[B4 1Z] Rezanie Kabli Pod Wzmacniacz.
Odkopany temat ale hardok z tą masą roboty przy ciągnięciu remota. Szczególnie, że go się ciągnie przez samochód wraz z kablami do połączenia radia ze wzmakiem ;d
Royalpl, weź śrubokręt i rozkręcaj według tego co jest w poradniku napisane, zobaczysz, że bez zdjęć Ci się uda bo to banał
A co do masy, to asem nie jestem, ale ją ponoć najlepiej podłączać z masą aku - czyli ciągniesz nie tylko + do bagażnika ale i -
Royalpl, weź śrubokręt i rozkręcaj według tego co jest w poradniku napisane, zobaczysz, że bez zdjęć Ci się uda bo to banał
A co do masy, to asem nie jestem, ale ją ponoć najlepiej podłączać z masą aku - czyli ciągniesz nie tylko + do bagażnika ale i -
jest to najpewniejsza masza jaką możesz znaleźć w aucie wiadomo, ale żeby ułatwić sobie sprawę z robotą i dodatkowo zejść z kosztów kabla ( metr kabla zasilającego/masy np firmy Dietz kosztuje coś ok 15 zł) a do bagaznika potrzeba będzie maks 5 metrów, czyli razem 10 metrów.slugs pisze:A co do masy, to asem nie jestem, ale ją ponoć najlepiej podłączać z masą aku - czyli ciągniesz nie tylko + do bagażnika ale i -
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
Ewentualnie ciągniesz masę od wzmacniacza do radioodtwarzacza dużo cieńszym kabelkiem a oryginalną wypinasz. Oczywiście połączenie masy wzmacniacza do akumulatora także trzeba zrobić, ale łatwiej zachować w ten sposób potencjał masy na wyjściach RCA. Połączenie takie zabezpiecza też ścieżki masy w radioodtwarzaczu przed wystąpieniem na niej wysokich prądów w przypadku utraty połączenia wzmacniacz -> masa.Lenio21 pisze:jest to najpewniejsza masza jaką możesz znaleźć w aucie wiadomo, ale żeby ułatwić sobie sprawę z robotą i dodatkowo zejść z kosztów kabla ( metr kabla zasilającego/masy np firmy Dietz kosztuje coś ok 15 zł) a do bagaznika potrzeba będzie maks 5 metrów, czyli razem 10 metrów.slugs pisze:A co do masy, to asem nie jestem, ale ją ponoć najlepiej podłączać z masą aku - czyli ciągniesz nie tylko + do bagażnika ale i -
Fotki?? do tego według mnie wystarczy podstawowa wiedza elektryka (czyli jak nalożyc końcówki na kabel i gdzie co podłączyć ) no i trzeba tez widzieć jak demontuje się tapicerkę i plastikowe elementy w audi ale tego jest pełno na forum. Trzeba poprowadzić najlepiej 4 kable + i - z bagażnika do akumulatora oraz kabel remote i 2xRCA (czasem kabel remote jest zintegrowany z RCA) z bagażnika do radia i wszystko ładnie podłączyć. Mogę od siebie dodać że podczas ciągnięcia + z aku do bagażnika nie podłączamy do od razu do aku ponieważ zware z masa w aucie zrobić nie łatwo. Z tego co gdzieś wyczytałem zaleca się minimum kable 16mm a w instalacji z kondensatorem 20mm lub 25mm i radzę się tego trzymać do to są niby tylko kable ale od nich też bardzo wiele zależy więc warto wydać na nie trochę kasy. A jakby ktoś miał problemy zawsze pomogę :mrgreen:
Dzisiaj na szybko wymieniałem okablowanie położone wcześniej przez mojego brata na nowy zestaw Hollywood Energetic.Wszystko jest w zasadzie napisane ale zrobiłem 2 fotki , na całe fotostory nie miałem czasu. Tak jak napisał solskier obcinamy dzyndzel w przelotce na grodzi wpychamy jakiś drut żeby było widać pod półką gdzie wyjdzie i po temacie. do końcówki kabla izolujemy kawałek drutu i przepychamy, mi było wygodniej to zrobic od środka i kabel wyciągałem do komory.Reszta jest napisana, odkręcic otwieranie maski (śrubki na foto) następnie plastik na boku pod uchwytem (jedna śruba na klucz 8) później w tylnej częsci za pasami plastikowy nakręcany kapsel. Po zdjęciu kanapy (2 śrubki na x) jest jeszcze jeden wkręcik na x. Listwe wyciągamy z zatrzasków i jest full miejsca na kable.Z drugiej strony jest podobnie.
Miejsce przy kielichu gdzie wchodzi kabel
Tutaj widok z pod półki, u mnie otwór był przesłonięty wygłuszeniem filcowym dlatego najpierw po przecięciciu przelotki dobrze jest wepchnąć kawałek druto i wtedy widac gdzie wyjdzie.
Miejsce przy kielichu gdzie wchodzi kabel
Tutaj widok z pod półki, u mnie otwór był przesłonięty wygłuszeniem filcowym dlatego najpierw po przecięciciu przelotki dobrze jest wepchnąć kawałek druto i wtedy widac gdzie wyjdzie.
witam ja mam mase podpieta z bagaznika auta a dokladniej od srubki od pasow bezpieczenstwa i jest ok , + mam identycznie jak kolega na zdjeciach i oczywiscie kabel 20mm wczesniej mialem 10mm i sie troszeczke zagrzewal . a jak macie podpiety + plus przy aku ,chodzi mi czy podpinacie bezpiecznki na kablu + ?¿?¿
Koledzy potrzebuje pomocy, wskazówek w temacie podłączenia skrzyni i wzmacniacza. Dokładnie chodzi mi o podłączenie wszystkich kabli:
- Czerwony kabel zasilający podłączamy pod + aku
- Czarny kabel zasilający podłączamy - z bagażnika
- RCA z radia do wzmacniacza
- Kabel głośnikowy do podłączenia skrzyni ze wzmacniaczem
Ale co robimy z:
- Niebieski kablem sterujący?
Proszę o wyrozumiałość bo w tym temacie jestem laikiem i jeżeli coś namieszałem proszę o sprostowanie
- Czerwony kabel zasilający podłączamy pod + aku
- Czarny kabel zasilający podłączamy - z bagażnika
- RCA z radia do wzmacniacza
- Kabel głośnikowy do podłączenia skrzyni ze wzmacniaczem
Ale co robimy z:
- Niebieski kablem sterujący?
Proszę o wyrozumiałość bo w tym temacie jestem laikiem i jeżeli coś namieszałem proszę o sprostowanie