Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] Immobilajzer

ODPOWIEDZ
Danasm3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2010, 14:59
Lokalizacja: Burton upon Trent

[B3/B4] Immobilajzer

Post autor: Danasm3 » 28 maja 2010, 11:48

Witam
Jestem właścicielem audi coupe 2.6 V6 z 95 roku i mam duży problem.
Odpalając auto musiałem cofać kluczyk do pozycji 0 i z powrotem na zapłon a to wszystko w momencie gdy silnik chodził. Od miesiąca auto jest u elektryka bo teraz odpala już na 3-4 sekundy i gaśnie, elektryk stwierdził że padło ECU więc kupiłem dugie, zamontowanie drugiego nie pomogło. Prawdopodobnie immo padło a ja nie wiem co mam zrobić, czy ktoś z was miał już taki problem, czy można ominąć immo? Jeśli ktoś miał taki problem i wie jak go się pozbyć to proszę o pomoc :!:
Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 12:42 przez Danasm3, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
putinn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:58
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: putinn » 28 maja 2010, 12:45

A zapasowym kluczykiem odpala normalnie? Po włączeniu zapłonu świeci kontrolka immo?

Danasm3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2010, 14:59
Lokalizacja: Burton upon Trent

Post autor: Danasm3 » 28 maja 2010, 13:10

I tu pojawia się problem, nie mam zpasowego kluczyka...

Awatar użytkownika
putinn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:58
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: putinn » 28 maja 2010, 13:18

To faktycznie może być problem, czy kluczyk który masz, da się rozebrać? jeśli tak to sprawdź czy znajduje się w nim taka mała szklana pastylka, oraz czy jest cała.

Danasm3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2010, 14:59
Lokalizacja: Burton upon Trent

Post autor: Danasm3 » 28 maja 2010, 13:27

Kluczyk ma tą pastylke wkładaną od góry, dzisiaj pojade do warsztatu i sprawdze czy jest cała. Czy jest możliwość odcięcia immo? Ja jestem mechanikiem nie elektrykiem i nie mam zielonego pojęcia o tych sidłach.

BartexT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 kwie 2009, 21:45
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: BartexT » 28 maja 2010, 13:53

Jeśli to wina kluczyka to można zaprogramować nowy i będzie git. Gorzej jeśli to wina "Pętli" która jest w stacyjce, a widzę, że objawy na to wskazują....
Miałem podobnie w Mercedesie chciałem odciąć immo, ale sam nie mogłem sobie z tym poradzić i w kilku warsztatach powiedzieli, że w mercu nie da rady nie wiem jak jest w audi...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 maja 2010, 13:54

Ponoć w B4 immobiliser jest oddzielnie bo A4 jest razem z komputerem silnika i tam całkowite zdjęcie kosztuje jakiś 300zł. U ciebie powinno być taniej bo immo jest oddzielnym urządzeniem.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 maja 2010, 14:17

Sprawdz wtyczke czy antenie od immo tam czesto sniedzieja styki i jest problem z immo, w B4 i A4 przed liftem immo jest w osobnej puszcze montowanej przy obudowie nagrzewnicy.

Danasm3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2010, 14:59
Lokalizacja: Burton upon Trent

Post autor: Danasm3 » 28 maja 2010, 14:19

Ponoć idzie ominść go, czytałem forum na elektroda i ktoś go ominął, niestety nie ma szczegułów jak to zrobił. Wysłałem maila ale colo nie odpisał. Immo nie jest z ECU spradzałem wszystkie piny i wszędzie jest sygnał.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 maja 2010, 15:06

Danasm3 pisze: Immo nie jest z ECU spradzałem wszystkie piny i wszędzie jest sygnał.
Gdzie sprawdzałeś te piny? Na immo czy ECU?
Jeśli ten moduł immo nie jest jakiś wyrafinowany to prawdopodobnie odcina on zasilanie do ECU, wtryskiwaczy, pompy paliwa albo cewek.
Może wystarczy poszukać miernikiem na którym przewodzie ginie plus albo minus gdy silnik gaśnie.

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 28 maja 2010, 15:41

A czy nie da się np. wyłączyc IMO z poziomu VAG-a?

Danasm3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2010, 14:59
Lokalizacja: Burton upon Trent

Post autor: Danasm3 » 29 maja 2010, 12:15

Sygnał sprawdzałem na ECU tylko na głównych podzespołach jak pompa cefki itd. Zadnej zmiany nie wykazywało :(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 maja 2010, 22:44

Jeszcze może sprawdź czy nie znika plus na jednym z pinów wtryskiwaczy (jeśli tego nie robiłeś).

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 29 maja 2010, 23:36

krzysiek_b pisze:A czy nie da się np. wyłączyc IMO z poziomu VAG-a?
Nie nie da się niestety... jedynie sterownik ecu na stół i się da ;-)

Danasm3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2010, 14:59
Lokalizacja: Burton upon Trent

Post autor: Danasm3 » 30 maja 2010, 13:50

Czyli co? Przeprogramować ECU?

[ Dodano: 2010-05-30, 17:52 ]
Problem panowie w tym że mieszkam w Anglii a tutaj te bałwany nie mają o niczym zielonego pjęcia..... Przykład: zamiast wymienić termostat, wymieniają uszczelke pod głowicą!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl