Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 S] Duże spalanie na LOVATO super

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
piekarelk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:34
Lokalizacja: Warmia/Mazury

Post autor: piekarelk » 10 maja 2010, 20:20

A co odpowiada za te wyprzedzenie zaplonu?Takie mala banka przy aparacie zaplonowym?Raz ja wymienialem,pasowala od jakiegos golfa(uzywke zalozylem). :-P

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 11 maja 2010, 08:34

Panowie nie chce przeszkadzać ale rozwijacie temat który jest już na forum tyt: "Ogromne spalanie". Wracając do tematu to pytam o różnicę parowników ponieważ wszystko o czym piszecie już zrobiłem. Jeśli chodzi o dobrych gazowników to chyba nie mogę takich znależć bo każdy mówi co innego a najczęściej że nic się nie da zrobić albo że to normalne spalanie. Jeśli chodzi o pomiary sondy to u mnie jakiś kosmos. Po pierwsze wydaje mi się że na inst. I gen. sonda wogóle nie ma racji bytu bo jest tam register i nie ma silniczka krokowego, ale ok. sprawdziłem . Na wolnych obrotach 0.03v wzrasta w miare wzrostu obrotów ale szału niema. Temat zacząłem od parownika bo chciałem się dowiedzieć czy czasami mój LOVATO SUPER nie ma zbyt twardych membran i poprostu jest niewydajny. Każdą podpowiedź traktuje poważnie.

[ Dodano: 2010-05-11, 08:38 ]
Jestem zdecydowany na przeróbkę inst. tak żeby palił mniej napiszcie jaki to koszt i czy dam rade sam to zrobić (chodzi mi o założenie krokowca i emulatora)

[ Dodano: 2010-05-11, 08:59 ]
jescze ostatnie pytanko z innej beczki: powiedzmy że obroty są wyregulowane na biegu jałowym a podczas parkowania na małej predkości przy dużych skrętach kół obroty mocno spadają nawet potrafi zgasnąć. Objaw tylko podczas zwalniania z więkdszej prędkości do mniejszej, później się stabilizują. O co chodzi i czy to normalne?

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 11 maja 2010, 12:20

Ja mam to samo. Skręcając w prawo obroty spadają. Im większa siła odśrodkowa tym bardziej spadają - nawet do zgaśnięcia. Jeżeli chodzi o przeróbkę instalacji to wydaje mi się, że poleciłbym Ci miker założyć pod podstawę filtra. Tam ma największą rację bytu. Niestety kosztem jazdy na benzynie ( dotyczy gaźników Keihin). 32mm mikser pozwoli zredukować spalanko do ok. 7-9litrów podtlenku :lol:

Sam kiedyś próbowałem przerabiać instalkę wpuszczając tak, jak Ty mikser w obudowę, ale zarzuciłem temat bo spalanie było zbyt duże. To samo gdy wpuściłem takie rurki bezpośrednio nad gardziele gaźnika. Poza tym na dojazd i rozpałkę benzynka jest- a szaleć nie trzeba. Jeżeli przypili poszaleć to ściągam mikser i ogień :roll:

A co do sondy - to ja bym ją olał. Kręcioł i analiza. U mnie współczynnik lambda na mikserze 32mm wynosił 1,01. Obecnie mam 34mm i nawet nie wiem jaki jest.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 11 maja 2010, 12:39

Piszesz o gażniku, a jak się ta przeróbka ma do jednopunktu? Będzie dobrze czy nie da rady?

[ Dodano: 2010-05-11, 12:39 ]
uszczelnić to jakoś coby waha się nie lała czy jakoś inaczej się to rozwiązuje

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 11 maja 2010, 12:52

Z tego co wiem to mono- od gaźnika niewiele się różnią i nie powinno być żadnego problemu. Najważniejszy jest przekrój zewnętrny. Musisz go dopasować do tego obwodu co zobaczysz po ściągnięciu filtra jeżeli masz okrągły
davideks pisze:uszczelnić to jakoś coby waha się nie lała czy jakoś inaczej się to rozwiązuje
:?:

[ Dodano: 2010-05-11, 13:09 ]
Zaraz, zaraz. Przecież masz mechaniczny wtrysk a nie jednopunkt. Zrób no Panie kolego zdjęcie tego, co masz pod maską a będziemy coś kombinować.

[ Dodano: 2010-05-11, 13:31 ]
piekarelk, Tak to ta bańka do której wchodzi przewód podciśnienia

[ Dodano: 2010-05-11, 15:27 ]
a tu masz podciśnienia z mojego SF na Keihinie II https://audi80.pl/audi-80-b3-18-gazn ... t37977.htm

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 11 maja 2010, 18:05

Mam wtrysk jednopunktowy mono-monotronic

Awatar użytkownika
piekarelk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:34
Lokalizacja: Warmia/Mazury

Post autor: piekarelk » 11 maja 2010, 20:47

Satar, ja mam takiego keihina http://moto.allegro.pl/item1020635200_g ... rancj.html
Jest to I czy II ?? Nawet kupiony od tej firmy,bo moj gaznik byl juz straszny klekot. :-P Narazie nie ma mnie w PL ale jak wroce to przeloze mikser po filtr i zobacze co bedzie.Jak wyjme mikser to na benzie chodzi zajeb@#$%ie!!!


Tutaj jakis mikser do keihina znalazlem http://moto.allegro.pl/item1037172355_m ... eihin.html
tylko trzeba dwa przewody podlaczac??

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 17 maja 2010, 09:41

Ten keihin to "jedynka". Co do miksera to 32 mm to trochę mało...

[ Dodano: 2010-05-17, 09:42 ]
piekarelk pisze:Jak wyjme mikser to na benzie chodzi zajeb@#$%ie!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 20 maja 2010, 09:34

nadal nie mogę dojść do ładu ze spalaniem. Na trasie z wahadłami spalił 8l benzyny na 100km. I teraz najlepsze ,po czym mam sprawdzić pojemność mojego silnika? Pytanie niby proste ale. Natrafiłem na dokumenty celne z 95 rok tego auta i okazuje się że pojemność to 1397 cm a w dowodzie mam 1781 . autko żeczywiście nie zachowuje się jak silnik 1.8 ale może jestem przewrażliwiony. Pytam o pomoc w identyfikacji bo może po prostu mam założony za duży mixer i stąd to spalanie ( 16/100 LPG). Proszę o pomoc . Pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 maja 2010, 10:28

davideks pisze:,po czym mam sprawdzić pojemność mojego silnika?
Zobacz jakie masz oznaczenie (kod) na bloku silnika, możliwe że trzeba będzie zdrapać trochę brudu z miejsca gdzie jest wybity.

Na tym zdjęciu masz zaznaczone gdzie szukać oznaczenia.

Obrazek

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 20 maja 2010, 11:02

PM 159541

Awatar użytkownika
piekarelk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:34
Lokalizacja: Warmia/Mazury

Post autor: piekarelk » 20 maja 2010, 22:46

Raczej nie bylo 80 z silnikiem 1.4 i nie bylo B3 z 95roku!? :roll:

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 21 maja 2010, 09:05

'95 to rok odprawy celnej

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 18 cze 2010, 11:21

piekarelk, "osiemdziesiątki" miały 1,4. Niespodziewajka :!: :!: :!:
wychodziły na rynek austriacki i miały chyba ze 65 koni :lol:

Awatar użytkownika
piekarelk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:34
Lokalizacja: Warmia/Mazury

Post autor: piekarelk » 18 cze 2010, 13:53

A tego to nie wiedzialem!!! :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl