Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 1,9TDI] Nierówne oboroty

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

[B4 1,9TDI] Nierówne oboroty

Post autor: nowyyy31 » 09 cze 2010, 19:07

Witam,

Dziś zauważyłem że samochód ma nierówne obroty.
Co widać na filmiku

http://nowyyy31.pl/audi/filmik/example/

Czego może być przyczyna?

Ostatnio też zauważyłem że ucieka mi płyn z chłodnicy :( z tym szybko sobie poradziłem, problem był z opaską na wężu. I musiałem na silikon zakleić odpowietrznik bo przez niego leciał płyn.
ObrazekObrazek

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 cze 2010, 19:09

wpisz w szukajkę nastawnik pompy i czytaj a VAG co na to?z którego roku masz auto?

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 09 cze 2010, 19:16

samochód jest z 1992r.
jeszcze nie byłem na diagnostyce komputerowej(VAG)...

Awatar użytkownika
pawelja89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 09 maja 2010, 00:13

Post autor: pawelja89 » 09 cze 2010, 19:45

Co do nierównych obrotów proponował bym przeczyścić przepustnicę i pewnie będzie lepiej. To jest zazwyczaj główna przyczyna.

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 09 cze 2010, 20:23

a gdzie ta przepustnica w 1z bo ja nie kojarzę!
raczej problem z nastawnikiem...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 cze 2010, 21:06

ikswezsutram pisze:a gdzie ta przepustnica w 1z bo ja nie kojarzę!
raczej problem z nastawnikiem...
i ja nie kojarzę :roll: jak masz na boshu to ten VAG nie wiele da

[ Dodano: 2010-06-09, 21:10 ]
pawelja89 pisze:Co do nierównych obrotów proponował bym przeczyścić przepustnicę i pewnie będzie lepiej. To jest zazwyczaj główna przyczyna.
a gdzie jest w 1Z przepustnica?chyba masz na myśli nastawnik ale jak ma na boshu to tam jest nastawnik potencjometryczny i jego wyczyścić się raczej nie da zostaje wymiana

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 25 cze 2010, 14:17

Dzisiaj byłem na komputerze i jest źle ustawiona pompa i wtryski. Po niedzieli pojadę jeszcze raz do mechanika i im zostawię samochód do ustawienia pompy i wtrysków.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2010, 14:24

nowyyy31 pisze:Dzisiaj byłem na komputerze i jest źle ustawiona pompa i wtryski. Po niedzieli pojadę jeszcze raz do mechanika i im zostawię samochód do ustawienia pompy i wtrysków.
Zajebiści magicy :shock: No żle ustawiona pompa ,czyli kąt wtrysku to się zgodzę że widać w VAG nawet na boschu ,ale wtryski? :roll: ściema ;-)
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 14:31 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 25 cze 2010, 14:27

Tak ich zrozumiałem, że wytryski też będą musieli sprawdzić.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2010, 14:29

nowyyy31 pisze:zostawię samochód do ustawienia pompy i wtrysków.
Pewnie jeszcze komputerem ci ustawią :mrgreen: Ok. wykręcić i sprawdzić to rozumiem.Sory że tak od razu atakuję wypowiedzi wszelakiej maści naciągaczy "mechaników "ale za to ze naciągają i beszczelnie okradają z kasy nieznających się na rzeczy klientów nie nawidzę ich jak psów i czepiam się najdrobniejszych szczegółów
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 14:37 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 25 cze 2010, 14:35

możliwe że ściema, zobaczymy po niedzieli co wymyślą. Mam tylko nadzieje że nierówne obroty znikną :mrgreen: ostatnio jakie zauważyłem nierówne obroty. http://nowyyy31.pl/audi/filmik/example/filmik_2.html (filmik z 22 czerwca) zobacz od 10s do 20s jak nierówno samochód chodził.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2010, 14:38

nowyyy31 pisze:Mam tylko nadzieje że nierówne obroty znikną :mrgreen: ostatnio jakie zauważyłem nierówne obroty. http://nowyyy31.pl/audi/f...e/filmik_2.html (filmik z 22 czerwca) zobacz od 10s do 20s jak nierówno samochód chodził.
Na 90 %nastawnik.I powiem ci jeszcze że "żle ustawiona pompa"czyli kąt wtrysku nigdy nie będzie powodował żadnego falowania obrotów.

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 25 cze 2010, 14:47

Na drugi raz poproszę o wydruk błędów. A za taki nastawnik ile powinni skasować żeby nie dać się okraść? :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2010, 15:11

nowyyy31 pisze:Na drugi raz poproszę o wydruk błędów.
Obawiam się że nic byś nie dostał bo nie ma takich błedów ;-)
nowyyy31 pisze:A za taki nastawnik ile powinni skasować żeby nie dać się okraść?
Czyszczenie nastawnika nie wszyscy ci zrobią bo czasami nie wiedzą co to jest :mrgreen: a co niektórzy naciągacze czyszczą odkręcając dekielek nastawnika ,nie zdejmując go nawet z pompy :roll: Co do ceny nie powinno kosztować więcej jak 300zł ale mamy gospodarkę rynkową , nie ma cen urzędowych jak za komuny więc panuje wolna amerykanka i możesz się zdziwić .Jak masz nastawnik indukcyjny z tylnym przelewem (auta od 02.94)to jakbyś mieszkał bliżej to wpadłbyś na 3 godziny to by się zrobiło 8-) Potencjometrycznych nie obczajam bo nie miałem do czynienia

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 25 cze 2010, 20:53

nowyyy31,

odepnij niebieską wtyczke z licznika i powiedz czy to cos dało.
a co do nastawnika to i tak Ci nie zrobią go. to nie jest indukcyjny. A jak zaczna Ci kombinować przy wtryskach to je zaraz po 1000km szlak trafi jak je zaczną czyścić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl