[b4 2.8 AAH] Modyfikacje - odpowiedni tłumik
[b4 2.8 AAH] Modyfikacje - odpowiedni tłumik
Mam dwie propozycje różnych ekspertów mianowicie chce nadać V6-tce trochę ciekawszy dźwięk, jeden warsztat oferuje wymianę katalizatorów na strumienice i środkowych tłumików na sportowe bez ruszania ostatniego tłumika. Druga propozycja obejmuje jedynie wymianę końcowego tłumika (Koleś który mi proponował samą końcówkę nie wydaje mi się zbyt wiarygodny). Dla ścisłości chce ciekawszego dźwięku który nie „wrzeszczy” i na autostradzie nie jest uciążliwy. Co myślicie?
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 17:13 przez Chuppa83, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Limit kosztów jaki sobie postawiłem to 700zł a dedykowanych tłumików ostatnich w tym przedziale cenowym nie znalazłem, montażowy mi odradzali.
Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 13:10 przez Chuppa83, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
właśnie Ci dobrze doradziłem.
przerabiałem wiele aut , czytałem o wielu strumienicach montowanych w autach, i nigdy, NIGDY strumienica nie spełniła swojego zadania, nie zwiększyła mocy, nie dodała dźwięku. Hamownie to potwierdzały.
Były nawet w niektórych projektach podejrzenia, że przez strumienicę silnik się zepsuł.
Co to znaczy "chrupie" :shock:
Ja przerabiałem w swoim Audi 80 2.6v6 kieeeedyś kieeedyś, zrobiłem tak jak Tobie napisałem, i dźwięk był bardzo bardzo przyjemny i wcale nie za głośny, dlatego wszystkim to polecam. Miałem ostatni tłumik SuperSprint uniwersalny, środkowych nie ruszałem, bo mój tuner nie zalecał, jedynie katalizatory wywaliłem i dałem zamiast nich tłumiczki małe przelotowe.
przerabiałem wiele aut , czytałem o wielu strumienicach montowanych w autach, i nigdy, NIGDY strumienica nie spełniła swojego zadania, nie zwiększyła mocy, nie dodała dźwięku. Hamownie to potwierdzały.
Były nawet w niektórych projektach podejrzenia, że przez strumienicę silnik się zepsuł.
Co to znaczy "chrupie" :shock:
Ja przerabiałem w swoim Audi 80 2.6v6 kieeeedyś kieeedyś, zrobiłem tak jak Tobie napisałem, i dźwięk był bardzo bardzo przyjemny i wcale nie za głośny, dlatego wszystkim to polecam. Miałem ostatni tłumik SuperSprint uniwersalny, środkowych nie ruszałem, bo mój tuner nie zalecał, jedynie katalizatory wywaliłem i dałem zamiast nich tłumiczki małe przelotowe.