Witam
Mam do Was pytanie w sprawie regeneracji licznika w moim Avancie.
Odkręciłem dziś zegary chcąc zobaczyć czemu nie działa w nich podświetlenie prędkościomierza oraz kontrolka poduszki powietrznej.
Oczom mym ukazał się obraz jak po bitwie.
Płyta główna licznika przy kontrolce airbag'a oraz takiej zielonej z dwoma strzałkami w prawo i lewo była połamana, wyłamane zostały ścieżki będące przewodnikiem prądu do żarówek, ktoś próbował je łączyć na krótko ale nic z tego nie wyszło.
Wniosek jest taki, że muszę coś zrobić z zegarami żeby nie mieć w przyszłości problemu z elektryką.
Opcji jest kilka
- kupić "nowy" zestaw zegarów do TDI z obrotomierzem
- kupić zegary z anglika z diesla i przełożyć prędkościomierz
- kupić zegary z "big benem" i przełożyć obrotomierz
- kupić płytę główną zegarów jak na tej aukcji K L I C K
Pytanie tylko, czy ta ostatnia opcja będzie najlepszą? Czy ta płyta będzie pasować do mojego licznika VDO z obrotomierzem? Wolę skonsultować się najpierw z Wami zanim zadzwonię do gościa i będę z nim rozmawiał na temat zakupu.
Proszę o pomoc
[B4 TDI] Regeneracja zegarów
Czy w przypadku tej płyty będę musiał coś lutować? Czy tylko wyjmuję odkręcając poszczególne elementy zegarów i przekładam na nową płytę?dubbler pisze:Ta płyta powinna pasować i będzie chyba najtańszym wyjściem. Inne wyjście to Anglik z BigBenem i przelutowć piny do tej płyty z Angola z Twojej płyty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kurde za cenę tej płyty do której dałeś link można by kupić prawie całe kompletne zegary. Ten sprzedawca ma części do zegarów B4 w kosmicznych cenach.
Nie musisz kupować koniecznie płyty od diesla, od benzyny też podejdzie płyta jak całe zegary. Co przekładki benzyna 4 cylindrowa>TDI to trzeba wkręcić żarówki do kontrolek których nie ma w wersji benz. i ewentualnie przełożyć obrotomierz bo od benzyny ma skalę o tysiąc obrotów większą (tylko kwestia wizualna/wyglądu bo obroty będzie pokazywał dobre).
Zwróć uwagę na to jak przykręcany jest potencjometr od ściemniania bo chyba były ze 3 rodzaje jego mocowania.
Nie musisz kupować koniecznie płyty od diesla, od benzyny też podejdzie płyta jak całe zegary. Co przekładki benzyna 4 cylindrowa>TDI to trzeba wkręcić żarówki do kontrolek których nie ma w wersji benz. i ewentualnie przełożyć obrotomierz bo od benzyny ma skalę o tysiąc obrotów większą (tylko kwestia wizualna/wyglądu bo obroty będzie pokazywał dobre).
Trzeba będzie lutować jeśli kupisz od wersji z Big-Benem.klekocix pisze:Czy w przypadku tej płyty będę musiał coś lutować?
Zwróć uwagę na to jak przykręcany jest potencjometr od ściemniania bo chyba były ze 3 rodzaje jego mocowania.