Ze wszystkim sie zgadzam. natomiast 1.8 q dpstanie baty na pacholkolandi od wiekszosci osiek nawet zima. niesmiertelne maluchy jak zwykle sa bezkonkurencyjne w KZK-achluk_OP_Q89 pisze:Na śniegu 1.8 q możesz klepać wszystkim w ośkach jak masz auto ułożone.
[All] Audi pod KJS
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Jezdzilem ciut w kzk-ach bez jakich kolwiek sukcesow. i niestety takie sa moje wnioski albo mocne Q albo maly krótki przednionapedowiec. A 126p zawsze byly klasa sama dla siebie :mrgreen:luk_OP_Q89 pisze:chmiel25, na śniegu q masz taką trakcje że musi być naprawde ciasno żeby dostać baty.Wiadomo że musisz iść szerzej i z butem.Natomiast jak jest b.ciasno to nie ma rady na kaszla
Tylko na pacholkolandi przewaznie nie masz miejsca zeby isc szerzej i z butem wiec dostajesz baty.
No dobra ale dalej mylicie sobie klasy malany i cieniasy są w klasie1-2 a ja chce startować w 4 więc o malany nie muszę się martwic poza tym jeśli dobrze pamiętam napęd quattro da się odłączyc i zostaje FWD
Popatrze jeszcze na b2 ale nie jestem tego pewien
Kole pisał o turbo dizlu wiec tu jest kolejne sprostowanie; jak silnik ma turbo to pojemność się mnoży w bęzynie x1,5 a w dizlu nie pamiętam(chyba x1,8), w każdym bąć razie żeby być w 4 kategorii z turbiną musiał bym mieć 1.3T
Dodatkowo jak gadałem z kumplami to z 1.8 na wtrycku wykręcimy minimum 140 KM a jak wszczepimy tego z scirocco to nawet 160 KM oczywiście bez doładowania
W sumie czym się różni 80 od 90 ?/
Jeśli chodzi o saxo to już wole puga 205 GTi
Popatrze jeszcze na b2 ale nie jestem tego pewien
Kole pisał o turbo dizlu wiec tu jest kolejne sprostowanie; jak silnik ma turbo to pojemność się mnoży w bęzynie x1,5 a w dizlu nie pamiętam(chyba x1,8), w każdym bąć razie żeby być w 4 kategorii z turbiną musiał bym mieć 1.3T
Dodatkowo jak gadałem z kumplami to z 1.8 na wtrycku wykręcimy minimum 140 KM a jak wszczepimy tego z scirocco to nawet 160 KM oczywiście bez doładowania
W sumie czym się różni 80 od 90 ?/
Jeśli chodzi o saxo to już wole puga 205 GTi
OJ ciezko sie pisze.
PUG 205 gti w stanie nadajacym sie do rajdow bedzie droooogi sprawdz i znajdz.
kolega jakos daje rede objezdzac tdi inne subaraki w swojej klasie. wiec nie jest zle.
Pozdrawiam
PUG 205 gti w stanie nadajacym sie do rajdow bedzie droooogi sprawdz i znajdz.
kolega jakos daje rede objezdzac tdi inne subaraki w swojej klasie. wiec nie jest zle.
SScafe pisze:poza tym jeśli dobrze pamiętam napęd quattro da się odłączyc i zostaje FWD
Tu wychodzi twoj kompletny brak wiedzy i ignorancja.SScafe pisze:W sumie czym się różni 80 od 90 ?/
Pozdrawiam
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Ostatni dzbanek mam z 2006r za 2-gie miejsce w klasie "Gość" czyli dla zawodników z licencjami rajdowymi i wyścigowymi.Dawno nic nie jechałem.Sprzętowo zrobiła się masakra.chmiel25 pisze:Jezdzilem ciut w kzk-ach bez jakich kolwiek sukcesow. i niestety takie sa moje wnioski albo mocne Q albo maly krótki przednionapedowiec.
Jak chcesz koniecznie robić wynik w audi to musi być mocne Q.
Ale nikt na "dzień dobry" nie wykorzysta potencjału mocnego auta.
Pierwsze imprezy poleciał bym śmietnikiem.
Potem można jechać po wynik.
No i przydał by się jakiś "umysłowy" (pilot) który wie o co biega , pilnuje czasów na pekacach , trasy itp.
Co za problem z odłączaniem? Nie rozumiem was, zastosować tylko skrzynke rozdielczą i jest gitara bo mógłbym nawet tuż przed startem ustawić sobie albo FWD albo AWD.
Dalej wam powtarzam że w klasie gość i otwartej(powyżej 2.0) nie będę startował a wy mi cały czas o tych subarkach.
Pytam się czym się różni 90 i 80 bo nie wiem i jak dla mnie tylko tym że było bardziej luksusowe bo zawiasy wyglądają tak samo.
Dalej wam powtarzam że w klasie gość i otwartej(powyżej 2.0) nie będę startował a wy mi cały czas o tych subarkach.
Pytam się czym się różni 90 i 80 bo nie wiem i jak dla mnie tylko tym że było bardziej luksusowe bo zawiasy wyglądają tak samo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Z kosmetyki inne lampy z przodu (zespolone), trochę inny wzór grila. Zazwyczaj lepiej wyposarzone. Chyba tam były tylko silniki 5 cylindroweSScafe pisze:Pytam się czym się różni 90 i 80 bo nie wiem i jak dla mnie tylko tym że było bardziej luksusowe bo zawiasy wyglądają tak samo.
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/51/55/
No ciekawe jak to zrobisz z torsenem <rotfl2>SScafe pisze:Co za problem z odłączaniem? Nie rozumiem was, zastosować tylko skrzynke rozdielczą i jest gitara bo mógłbym nawet tuż przed startem ustawić sobie albo FWD albo AWD.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 22:03 przez chybo101, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolega luk-op -89q napisal ci wyraznie !!SScafe pisze:Co za problem z odłączaniem? Nie rozumiem was, zastosować tylko skrzynke rozdielczą i jest gitara bo mógłbym nawet tuż przed startem ustawić sobie albo FWD albo AWD.
Dalej wam powtarzam że w klasie gość i otwartej(powyżej 2.0) nie będę startował a wy mi cały czas o tych subarkach.
Pytam się czym się różni 90 i 80 bo nie wiem i jak dla mnie tylko tym że było bardziej luksusowe bo zawiasy wyglądają tak samo.
1. czy leci z nami moderator??
2. jak dla mnie powinienies dostac co najmnie 2 tygodniowe wczasy na uzupelnienie wiedzy
Ps tak na pewnych forach postepuje sie z ignorantami. Piszacymi wierutne bzdury.
Sorry pewnych rzeczy nietoleruje.