Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI] Regeneracja zegarów

ODPOWIEDZ
klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[B4 TDI] Regeneracja zegarów

Post autor: klekocix » 15 cze 2010, 12:14

Witam

Mam do Was pytanie w sprawie regeneracji licznika w moim Avancie.
Odkręciłem dziś zegary chcąc zobaczyć czemu nie działa w nich podświetlenie prędkościomierza oraz kontrolka poduszki powietrznej.

Oczom mym ukazał się obraz jak po bitwie.
Płyta główna licznika przy kontrolce airbag'a oraz takiej zielonej z dwoma strzałkami w prawo i lewo była połamana, wyłamane zostały ścieżki będące przewodnikiem prądu do żarówek, ktoś próbował je łączyć na krótko ale nic z tego nie wyszło.

Wniosek jest taki, że muszę coś zrobić z zegarami żeby nie mieć w przyszłości problemu z elektryką.

Opcji jest kilka
- kupić "nowy" zestaw zegarów do TDI z obrotomierzem
- kupić zegary z anglika z diesla i przełożyć prędkościomierz
- kupić zegary z "big benem" i przełożyć obrotomierz
- kupić płytę główną zegarów jak na tej aukcji K L I C K

Pytanie tylko, czy ta ostatnia opcja będzie najlepszą? Czy ta płyta będzie pasować do mojego licznika VDO z obrotomierzem? Wolę skonsultować się najpierw z Wami zanim zadzwonię do gościa i będę z nim rozmawiał na temat zakupu.

Proszę o pomoc <piwo>

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 15 cze 2010, 13:38

Ta płyta powinna pasować i będzie chyba najtańszym wyjściem. Inne wyjście to Anglik z BigBenem i przelutowć piny do tej płyty z Angola z Twojej płyty.

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 15 cze 2010, 13:56

dubbler pisze:Ta płyta powinna pasować i będzie chyba najtańszym wyjściem. Inne wyjście to Anglik z BigBenem i przelutowć piny do tej płyty z Angola z Twojej płyty.
Czy w przypadku tej płyty będę musiał coś lutować? Czy tylko wyjmuję odkręcając poszczególne elementy zegarów i przekładam na nową płytę?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 cze 2010, 14:11

Kurde za cenę tej płyty do której dałeś link można by kupić prawie całe kompletne zegary. Ten sprzedawca ma części do zegarów B4 w kosmicznych cenach.

Nie musisz kupować koniecznie płyty od diesla, od benzyny też podejdzie płyta jak całe zegary. Co przekładki benzyna 4 cylindrowa>TDI to trzeba wkręcić żarówki do kontrolek których nie ma w wersji benz. i ewentualnie przełożyć obrotomierz bo od benzyny ma skalę o tysiąc obrotów większą (tylko kwestia wizualna/wyglądu bo obroty będzie pokazywał dobre).
klekocix pisze:Czy w przypadku tej płyty będę musiał coś lutować?
Trzeba będzie lutować jeśli kupisz od wersji z Big-Benem.
Zwróć uwagę na to jak przykręcany jest potencjometr od ściemniania bo chyba były ze 3 rodzaje jego mocowania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl