Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[c4 AAH] brak iskry i problemy elektryczne

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

[c4 AAH] brak iskry i problemy elektryczne

Post autor: bey » 09 lip 2010, 08:43

Witam

jako ze jestem uzytkownikiem tego forum a mam c4 to wole tutaj napisac o pomoc

auto to c4 2.8 v6 (kiedys byl gaz i automat) teraz jest manual i bez gazu

troche historii

auto kupione w nowym saczu od gorala wiec wiedzialem ze bedzie troche druciarstwa no ale postanowilem sprobowac

ogolnie brak mocy i to straszny brak w ogole sie nie rozpedzala , rozebralem kolektor ssacy i oczom ukazaly mi sie rozerwane i poszkotowane czujniki spalania stukowego ( VAG nic nie wykryl) czujniki mialem z niebieskimi wtyczkami , ale na warsztacie mialem zielone z tym samym numerem wiec je zamontowalem .
do tego poczyscilem ssacy , dekiel od bloku z ktorego lecial olej dosc mocno , i inne uszczelki . Oczom ukazal mi sie tez balagan w kablach (elektryce) i w przewodach cisnieniowych idacych z pompki do tej kuli ssacej . tzn

zielona rurka prowadzi do nikad odlaczona
szara rurka leci do tej kuli przy cewkach .
przy przepustnicy jest wolny jeden wlot ale nie wiem co tam ma isc

no ale po poskladaniu wszystkiego zobaczylem rozne kostki , tzn byly pozamieniane przwewody , i teraz pytanie jedno z wazniejszych

kabel od cewki tzn sa dwa , jeden idzie do tego modulu a drogi 3 pionwy w jaki kabel ma byc podlaczony ? prosil bym o kolory tych trzech kabelkow

kabel od czujnika polozenia walu korbowego jak ma byc polaczony z jaka kostka ? chodzi o kolory 3 kabelkow , mam tez jeszcze jedna kostke szara , tez nie wiem jak ma byc podlaczona tez 3 pinowa


jesli cos zamotalem to poprawie :D

ogolnie brak iskry i wtryski nie leja , wiec obstawiam CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO , no ale moze on jest zle podlaczony poprostu

a i czy v6 ma dwa takie czujniki ?

jesli ktos jest z zabrza lub okolic z checia bym sie spotkal i porobil zdjecia jak to jest podlaczone

pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 09 lip 2010, 22:32

bey pisze: CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO
a nie chodzi ci o czujnik położenia wałka rozrządu :roll: potocznie halla? są dwa po jednym na glowicę z odpiętym silnik kręci ale nie odpala.
bey pisze:zielona rurka prowadzi do nikad odlaczona
są dwie zielone rurki i obydwie prowadzą do filtra powietrza-jeśli masz odpięte to układ podciśnienia jest nie zamknięty i gruszka sterująca skracaniem dolotu nie działa :-P
bey pisze:przy przepustnicy jest wolny jeden wlot ale nie wiem co tam ma isc
nie bardzo rozumiem jaki wlot?Po bokach masz wejścia z odm przy czym stojąc z przodu auta pod lewym wejściem odmy jest mały wężyk który jest połączony z przpustnicą ;-)
Tu masz wszystko ładnie rozrysowane
Obrazek

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 10 lip 2010, 12:55

hmm podpiolem se go pod vaga i wyskoczyl

513 i 514

czujnik polozenia walu korbowego jak dobrze widze ?

ale w WORKSHOPData wyskoczylo mi cos z aku i z immobilajzerem

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 10 lip 2010, 13:01


Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 12 lip 2010, 11:33

tak widzialem te tematy juz

513 okazal sie krokowy ,zasniedziala wtyczka
514 hmm znalazlem dwa takie czujniki , jeden na dole w bloku prawa strona a drugi pod czujnikiem halla

ich oznaczenia to 302 i nr 078905 381 i 078905 381A , jeden ejst ok ale ten pod halla jest poobijany , peknieta ta oslonka metalowa i kreci sie wiec to pewnie to

jeden czujnik ma wtyczke czarna , a drugi siwa
jest ktos mi w stanie powiedziec w jakie wtyczki one sie lacza ? lub jakies foto czy kolory kabelkow we wtyczkach bo te sa poprztypalane i jakas rzezba jest z kablami

pozdrawiam

a co do systemu podcisnienia to mam tu strasznie
z gruszki leci do czujnika pod przepustnica a ten drogi leci do nikad heh , w przepustnicy mam tylko dwa wejscia cisnieniowe jedno to z regulatora cisnienia paliwa , a drugi idzie do obudowy przepustnicy

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 12 lip 2010, 13:44

shellah pisze:
bey pisze: CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO
a nie chodzi ci o czujnik położenia wałka rozrządu :roll: potocznie halla? są dwa po jednym na glowicę z odpiętym silnik kręci ale nie odpala.
shellah czujnik położenia walu korbowego jest przy chłodnicy oleju to raz, a hall jest jeden w lewej głowicy.

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 12 lip 2010, 13:45

ano , a mnie chodzi o polozenia walu , a raczej dwa i kolory wtyczek czarna gdzie ma isc i siwa

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 12 lip 2010, 13:51

Czujnik momentu zapłonu (G 4) to ten na dole w bloku przy chłodnicy oleju jak jest padnięty to nie zapali za chiny o innym nie słyszałem w AAH.

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 12 lip 2010, 13:58

no sa dwa :) w WORKSHOPDATA tez sa dwa nr39 i w etce tez sa dwa
Czujnik przetwornika magnetycznego ustala zwrotne położenie odkorbowe i ilość obr/min. silnika. opor 500-800 i

Czujnik przetwornika magnetycznego ustala ilość obr/min. silnika. opor 800 -1200

moze mam dwa bo kiedys byl automat

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 12 lip 2010, 14:15

Sprawdzę w etce bo nic takiego nie kojarzę żeby było coś pod hallem jeszcze w tej głowicy.

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 12 lip 2010, 14:21

to sie nazywa KNOCK SENSOR ? bo schematy mowia o 2

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 lip 2010, 14:28


Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 12 lip 2010, 14:29

Ale czujnik spalania stukowego jest do zmiany wyprzedzenia zapłonu. Działa tylko jak występuje spalanie sutkowe. I zgadza się są 2.

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 12 lip 2010, 14:32

hmmm czyli knock sensor to czujnik spalania stukowego

a jak jest po angielsku ten czujnik polozenia walu ?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 12 lip 2010, 14:34

Camshaft Position Sensor

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl