Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi cabrio 1Z] zapala i gaśnie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

[Audi cabrio 1Z] zapala i gaśnie

Post autor: arni » 24 cze 2010, 22:25

Witam ponownie, wczoraj miałem taką przygodę, wracając do domu przy przyspieszaniu lekko jakby szarpało, ale za chwile normalnie, zapargowałem pod domem i obroty zaczeły falować, nagle wzrosły i silnik zgasł, kręcąc go nie chciał zapalić, dopiero jak wyłączyłem zapłon zapalił wzrosły obroty i zgasł... myślałem że to immobilajzer ale byłem u znajomego, podłączył pod VAGa i wyszły następujące błędy:
- 1117- sygnał obciążenia zacisku alternatora DF-nieprawidłowy sygnał BŁĄD SPORADYCZNY

- 765- czujnik położenia zaworu suwakowo-regulacyjnego - G149 brak osprzętu/niezwiązane ze sprzętem

Poradzi mi ktoś na to??
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 10:55 przez arni, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Re: (Audi cabrio 1Z) zapala i gaśnie

Post autor: diablo228 » 24 cze 2010, 22:37

kolego jesteś z kłodzka więc napewno kolega Solskier Ci pomoże bo on jest z twoich stron. masz namiary na niego.

Pełna diagnostyka TDI i cała reszta :) - masz problem? Pisz na PW badź dzwon608 011 662 begin_of_the_skype_highlighting              608 011 662      end_of_the_skype_highlighting

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 cze 2010, 22:45

nastawnik i zawór n109 <ok>

Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: arni » 25 cze 2010, 14:17

dzięki diablo228 skontaktuje się z nim :) Gibaj Tobie też dziękuje 8-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 cze 2010, 21:36

Padła wiązka na linie ECU - Nastawnik, sam nastawnik bądź ecu, w najgorszym wypadku sama pompa jest uszkodzona... Trzeba podłączyć vaga i posprawdzać dane bloki mierzone. Możesz rzucić okiem jaka jest wartość dawki i napięcie podczas pracy silnka w grupie pomiarowej 01 przy tempraturze około 85-90stopni Powinna być w granicy 1.4-1.8V.

Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: arni » 28 cze 2010, 21:30

no i już po problemie( mam nadzieje:)) Piotr zna się na rzeczy. dzięki wszystkim

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 28 cze 2010, 21:39

arni pisze:no i już po problemie( mam nadzieje:)) Piotr zna się na rzeczy. dzięki wszystkim
Hej kolego wczym byl problem? Bo mi dzis zaczol silnik na chwile przerywac. Po podpieciu vaga ukazal mi sie blad 765 taki jak u ciebie.
pozdro

Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: arni » 30 cze 2010, 08:33

myster wiesz co, u mnie nie była wpięta dobrze kostka ta okrągła co idzie chyba od komputera do pompy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl