Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] Brzeczek przy odpalaniu.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

[B4 AAZ] Brzeczek przy odpalaniu.

Post autor: Bartoszo » 20 cze 2010, 09:44

Witam, od pewnego czasu zauważyłem że moja niunia coraz ciężej odpala. Czasami nawet ciepła potrafi zaskoczyć dopiero za 2-3 razem. Przy dłuższym kręceniu włącza się brzęczek taki jak w przypadku nie wyłączonych świateł. Samochód odpala a kontrolka oleju świeci się jeszcze przez około 3-4 sekundy. Dodatkowo zauważyłem że od filtra do pompy idzie duża ilość bąbelków powietrza, czy to może być również przyczyną ciężkiego palenia ?

Proszę o pomoc.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 20 cze 2010, 09:48

posprawdzaj zaciski wszystkie i zobacz czy filtr dobrze dokręcony bo jak będzie pompa łapać powietrze to tak będzie z odpalaniem rano ;-)

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 20 cze 2010, 09:57

Filtr był wymieniany ok 2-3 miesiace temu. Na starym jak i na nowym idzie powietrze. Mam zamiar dołożyć dodatkowy filterek na przewód, może coś pomoże.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 20 cze 2010, 10:19

jak masz ori zaciski to zmień wszystkie mi teraz tej zimy co było -30 to wszystkie puściły i koniec jazdy pompa się zapowietrzyła zmieniłem zaciski i jest ok kup te normalne skręcane a co do filterka tego małego to ja mam założony i dużo syfu zbiera a koszt to 6zł mam jeszcze taki że paliwo się nie cofa czyli działa tak jak zawór zwrotny a może też być zły kąt wtrysku

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 cze 2010, 11:21

Bartoszo pisze:zauważyłem że od filtra do pompy idzie duża ilość bąbelków powietrza, czy to może być również przyczyną ciężkiego palenia ?
Jak najbardziej
gibaj pisze:posprawdzaj zaciski wszystkie i zobacz czy filtr dobrze dokręcony bo jak będzie pompa łapać powietrze to tak będzie z odpalaniem rano
Wszystko prawda .Sprawdż albo od razu wymień oring przy podgrzewaczu w głowiczce filtra na powrocie ,ta "zaraza" powodowała u mnie notoryczne zapowietrzanie ;-) Co do palącej sie kilka sekund kontrolki oleju to raczej standard w tych autach,też mnie to zaskoczyło do tego stopnia że postanowiłem sprawdzić ciśnienie oleju manometrem ,wyniki okazały się dobre :2 bary na jałowym przy rozgrzanym silniku.Po tym przestałem zwracać na to uwagę.A dodatkowy filtr na pewno nie będzie miał wpływu na zapowietrzanie ,co nie znaczy że nie polecam bo też taki posiadam ;-) Brzęczyk przy zapalaniu to nie normalna rzecz i nie wiem co może być przyczyną ale raczej coś jest sknocone z elektryką

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 20 cze 2010, 12:08

MUNIOR pisze:Brzęczyk przy zapalaniu to nie normalna rzecz i nie wiem co może być przyczyną ale raczej coś jest sknocone z elektryką
Przypominam że brzęczek wydaje jeden sygnał podczas długiego kręcenia.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 cze 2010, 12:37

Bartoszo pisze:Przypominam że brzęczek wydaje jeden sygnał podczas długiego kręcenia.
Jeżeli podczas długiego kręcenia to prawdopodobnie wskutek dużego spadku napięcia,także tym bym sie nie przejmował

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 09 gru 2011, 16:04

A co jest nie tak jeżeli podczas gaszenia jest jeden sygnał brzęczka ? Dziś mi się zdarzyło i nie wiem ocb.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 09 gru 2011, 16:50

Za niskie cisnienie oleju, sprawdz czujnik wysokiego cisnienia.

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 10 gru 2011, 22:34

Dzisiaj już tego nie było, wczoraj dostała ostry wycisk, postała z dwie minuty i przy gaszeniu jeden sygnał był. Ok sprawdzę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl