dobrze kreciszKrzysztof_Suliko pisze:kręce go 3500 obrotów
[80 B4 2.0 ABK] ilość oleju w silniku
Re: [80 B4 2.0 ABK] ilość oleju w silniku
A czy przypadkiem twoje auto nie stało przez dłuższy czas? W moim przypadku tak właśnie było. Moja B3 przez dłuższy okres nie jeździła i później pożarła mi pół litra oleju po przejechaniu 1000km.Krzysztof_Suliko pisze:Witam.
Intersuje mnie ile mniej wiecej jest oleju w silniku kiedy na bagnecie jest poziom MAX a ile kiedy jest MIN. Pytam, bo przy wymianie oleju kumpel zalał mi na MAX. Po 2650 km poziom oleju osiągnął wartość MIN. Czy to jest normalne "branie oleju" ?
Pozdrawiam
Po uzupełnieniu już nie bierze. Proponuję abyś uzupełnił olej i kontrolował stan oleju. Jeśli nie przestanie brać to pozostaje remont . Pamiętaj też, żeby nie uzupełniać do max tylko do 3/4 poziomu podziałki. Pozdrawiam.
Nie nie, autem jeżdze co dziennie, robie jakies 25 km dziennie. Dolałem do połowy miarki i będe obserwował. Robiłem ostatnio rozrząd i mechanik wymienił mi odrazu uszczelke pod pokrywą zaworów, podobno popuszczała od strony koła z zębami.tomekB3 pisze:A czy przypadkiem twoje auto nie stało przez dłuższy czas?
Spotkałem się jeszcze z opinią , że jak się jeździ na gazie to bierze olej w większej ilości niż jadąc na benzynie... Czy to jest możliwe ??
nie jest to prawda , zalezy to od stylu jazdy jak deptasz i kręcisz silnik to pali olej jak jezdzisz spokojnie to nie bierze nic , mój ojciec w ABT na gazie nic nie dolewa :mrgreen:Krzysztof_Suliko pisze:Spotkałem się jeszcze z opinią , że jak się jeździ na gazie to bierze olej w większej ilości niż jadąc na benzynie... Czy to jest możliwe ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 09:35
- Lokalizacja: Warszawa
Witam
Zauważyłem ostatnio, że mój samochód zaczął brać więcej oleju. Olej ubywa tylko przy jeździe w trasie (jazda spokojna, do 120km/h). Bierze wtedy ok. 0,5l na 1000km.
Głównie jeżdżę po Warszawie (korki, często wyższe obroty przy przyspieszaniu) i wtedy w ogóle nie widzę ubywania oleju.
Przejmować się tym? Czy na razie czekać na "postępy"?
pozdro!
Zauważyłem ostatnio, że mój samochód zaczął brać więcej oleju. Olej ubywa tylko przy jeździe w trasie (jazda spokojna, do 120km/h). Bierze wtedy ok. 0,5l na 1000km.
Głównie jeżdżę po Warszawie (korki, często wyższe obroty przy przyspieszaniu) i wtedy w ogóle nie widzę ubywania oleju.
Przejmować się tym? Czy na razie czekać na "postępy"?
pozdro!
- DARODIABEL75
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 11 sie 2009, 17:05
- Lokalizacja: Wałbrzych
Witam Mam ten sam problem z braniem oleju :-| Bierze ok 0.5l na 1000km.Byłem dzisiaj u mechanika i chciałem zmienić uszczelniacze Ale mechanik powiedział żeby pierścienie też wymienić ponieważ jak góra będzie szczelna to więcej oleju może ciągnąć przez pierścienie I teraz nie wiem co robić? Opłaca sie taki remont czy wystarczy wymienić te uszczelniacze?
Pozdro POLKIMEN
Pozdro POLKIMEN
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Wymień uszczelniacze bo to może zupełnie rozwiązać twój problem. Tylko nie daj sie przekręcić na zdejmowanie głowicy, bo da sie to zrobić bez zdejmowania i zminimalizuje koszty. Jeśli po wymianie uszczelniaczy będzie brał olej - będziesz myślał co dalejPOLKIMEN pisze:Opłaca sie taki remont czy wystarczy wymienić te uszczelniacze?
dokładnie. było na forum sporo o wymianie uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy więc jeśli interesuje Cię ten temat, to poszukaj.percevalle pisze:Wymień uszczelniacze bo to może zupełnie rozwiązać twój problem. Tylko nie daj sie przekręcić na zdejmowanie głowicy, bo da sie to zrobić bez zdejmowania i zminimalizuje koszty. Jeśli po wymianie uszczelniaczy będzie brał olej - będziesz myślał co dalejPOLKIMEN pisze:Opłaca sie taki remont czy wystarczy wymienić te uszczelniacze?
Temat już raczej wyczerpany więc zamykam.