Te antykradzieżówki nie są złe. Giną jak się patrzy całościowo na samochód. A ten jest ładny i zadbany, a to ważniejsze niż kilka pasków przez światła. Bo jak widzę stan Coupe, które mijam czasem na drogach, to aż żal ściska. Zawszone, z odstajacymi listwami, popękanym lakierem - padaczka i kopanie się w głowe.
Przykro aż patrzeć jak tak rzadko spotykany na naszych drogach samochód trafia w ręce kata naprawiającego go młotkiem i drutem..
[Coupe 2.6 V6] FELGI 17", PORSCHE edition, SPRZEDAM
Regulacja u gazownika wraz z wymianą filtrów pomogła, pali tak jak powinien.
Co do spalania 4WD a ośką się nie wypowiem, co do spalania 2.3 i 2.6 na gazie może być tak że to 2.3 spali więcej. Po prostu NG rzadko kiedy toleruje gaz ale z tym bywa różnie... niektórzy sobie chwalą, niektórzy narzekają i twierdzą że ciężko wyregulować.
Poza tym 2.6 ma większy moment niżej i nietrudno uzyskać niskie spalanie jeśli komuś na tym zależy... ale po co 8-)
Co do spalania 4WD a ośką się nie wypowiem, co do spalania 2.3 i 2.6 na gazie może być tak że to 2.3 spali więcej. Po prostu NG rzadko kiedy toleruje gaz ale z tym bywa różnie... niektórzy sobie chwalą, niektórzy narzekają i twierdzą że ciężko wyregulować.
Poza tym 2.6 ma większy moment niżej i nietrudno uzyskać niskie spalanie jeśli komuś na tym zależy... ale po co 8-)
Napęd quatro więcej waży i do tego dochodzą większe opory. Pytanie dalej aktualne, może kiedyś się ktoś wypowie.
8S3 z tym momentem to się zgadza przy spokojnej jeździe. A szczególnie w górach silnik idzie z momentu (jeśli jest duży) i można się przyjemnie zdziwić na stacji benzynowej
Mam 120Nm od samego dołu w motocyklu i wiem coś o tym :mrgreen:
8S3 z tym momentem to się zgadza przy spokojnej jeździe. A szczególnie w górach silnik idzie z momentu (jeśli jest duży) i można się przyjemnie zdziwić na stacji benzynowej
Mam 120Nm od samego dołu w motocyklu i wiem coś o tym :mrgreen: