Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 1Z 94] falowanie mocy i niskie max obroty

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 29 kwie 2010, 09:46

januszbin pisze:Ty piszesz ,że map sensor nie ma nic do dawki ,kolega że do obrotów.....
...było zaczerpnięte z pracy naukowej i wydaje mi się bardziej wiarygodne.....
bo nie ma ani do tego ani do tego, map sensor służy jedynie do kontroli ciśnienia w dolocie w ten sposób aby trzymało się w określonym zakresie zależnym od kilku parametrów (m.in. wskazań czujnika temperatury w dolocie) i jeśli ciśnienie przekracza granicę zadanej wartości to ECU przejdzie w tryb awaryjny i wtedy teoretycznie można powiedzieć że map sensor "przyciął dawkę" chociaż w rzeczywistości jest to zupełnie nie prawdą bo map sensor wysłał jedynie informację o aktualnym stanie ciśnienia i ECU ma zapisane co z tym dalej zrobić

także mimo że ciśnienie nawet jak grubo przekroczy zadaną wartość to dawki nie przytnie tylko ECU próbuje doregulować ciśnienie i jak to się nie powiedzie to dopiero wtedy przechodzi w tryb awaryjny także to nie map przycina dawkę tylko ECU

a jeśli chodzi o prace naukowe to tam każdy może napisać wszystko co się mu podoba a i tak będzie dobrze, a najwięcej piszą ci co nie mają o tym żadnego pojęcia albo wolą zatrzymać wiedzę dla siebie ;-)

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 29 kwie 2010, 10:00

widzę,że się dokształciłeś ...bo teraz napisałeś dokładnie to co ja wam pisałem wcześniej ,chociaż trochę zawile ...ale nie będę się już czepiał ;-) tak trzymać!powodzenia!

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 29 kwie 2010, 11:39

No tak jak napisałem,4000,czasem 4100 więcej na obroty nie wejdzie,więc jesli mojego brata umie wejść na 2biegu na 5000,to dlaczego mój nie może :evil:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 29 kwie 2010, 11:47

gdzieś mu brakuje paliwa i dlatego więcej nie kręci, może pompa, wtryski, jakość paliwa, przypchany wydech, EGR... przyczyn może być dużo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl