[B3/B4] Rezanie wyciszenia stuków łożysk amorów
Ale trzpień amortyzatora ma 22mm, i z tego co zrozumiałem ma on za zadanie przejść przez rozwiercony talerzyk, a nie przez łożysko. ono ma 14mm wemn. czyli tyle co nagwintowany trzon amora - czy może coś pokręciłem?cinekp82 pisze:Łożysko będzie pasowało - powinno być dokładnie takie samo (przy zakupie zmierz średnicę otworu w który wchodzi trzpień powinna mieć 22mm)
Panowie a czy u was guma poduchy tez sie tak dziwnie wywinela po wlozeniu w kielich? Bo u mnie z obu stron jak sie zdejmie te plastikowe nakladki na kielichu to widac ze od wewnetrznej strony guma jest lekko wywinieta ponad kielich, probowalem wyjmowac, smarowac plynem do naczyn - wszystko wchodzi pieknie tylko po opuszczeniu auta guma tak jakby nie siedzi równo. Pytam bo u mnie dalej cos wali i nie mam pomyslu co to moze byc.
To typowe dla tej konstrukcji. Mam gdzieś oryginalne poduchy, więc jak mi się je uda odnaleźć i dobrze sfotografować to zobaczysz jak się odkształciły przez 50 kkmWarmooz pisze:Panowie a czy u was guma poduchy tez sie tak dziwnie wywinela po wlozeniu w kielich? Bo u mnie z obu stron jak sie zdejmie te plastikowe nakladki na kielichu to widac ze od wewnetrznej strony guma jest lekko wywinieta ponad kielich, probowalem wyjmowac, smarowac plynem do naczyn - wszystko wchodzi pieknie tylko po opuszczeniu auta guma tak jakby nie siedzi równo. Pytam bo u mnie dalej cos wali i nie mam pomyslu co to moze byc.
A tak w ramach zajęć poznawczych i w ramach walki z nudą to weź drugą osobę, otwórz maskę, zdejmij te ochronne plastiki z kielichów, i niech ktoś kręci kierownicą od lewa do prawa i zobaczysz jak ładnie się kołyszą te górne mocowania.
cinekp82 pisze:Trzpień ma za zadanie przejść przez rozwiercony talerzyk (wiertłem 22mm) i WEJŚĆ w łożysko nie przechodząc na wylot.
Łożysko powinno mieć otwór 22mm widoczny na zdjęciu (żeberkowane wejście) od góry
zaś z drugiej strony (na tej części co leży) powinno mieć ~15mm
cinekp82,mam pytanko,czy po dokręceniu nakrętką tą co sugerowałeś poducha może mieć delikatny luz,bo dokręciłem na max i ma, i czy po skręceniu wszystkiego razem na gotowo podnosząc koło (całą kolumne) do góry,talerzyk unosi się 2-3mm.Czy jest to normalne?
Części zakupiłem zgodnie z tym co sugerowałeś,wcześnie nr.katalogowe.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 12:42