawa może trochę potrwać..

Co do dodatkowych zegarów to nie dotykałem się tego bo zabrakło czasu. Próbowałem też wsadzić obramówki w podszybie ale nie daje rady.. nie mam pomysłu jak powinno to siedzieć a chyba nikt tego wcześniej z forum nie montował.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 08 kwie 2010, 15:02

no obramowki w podszybie fakt jeszcze nie widzialem...
a co do ringow to masz dido? bo ja wlasnie kupilem tansze nie od dido i dostalem kawalek tasmy srebrnej i wlasnie nia podkleilem od tylu i do dzis trzyma jak zydowska wiara ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl