Zdarza się to tak żadko że jest to bardzo mało prwdopodobne .Podmień czujnik od innego auta i będzie wszystko jasnejetta1911 pisze:ja to raczej obstawiałem na ECU że jest walnięty

No jest, bo komp ma fałszywe info o temperaturze i na pewno np.nie steruje kątem wtrysku właściwiejetta1911 pisze:właśnie jeśli ja mam temperaturępalia 115c czy jest to jakiś problem ???
Tego nie wiemjetta1911 pisze:ile on kosztuje i jak bum mógł prosić o jakieś foto tego oto czujnika ??
Nie wiemjetta1911 pisze:kolego a może wiesz gdzie można dostać ten czujnik ???
Da po zdjęciu dekielka na pompiejetta1911 pisze:I czy da rade zrobić tom wymianę samemu??
Mnie też dziwi bo dwa naraz to mało prawdopodobne ,odepnij wtyczke od czujnika temperatury cieczy (tylko fajki z świec żarowych wczesniej zżuć żeby nie grzały na darmo) i zobacz czy się zmienią wskazania .Jak się nie zmienią to raczej czujnik ,ewentualnie przerwany kabelek od czujnika .Można by też dla pewnosci sprawdzić czy zmienia się opornosc czujnika pod wpływem temperatury,gdzieś na forum jest tabelka z wartościami ,jak się nie zmienia to padnięty na 100% Tu masz szczegóły jak sprawdzić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 21800f43c5jetta1911 pisze:bo dziwi mnie że obydwa czujniki padły na na raz.
Do stycznia 94roku wychodziły na boschu ,rózniły się nastawnikiem pompy ,kompem i przepływką .Ogólnie porażka bo bardzo uboga diagnostyka tylko w grupie 000 na vag-u ,po za tym duży problem z zakupem części typu przepływomierz ,nastawnik które jak się posypią to nie ma jazdy .Od lutego 94roku wychodziły już na osprzęcie pierburga i z nastawnikiem indukcyjnym i na tym osprzęcie jest ok i nie ma w zasadzie większych problemów <ok>beczwóreczka pisze:to na jaki osprzęcie wychodziły jeszcze te Audi a konkretnie co np.pompa,przepływomierz