[B3/B4] Immobilajzer
[B3/B4] Immobilajzer
Witam
Jestem właścicielem audi coupe 2.6 V6 z 95 roku i mam duży problem.
Odpalając auto musiałem cofać kluczyk do pozycji 0 i z powrotem na zapłon a to wszystko w momencie gdy silnik chodził. Od miesiąca auto jest u elektryka bo teraz odpala już na 3-4 sekundy i gaśnie, elektryk stwierdził że padło ECU więc kupiłem dugie, zamontowanie drugiego nie pomogło. Prawdopodobnie immo padło a ja nie wiem co mam zrobić, czy ktoś z was miał już taki problem, czy można ominąć immo? Jeśli ktoś miał taki problem i wie jak go się pozbyć to proszę o pomoc :!:
Jestem właścicielem audi coupe 2.6 V6 z 95 roku i mam duży problem.
Odpalając auto musiałem cofać kluczyk do pozycji 0 i z powrotem na zapłon a to wszystko w momencie gdy silnik chodził. Od miesiąca auto jest u elektryka bo teraz odpala już na 3-4 sekundy i gaśnie, elektryk stwierdził że padło ECU więc kupiłem dugie, zamontowanie drugiego nie pomogło. Prawdopodobnie immo padło a ja nie wiem co mam zrobić, czy ktoś z was miał już taki problem, czy można ominąć immo? Jeśli ktoś miał taki problem i wie jak go się pozbyć to proszę o pomoc :!:
Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 12:42 przez Danasm3, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli to wina kluczyka to można zaprogramować nowy i będzie git. Gorzej jeśli to wina "Pętli" która jest w stacyjce, a widzę, że objawy na to wskazują....
Miałem podobnie w Mercedesie chciałem odciąć immo, ale sam nie mogłem sobie z tym poradzić i w kilku warsztatach powiedzieli, że w mercu nie da rady nie wiem jak jest w audi...
Miałem podobnie w Mercedesie chciałem odciąć immo, ale sam nie mogłem sobie z tym poradzić i w kilku warsztatach powiedzieli, że w mercu nie da rady nie wiem jak jest w audi...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Gdzie sprawdzałeś te piny? Na immo czy ECU?Danasm3 pisze: Immo nie jest z ECU spradzałem wszystkie piny i wszędzie jest sygnał.
Jeśli ten moduł immo nie jest jakiś wyrafinowany to prawdopodobnie odcina on zasilanie do ECU, wtryskiwaczy, pompy paliwa albo cewek.
Może wystarczy poszukać miernikiem na którym przewodzie ginie plus albo minus gdy silnik gaśnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków