[80 b4 2.0 ABT] gasnący silnik
[80 b4 2.0 ABT] gasnący silnik
problem jaki u mnie sie pojawia to gasnacy silnik.. :cry: odpalam-odpali..ale zaraz jesli go nie przegazuje to zgaśnie:( w czym problem?? dodam iz gdy po przegazowaniu przelaczy sie na lpg-chodzi bez zarzutu!!
Ostatnio zmieniony 17 cze 2007, 12:04 przez barteq289, łącznie zmieniany 1 raz.
chodzi o silniczek krokowy??to bedzie moj nastepny ruch...dzis wymienilem filtr paliwa!! nie bylo w nim za ladnie jednak nie pomoglo- moze minimalnie...jednak zauwazylem dziwna rzecz...-gdy wciskam pedal gazu to z tlumika "pluje" mi woda!! czy jest mozliwe iz az tak fatalne paliwo zatankowalem??czarekj pisze:Zacznij od sprawdzenia, czy działa silniczek regulacji wolnych obrotów. Być może masz tez uszkodzony mikrowłącznik w tym regulatorze.
na gornym obrazku jako 1 nastawnik przepustnicy TO JEST WSASNIE KROKOWY
prosze zobaczyc temat "silnik krokowy"
viewtopic.php?t=4714
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
a sprawdzales sonde bo ja mialem podobne problemy wymienilem kupe czesci wladowalem kupe kasy w tym mialem 3 silniki krokowe bo o zgrozo kazdy niby padal po ok 100km wymienilem sonde lambda i przeszlo nie wiem jaki moglo miec to zwiazek z krokowym ze zle diagnozowali ale ok juz fura smiga wiec sie ciesze :mrgreen:
Przy pomocy multimetru sprawdź czy działa mikrostyk. W tym celu poszukaj na schemacie numery pin do których jest podłączony mikrostyk i zobacz czy przy wciskaniu trzpienia zmiania się wskazanie omomierza - rezystancja nieskończonośc i zero - na zmianę. Działanie silniczka wolnych obrotów najlepiej sprawdzić na działającym silniku. Musisz obserwować dźwignie przepustnicy, która po przegazowaniu i raptownym zamknieciu przepustnicy na moment uchyla przepustnicę, by silnik nie przygasł. Ruch trzpienia ok. 2 mm.
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
a nie latwiej??:'zdjac obudowe filtraczarekj pisze:Przy pomocy multimetru sprawdź czy działa mikrostyk. W tym celu poszukaj na schemacie numery pin do których jest podłączony mikrostyk i zobacz czy przy wciskaniu trzpienia zmiania się wskazanie omomierza - rezystancja nieskończonośc i zero - na zmianę. Działanie silniczka wolnych obrotów najlepiej sprawdzić na działającym silniku. Musisz obserwować dźwignie przepustnicy, która po przegazowaniu i raptownym zamknieciu przepustnicy na moment uchyla przepustnicę, by silnik nie przygasł. Ruch trzpienia ok. 2 mm.
wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic na zaplo
poruszac linka gazu
wtedy tez powinien pracowac silniczek krokowy
przynajmniej u mnie dziala :mrgreen:
Wczoraj przyjechal do mnie kumpal -tez audi ABT (100% SPRAWNE) i przekladalismy wszystko po kolei i sprawdzalismy co u mnie padlo?? Oto wyniki: silniczek krokowy-sprawny, wtrysk sprawny, pompka paliwa sprawna!! filtr paliwa wymieniony na nowy!! a auto dalej nie chodzi dzis jeszcze podmienimy sonde lambde-jak to nie pomoze to koncza sie mi pomysly!! :cry: