Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audi cabrio 1Z] zapala i gaśnie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

[Audi cabrio 1Z] zapala i gaśnie

Post autor: arni » 24 cze 2010, 22:25

Witam ponownie, wczoraj miałem taką przygodę, wracając do domu przy przyspieszaniu lekko jakby szarpało, ale za chwile normalnie, zapargowałem pod domem i obroty zaczeły falować, nagle wzrosły i silnik zgasł, kręcąc go nie chciał zapalić, dopiero jak wyłączyłem zapłon zapalił wzrosły obroty i zgasł... myślałem że to immobilajzer ale byłem u znajomego, podłączył pod VAGa i wyszły następujące błędy:
- 1117- sygnał obciążenia zacisku alternatora DF-nieprawidłowy sygnał BŁĄD SPORADYCZNY

- 765- czujnik położenia zaworu suwakowo-regulacyjnego - G149 brak osprzętu/niezwiązane ze sprzętem

Poradzi mi ktoś na to??
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 10:55 przez arni, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Re: (Audi cabrio 1Z) zapala i gaśnie

Post autor: diablo228 » 24 cze 2010, 22:37

kolego jesteś z kłodzka więc napewno kolega Solskier Ci pomoże bo on jest z twoich stron. masz namiary na niego.

Pełna diagnostyka TDI i cała reszta :) - masz problem? Pisz na PW badź dzwon608 011 662 begin_of_the_skype_highlighting              608 011 662      end_of_the_skype_highlighting

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 cze 2010, 22:45

nastawnik i zawór n109 <ok>

Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: arni » 25 cze 2010, 14:17

dzięki diablo228 skontaktuje się z nim :) Gibaj Tobie też dziękuje 8-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 cze 2010, 21:36

Padła wiązka na linie ECU - Nastawnik, sam nastawnik bądź ecu, w najgorszym wypadku sama pompa jest uszkodzona... Trzeba podłączyć vaga i posprawdzać dane bloki mierzone. Możesz rzucić okiem jaka jest wartość dawki i napięcie podczas pracy silnka w grupie pomiarowej 01 przy tempraturze około 85-90stopni Powinna być w granicy 1.4-1.8V.

Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: arni » 28 cze 2010, 21:30

no i już po problemie( mam nadzieje:)) Piotr zna się na rzeczy. dzięki wszystkim

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 28 cze 2010, 21:39

arni pisze:no i już po problemie( mam nadzieje:)) Piotr zna się na rzeczy. dzięki wszystkim
Hej kolego wczym byl problem? Bo mi dzis zaczol silnik na chwile przerywac. Po podpieciu vaga ukazal mi sie blad 765 taki jak u ciebie.
pozdro

Awatar użytkownika
arni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: arni » 30 cze 2010, 08:33

myster wiesz co, u mnie nie była wpięta dobrze kostka ta okrągła co idzie chyba od komputera do pompy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl