Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TDI] Nierówne oboroty

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

[B4 1,9TDI] Nierówne oboroty

Post autor: nowyyy31 » 09 cze 2010, 19:07

Witam,

Dziś zauważyłem że samochód ma nierówne obroty.
Co widać na filmiku

http://nowyyy31.pl/audi/filmik/example/

Czego może być przyczyna?

Ostatnio też zauważyłem że ucieka mi płyn z chłodnicy :( z tym szybko sobie poradziłem, problem był z opaską na wężu. I musiałem na silikon zakleić odpowietrznik bo przez niego leciał płyn.
ObrazekObrazek

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 cze 2010, 19:09

wpisz w szukajkę nastawnik pompy i czytaj a VAG co na to?z którego roku masz auto?

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 09 cze 2010, 19:16

samochód jest z 1992r.
jeszcze nie byłem na diagnostyce komputerowej(VAG)...

Awatar użytkownika
pawelja89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 09 maja 2010, 00:13

Post autor: pawelja89 » 09 cze 2010, 19:45

Co do nierównych obrotów proponował bym przeczyścić przepustnicę i pewnie będzie lepiej. To jest zazwyczaj główna przyczyna.

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 09 cze 2010, 20:23

a gdzie ta przepustnica w 1z bo ja nie kojarzę!
raczej problem z nastawnikiem...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 cze 2010, 21:06

ikswezsutram pisze:a gdzie ta przepustnica w 1z bo ja nie kojarzę!
raczej problem z nastawnikiem...
i ja nie kojarzę :roll: jak masz na boshu to ten VAG nie wiele da

[ Dodano: 2010-06-09, 21:10 ]
pawelja89 pisze:Co do nierównych obrotów proponował bym przeczyścić przepustnicę i pewnie będzie lepiej. To jest zazwyczaj główna przyczyna.
a gdzie jest w 1Z przepustnica?chyba masz na myśli nastawnik ale jak ma na boshu to tam jest nastawnik potencjometryczny i jego wyczyścić się raczej nie da zostaje wymiana

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 25 cze 2010, 14:17

Dzisiaj byłem na komputerze i jest źle ustawiona pompa i wtryski. Po niedzieli pojadę jeszcze raz do mechanika i im zostawię samochód do ustawienia pompy i wtrysków.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2010, 14:24

nowyyy31 pisze:Dzisiaj byłem na komputerze i jest źle ustawiona pompa i wtryski. Po niedzieli pojadę jeszcze raz do mechanika i im zostawię samochód do ustawienia pompy i wtrysków.
Zajebiści magicy :shock: No żle ustawiona pompa ,czyli kąt wtrysku to się zgodzę że widać w VAG nawet na boschu ,ale wtryski? :roll: ściema ;-)
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 14:31 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 25 cze 2010, 14:27

Tak ich zrozumiałem, że wytryski też będą musieli sprawdzić.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2010, 14:29

nowyyy31 pisze:zostawię samochód do ustawienia pompy i wtrysków.
Pewnie jeszcze komputerem ci ustawią :mrgreen: Ok. wykręcić i sprawdzić to rozumiem.Sory że tak od razu atakuję wypowiedzi wszelakiej maści naciągaczy "mechaników "ale za to ze naciągają i beszczelnie okradają z kasy nieznających się na rzeczy klientów nie nawidzę ich jak psów i czepiam się najdrobniejszych szczegółów
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 14:37 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 25 cze 2010, 14:35

możliwe że ściema, zobaczymy po niedzieli co wymyślą. Mam tylko nadzieje że nierówne obroty znikną :mrgreen: ostatnio jakie zauważyłem nierówne obroty. http://nowyyy31.pl/audi/filmik/example/filmik_2.html (filmik z 22 czerwca) zobacz od 10s do 20s jak nierówno samochód chodził.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2010, 14:38

nowyyy31 pisze:Mam tylko nadzieje że nierówne obroty znikną :mrgreen: ostatnio jakie zauważyłem nierówne obroty. http://nowyyy31.pl/audi/f...e/filmik_2.html (filmik z 22 czerwca) zobacz od 10s do 20s jak nierówno samochód chodził.
Na 90 %nastawnik.I powiem ci jeszcze że "żle ustawiona pompa"czyli kąt wtrysku nigdy nie będzie powodował żadnego falowania obrotów.

nowyyy31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2010, 08:30
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: nowyyy31 » 25 cze 2010, 14:47

Na drugi raz poproszę o wydruk błędów. A za taki nastawnik ile powinni skasować żeby nie dać się okraść? :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2010, 15:11

nowyyy31 pisze:Na drugi raz poproszę o wydruk błędów.
Obawiam się że nic byś nie dostał bo nie ma takich błedów ;-)
nowyyy31 pisze:A za taki nastawnik ile powinni skasować żeby nie dać się okraść?
Czyszczenie nastawnika nie wszyscy ci zrobią bo czasami nie wiedzą co to jest :mrgreen: a co niektórzy naciągacze czyszczą odkręcając dekielek nastawnika ,nie zdejmując go nawet z pompy :roll: Co do ceny nie powinno kosztować więcej jak 300zł ale mamy gospodarkę rynkową , nie ma cen urzędowych jak za komuny więc panuje wolna amerykanka i możesz się zdziwić .Jak masz nastawnik indukcyjny z tylnym przelewem (auta od 02.94)to jakbyś mieszkał bliżej to wpadłbyś na 3 godziny to by się zrobiło 8-) Potencjometrycznych nie obczajam bo nie miałem do czynienia

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 25 cze 2010, 20:53

nowyyy31,

odepnij niebieską wtyczke z licznika i powiedz czy to cos dało.
a co do nastawnika to i tak Ci nie zrobią go. to nie jest indukcyjny. A jak zaczna Ci kombinować przy wtryskach to je zaraz po 1000km szlak trafi jak je zaczną czyścić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl