Zdarza się to tak żadko że jest to bardzo mało prwdopodobne .Podmień czujnik od innego auta i będzie wszystko jasnejetta1911 pisze:ja to raczej obstawiałem na ECU że jest walnięty
[b4 tdi 1z] falujące obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No jest, bo komp ma fałszywe info o temperaturze i na pewno np.nie steruje kątem wtrysku właściwiejetta1911 pisze:właśnie jeśli ja mam temperaturę palia 115c czy jest to jakiś problem ???
Tego nie wiem Czujnik siedzi pod dekielkiem od nastawnika przykręcony na dwa małe torxy,nie bardzo go widać pod tym kątem ale widać gdzie siedzijetta1911 pisze:ile on kosztuje i jak bum mógł prosić o jakieś foto tego oto czujnika ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem ale podobno w niektórych specjalistycznych sklepach mozna zamówićjetta1911 pisze:kolego a może wiesz gdzie można dostać ten czujnik ???
Da po zdjęciu dekielka na pompiejetta1911 pisze:I czy da rade zrobić tom wymianę samemu??
Mnie też dziwi bo dwa naraz to mało prawdopodobne ,odepnij wtyczke od czujnika temperatury cieczy (tylko fajki z świec żarowych wczesniej zżuć żeby nie grzały na darmo) i zobacz czy się zmienią wskazania .Jak się nie zmienią to raczej czujnik ,ewentualnie przerwany kabelek od czujnika .Można by też dla pewnosci sprawdzić czy zmienia się opornosc czujnika pod wpływem temperatury,gdzieś na forum jest tabelka z wartościami ,jak się nie zmienia to padnięty na 100% Tu masz szczegóły jak sprawdzić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 21800f43c5jetta1911 pisze:bo dziwi mnie że obydwa czujniki padły na na raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 lip 2010, 23:25
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Do stycznia 94roku wychodziły na boschu ,rózniły się nastawnikiem pompy ,kompem i przepływką .Ogólnie porażka bo bardzo uboga diagnostyka tylko w grupie 000 na vag-u ,po za tym duży problem z zakupem części typu przepływomierz ,nastawnik które jak się posypią to nie ma jazdy .Od lutego 94roku wychodziły już na osprzęcie pierburga i z nastawnikiem indukcyjnym i na tym osprzęcie jest ok i nie ma w zasadzie większych problemów <ok>beczwóreczka pisze:to na jaki osprzęcie wychodziły jeszcze te Audi a konkretnie co np.pompa,przepływomierz
podłacze sie do tematu. Mam podobny problem co koledzy wyzej. Czasem przejade 50 km i dopiero wtedy skacza obroty. Tak jak by sie zapowietzał. Pompe sprawdzałem. Szczelna na 100%. Cały układ paliwowy sprawdzony przez speca. Mechanik troche zgłupiał. Boje sie że to może być nastawnik mimo że jak mi padł wczesniej to inne objawy były. Dodam ze kupiłem uzywke. Ktoś już doszedł co powoduje takie objawy ???