jako ze jestem uzytkownikiem tego forum a mam c4 to wole tutaj napisac o pomoc
auto to c4 2.8 v6 (kiedys byl gaz i automat) teraz jest manual i bez gazu
troche historii
auto kupione w nowym saczu od gorala wiec wiedzialem ze bedzie troche druciarstwa no ale postanowilem sprobowac
ogolnie brak mocy i to straszny brak w ogole sie nie rozpedzala , rozebralem kolektor ssacy i oczom ukazaly mi sie rozerwane i poszkotowane czujniki spalania stukowego ( VAG nic nie wykryl) czujniki mialem z niebieskimi wtyczkami , ale na warsztacie mialem zielone z tym samym numerem wiec je zamontowalem .
do tego poczyscilem ssacy , dekiel od bloku z ktorego lecial olej dosc mocno , i inne uszczelki . Oczom ukazal mi sie tez balagan w kablach (elektryce) i w przewodach cisnieniowych idacych z pompki do tej kuli ssacej . tzn
zielona rurka prowadzi do nikad odlaczona
szara rurka leci do tej kuli przy cewkach .
przy przepustnicy jest wolny jeden wlot ale nie wiem co tam ma isc
no ale po poskladaniu wszystkiego zobaczylem rozne kostki , tzn byly pozamieniane przwewody , i teraz pytanie jedno z wazniejszych
kabel od cewki tzn sa dwa , jeden idzie do tego modulu a drogi 3 pionwy w jaki kabel ma byc podlaczony ? prosil bym o kolory tych trzech kabelkow
kabel od czujnika polozenia walu korbowego jak ma byc polaczony z jaka kostka ? chodzi o kolory 3 kabelkow , mam tez jeszcze jedna kostke szara , tez nie wiem jak ma byc podlaczona tez 3 pinowa
jesli cos zamotalem to poprawie

ogolnie brak iskry i wtryski nie leja , wiec obstawiam CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO , no ale moze on jest zle podlaczony poprostu
a i czy v6 ma dwa takie czujniki ?
jesli ktos jest z zabrza lub okolic z checia bym sie spotkal i porobil zdjecia jak to jest podlaczone
pozdrawiam
