Witam ponownie, wczoraj miałem taką przygodę, wracając do domu przy przyspieszaniu lekko jakby szarpało, ale za chwile normalnie, zapargowałem pod domem i obroty zaczeły falować, nagle wzrosły i silnik zgasł, kręcąc go nie chciał zapalić, dopiero jak wyłączyłem zapłon zapalił wzrosły obroty i zgasł... myślałem że to immobilajzer ale byłem u znajomego, podłączył pod VAGa i wyszły następujące błędy:
- 1117- sygnał obciążenia zacisku alternatora DF-nieprawidłowy sygnał BŁĄD SPORADYCZNY
- 765- czujnik położenia zaworu suwakowo-regulacyjnego - G149 brak osprzętu/niezwiązane ze sprzętem
Poradzi mi ktoś na to??
[Audi cabrio 1Z] zapala i gaśnie
[Audi cabrio 1Z] zapala i gaśnie
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 10:55 przez arni, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: (Audi cabrio 1Z) zapala i gaśnie
kolego jesteś z kłodzka więc napewno kolega Solskier Ci pomoże bo on jest z twoich stron. masz namiary na niego.
Pełna diagnostyka TDI i cała reszta - masz problem? Pisz na PW badź dzwon608 011 662 begin_of_the_skype_highlighting 608 011 662 end_of_the_skype_highlighting
Pełna diagnostyka TDI i cała reszta - masz problem? Pisz na PW badź dzwon608 011 662 begin_of_the_skype_highlighting 608 011 662 end_of_the_skype_highlighting
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Padła wiązka na linie ECU - Nastawnik, sam nastawnik bądź ecu, w najgorszym wypadku sama pompa jest uszkodzona... Trzeba podłączyć vaga i posprawdzać dane bloki mierzone. Możesz rzucić okiem jaka jest wartość dawki i napięcie podczas pracy silnka w grupie pomiarowej 01 przy tempraturze około 85-90stopni Powinna być w granicy 1.4-1.8V.