Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Audi pod KJS

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 05 cze 2010, 09:32

luk_OP_Q89 pisze:Na śniegu 1.8 q możesz klepać wszystkim w ośkach jak masz auto ułożone.
Ze wszystkim sie zgadzam. natomiast 1.8 q dpstanie baty na pacholkolandi od wiekszosci osiek nawet zima. niesmiertelne maluchy jak zwykle sa bezkonkurencyjne w KZK-ach :-(

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 05 cze 2010, 10:01

chmiel25, na śniegu q masz taką trakcje że musi być naprawde ciasno żeby dostać baty.Wiadomo że musisz iść szerzej i z butem.Natomiast jak jest b.ciasno to nie ma rady na kaszla ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 05 cze 2010, 11:04

luk_OP_Q89 pisze:chmiel25, na śniegu q masz taką trakcje że musi być naprawde ciasno żeby dostać baty.Wiadomo że musisz iść szerzej i z butem.Natomiast jak jest b.ciasno to nie ma rady na kaszla ;-)
Jezdzilem ciut w kzk-ach bez jakich kolwiek sukcesow. i niestety takie sa moje wnioski albo mocne Q albo maly krótki przednionapedowiec. A 126p zawsze byly klasa sama dla siebie :mrgreen:

Tylko na pacholkolandi przewaznie nie masz miejsca zeby isc szerzej i z butem :-( wiec dostajesz baty.

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 05 cze 2010, 11:22

chcesz robić wyniki w KJS to kup sobie Saxo VTS :-D

Awatar użytkownika
SScafe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 cze 2010, 11:51

Post autor: SScafe » 05 cze 2010, 12:51

No dobra ale dalej mylicie sobie klasy malany i cieniasy są w klasie1-2 a ja chce startować w 4 więc o malany nie muszę się martwic poza tym jeśli dobrze pamiętam napęd quattro da się odłączyc i zostaje FWD
Popatrze jeszcze na b2 ale nie jestem tego pewien
Kole pisał o turbo dizlu wiec tu jest kolejne sprostowanie; jak silnik ma turbo to pojemność się mnoży w bęzynie x1,5 a w dizlu nie pamiętam(chyba x1,8), w każdym bąć razie żeby być w 4 kategorii z turbiną musiał bym mieć 1.3T

Dodatkowo jak gadałem z kumplami to z 1.8 na wtrycku wykręcimy minimum 140 KM a jak wszczepimy tego z scirocco to nawet 160 KM oczywiście bez doładowania

W sumie czym się różni 80 od 90 ?/

Jeśli chodzi o saxo to już wole puga 205 GTi

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 05 cze 2010, 13:27

OJ ciezko sie pisze.
PUG 205 gti w stanie nadajacym sie do rajdow bedzie droooogi sprawdz i znajdz.
kolega jakos daje rede objezdzac tdi inne subaraki w swojej klasie. wiec nie jest zle.

SScafe pisze:poza tym jeśli dobrze pamiętam napęd quattro da się odłączyc i zostaje FWD
SScafe pisze:W sumie czym się różni 80 od 90 ?/
Tu wychodzi twoj kompletny brak wiedzy i ignorancja.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 05 cze 2010, 14:37

SScafe pisze:poza tym jeśli dobrze pamiętam napęd quattro da się odłączyc i zostaje FWD
no teraz to się nie popisałeś :shock: <rotfl2>

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 05 cze 2010, 15:42

chmiel25 pisze:Jezdzilem ciut w kzk-ach bez jakich kolwiek sukcesow. i niestety takie sa moje wnioski albo mocne Q albo maly krótki przednionapedowiec.
Ostatni dzbanek mam z 2006r za 2-gie miejsce w klasie "Gość" czyli dla zawodników z licencjami rajdowymi i wyścigowymi.Dawno nic nie jechałem.Sprzętowo zrobiła się masakra.
Jak chcesz koniecznie robić wynik w audi to musi być mocne Q.
Ale nikt na "dzień dobry" nie wykorzysta potencjału mocnego auta.
Pierwsze imprezy poleciał bym śmietnikiem.
Potem można jechać po wynik.
No i przydał by się jakiś "umysłowy" (pilot) który wie o co biega , pilnuje czasów na pekacach , trasy itp.

Awatar użytkownika
SScafe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 cze 2010, 11:51

Post autor: SScafe » 05 cze 2010, 18:43

Co za problem z odłączaniem? Nie rozumiem was, zastosować tylko skrzynke rozdielczą i jest gitara bo mógłbym nawet tuż przed startem ustawić sobie albo FWD albo AWD.
Dalej wam powtarzam że w klasie gość i otwartej(powyżej 2.0) nie będę startował a wy mi cały czas o tych subarkach.
Pytam się czym się różni 90 i 80 bo nie wiem i jak dla mnie tylko tym że było bardziej luksusowe bo zawiasy wyglądają tak samo.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 cze 2010, 21:37

SScafe pisze:Pytam się czym się różni 90 i 80 bo nie wiem i jak dla mnie tylko tym że było bardziej luksusowe bo zawiasy wyglądają tak samo.
Z kosmetyki inne lampy z przodu (zespolone), trochę inny wzór grila. Zazwyczaj lepiej wyposarzone. Chyba tam były tylko silniki 5 cylindrowe
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/51/55/

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 05 cze 2010, 22:00

SScafe pisze:Co za problem z odłączaniem? Nie rozumiem was, zastosować tylko skrzynke rozdielczą i jest gitara bo mógłbym nawet tuż przed startem ustawić sobie albo FWD albo AWD.
No ciekawe jak to zrobisz z torsenem <rotfl2>
Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 22:03 przez chybo101, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 05 cze 2010, 22:00

Jedna mała podpowiedź - jeżeli chcesz 1,8 nie ważne czy na mechanicznym czy monowtrysku o mocy ok. 140KM to bez wolnych ok. 3-4tyś na sam silnik nie zaczynaj zabawy.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 05 cze 2010, 23:38

SScafe pisze:Co za problem z odłączaniem? Nie rozumiem was, zastosować tylko skrzynke rozdielczą i jest gitara bo mógłbym nawet tuż przed startem ustawić sobie albo FWD albo AWD.
Dalej wam powtarzam że w klasie gość i otwartej(powyżej 2.0) nie będę startował a wy mi cały czas o tych subarkach.
Pytam się czym się różni 90 i 80 bo nie wiem i jak dla mnie tylko tym że było bardziej luksusowe bo zawiasy wyglądają tak samo.
Kolega luk-op -89q napisal ci wyraznie !!
1. czy leci z nami moderator??
2. jak dla mnie powinienies dostac co najmnie 2 tygodniowe wczasy na uzupelnienie wiedzy
Ps tak na pewnych forach postepuje sie z ignorantami. Piszacymi wierutne bzdury.
Sorry pewnych rzeczy nietoleruje.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl