[B3 1.8 S] Duże spalanie na LOVATO super
Panowie nie chce przeszkadzać ale rozwijacie temat który jest już na forum tyt: "Ogromne spalanie". Wracając do tematu to pytam o różnicę parowników ponieważ wszystko o czym piszecie już zrobiłem. Jeśli chodzi o dobrych gazowników to chyba nie mogę takich znależć bo każdy mówi co innego a najczęściej że nic się nie da zrobić albo że to normalne spalanie. Jeśli chodzi o pomiary sondy to u mnie jakiś kosmos. Po pierwsze wydaje mi się że na inst. I gen. sonda wogóle nie ma racji bytu bo jest tam register i nie ma silniczka krokowego, ale ok. sprawdziłem . Na wolnych obrotach 0.03v wzrasta w miare wzrostu obrotów ale szału niema. Temat zacząłem od parownika bo chciałem się dowiedzieć czy czasami mój LOVATO SUPER nie ma zbyt twardych membran i poprostu jest niewydajny. Każdą podpowiedź traktuje poważnie.
[ Dodano: 2010-05-11, 08:38 ]
Jestem zdecydowany na przeróbkę inst. tak żeby palił mniej napiszcie jaki to koszt i czy dam rade sam to zrobić (chodzi mi o założenie krokowca i emulatora)
[ Dodano: 2010-05-11, 08:59 ]
jescze ostatnie pytanko z innej beczki: powiedzmy że obroty są wyregulowane na biegu jałowym a podczas parkowania na małej predkości przy dużych skrętach kół obroty mocno spadają nawet potrafi zgasnąć. Objaw tylko podczas zwalniania z więkdszej prędkości do mniejszej, później się stabilizują. O co chodzi i czy to normalne?
[ Dodano: 2010-05-11, 08:38 ]
Jestem zdecydowany na przeróbkę inst. tak żeby palił mniej napiszcie jaki to koszt i czy dam rade sam to zrobić (chodzi mi o założenie krokowca i emulatora)
[ Dodano: 2010-05-11, 08:59 ]
jescze ostatnie pytanko z innej beczki: powiedzmy że obroty są wyregulowane na biegu jałowym a podczas parkowania na małej predkości przy dużych skrętach kół obroty mocno spadają nawet potrafi zgasnąć. Objaw tylko podczas zwalniania z więkdszej prędkości do mniejszej, później się stabilizują. O co chodzi i czy to normalne?
Ja mam to samo. Skręcając w prawo obroty spadają. Im większa siła odśrodkowa tym bardziej spadają - nawet do zgaśnięcia. Jeżeli chodzi o przeróbkę instalacji to wydaje mi się, że poleciłbym Ci miker założyć pod podstawę filtra. Tam ma największą rację bytu. Niestety kosztem jazdy na benzynie ( dotyczy gaźników Keihin). 32mm mikser pozwoli zredukować spalanko do ok. 7-9litrów podtlenku :lol:
Sam kiedyś próbowałem przerabiać instalkę wpuszczając tak, jak Ty mikser w obudowę, ale zarzuciłem temat bo spalanie było zbyt duże. To samo gdy wpuściłem takie rurki bezpośrednio nad gardziele gaźnika. Poza tym na dojazd i rozpałkę benzynka jest- a szaleć nie trzeba. Jeżeli przypili poszaleć to ściągam mikser i ogień :roll:
A co do sondy - to ja bym ją olał. Kręcioł i analiza. U mnie współczynnik lambda na mikserze 32mm wynosił 1,01. Obecnie mam 34mm i nawet nie wiem jaki jest.
Sam kiedyś próbowałem przerabiać instalkę wpuszczając tak, jak Ty mikser w obudowę, ale zarzuciłem temat bo spalanie było zbyt duże. To samo gdy wpuściłem takie rurki bezpośrednio nad gardziele gaźnika. Poza tym na dojazd i rozpałkę benzynka jest- a szaleć nie trzeba. Jeżeli przypili poszaleć to ściągam mikser i ogień :roll:
A co do sondy - to ja bym ją olał. Kręcioł i analiza. U mnie współczynnik lambda na mikserze 32mm wynosił 1,01. Obecnie mam 34mm i nawet nie wiem jaki jest.
Z tego co wiem to mono- od gaźnika niewiele się różnią i nie powinno być żadnego problemu. Najważniejszy jest przekrój zewnętrny. Musisz go dopasować do tego obwodu co zobaczysz po ściągnięciu filtra jeżeli masz okrągły
[ Dodano: 2010-05-11, 13:09 ]
Zaraz, zaraz. Przecież masz mechaniczny wtrysk a nie jednopunkt. Zrób no Panie kolego zdjęcie tego, co masz pod maską a będziemy coś kombinować.
[ Dodano: 2010-05-11, 13:31 ]
piekarelk, Tak to ta bańka do której wchodzi przewód podciśnienia
[ Dodano: 2010-05-11, 15:27 ]
a tu masz podciśnienia z mojego SF na Keihinie II https://audi80.pl/audi-80-b3-18-gazn ... t37977.htm
:?:davideks pisze:uszczelnić to jakoś coby waha się nie lała czy jakoś inaczej się to rozwiązuje
[ Dodano: 2010-05-11, 13:09 ]
Zaraz, zaraz. Przecież masz mechaniczny wtrysk a nie jednopunkt. Zrób no Panie kolego zdjęcie tego, co masz pod maską a będziemy coś kombinować.
[ Dodano: 2010-05-11, 13:31 ]
piekarelk, Tak to ta bańka do której wchodzi przewód podciśnienia
[ Dodano: 2010-05-11, 15:27 ]
a tu masz podciśnienia z mojego SF na Keihinie II https://audi80.pl/audi-80-b3-18-gazn ... t37977.htm
Satar, ja mam takiego keihina http://moto.allegro.pl/item1020635200_g ... rancj.html
Jest to I czy II ?? Nawet kupiony od tej firmy,bo moj gaznik byl juz straszny klekot. Narazie nie ma mnie w PL ale jak wroce to przeloze mikser po filtr i zobacze co bedzie.Jak wyjme mikser to na benzie chodzi zajeb@#$%ie!!!
Tutaj jakis mikser do keihina znalazlem http://moto.allegro.pl/item1037172355_m ... eihin.html
tylko trzeba dwa przewody podlaczac??
Jest to I czy II ?? Nawet kupiony od tej firmy,bo moj gaznik byl juz straszny klekot. Narazie nie ma mnie w PL ale jak wroce to przeloze mikser po filtr i zobacze co bedzie.Jak wyjme mikser to na benzie chodzi zajeb@#$%ie!!!
Tutaj jakis mikser do keihina znalazlem http://moto.allegro.pl/item1037172355_m ... eihin.html
tylko trzeba dwa przewody podlaczac??
nadal nie mogę dojść do ładu ze spalaniem. Na trasie z wahadłami spalił 8l benzyny na 100km. I teraz najlepsze ,po czym mam sprawdzić pojemność mojego silnika? Pytanie niby proste ale. Natrafiłem na dokumenty celne z 95 rok tego auta i okazuje się że pojemność to 1397 cm a w dowodzie mam 1781 . autko żeczywiście nie zachowuje się jak silnik 1.8 ale może jestem przewrażliwiony. Pytam o pomoc w identyfikacji bo może po prostu mam założony za duży mixer i stąd to spalanie ( 16/100 LPG). Proszę o pomoc . Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków