[c4 AAH] brak iskry i problemy elektryczne
[c4 AAH] brak iskry i problemy elektryczne
Witam
jako ze jestem uzytkownikiem tego forum a mam c4 to wole tutaj napisac o pomoc
auto to c4 2.8 v6 (kiedys byl gaz i automat) teraz jest manual i bez gazu
troche historii
auto kupione w nowym saczu od gorala wiec wiedzialem ze bedzie troche druciarstwa no ale postanowilem sprobowac
ogolnie brak mocy i to straszny brak w ogole sie nie rozpedzala , rozebralem kolektor ssacy i oczom ukazaly mi sie rozerwane i poszkotowane czujniki spalania stukowego ( VAG nic nie wykryl) czujniki mialem z niebieskimi wtyczkami , ale na warsztacie mialem zielone z tym samym numerem wiec je zamontowalem .
do tego poczyscilem ssacy , dekiel od bloku z ktorego lecial olej dosc mocno , i inne uszczelki . Oczom ukazal mi sie tez balagan w kablach (elektryce) i w przewodach cisnieniowych idacych z pompki do tej kuli ssacej . tzn
zielona rurka prowadzi do nikad odlaczona
szara rurka leci do tej kuli przy cewkach .
przy przepustnicy jest wolny jeden wlot ale nie wiem co tam ma isc
no ale po poskladaniu wszystkiego zobaczylem rozne kostki , tzn byly pozamieniane przwewody , i teraz pytanie jedno z wazniejszych
kabel od cewki tzn sa dwa , jeden idzie do tego modulu a drogi 3 pionwy w jaki kabel ma byc podlaczony ? prosil bym o kolory tych trzech kabelkow
kabel od czujnika polozenia walu korbowego jak ma byc polaczony z jaka kostka ? chodzi o kolory 3 kabelkow , mam tez jeszcze jedna kostke szara , tez nie wiem jak ma byc podlaczona tez 3 pinowa
jesli cos zamotalem to poprawie
ogolnie brak iskry i wtryski nie leja , wiec obstawiam CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO , no ale moze on jest zle podlaczony poprostu
a i czy v6 ma dwa takie czujniki ?
jesli ktos jest z zabrza lub okolic z checia bym sie spotkal i porobil zdjecia jak to jest podlaczone
pozdrawiam
jako ze jestem uzytkownikiem tego forum a mam c4 to wole tutaj napisac o pomoc
auto to c4 2.8 v6 (kiedys byl gaz i automat) teraz jest manual i bez gazu
troche historii
auto kupione w nowym saczu od gorala wiec wiedzialem ze bedzie troche druciarstwa no ale postanowilem sprobowac
ogolnie brak mocy i to straszny brak w ogole sie nie rozpedzala , rozebralem kolektor ssacy i oczom ukazaly mi sie rozerwane i poszkotowane czujniki spalania stukowego ( VAG nic nie wykryl) czujniki mialem z niebieskimi wtyczkami , ale na warsztacie mialem zielone z tym samym numerem wiec je zamontowalem .
do tego poczyscilem ssacy , dekiel od bloku z ktorego lecial olej dosc mocno , i inne uszczelki . Oczom ukazal mi sie tez balagan w kablach (elektryce) i w przewodach cisnieniowych idacych z pompki do tej kuli ssacej . tzn
zielona rurka prowadzi do nikad odlaczona
szara rurka leci do tej kuli przy cewkach .
przy przepustnicy jest wolny jeden wlot ale nie wiem co tam ma isc
no ale po poskladaniu wszystkiego zobaczylem rozne kostki , tzn byly pozamieniane przwewody , i teraz pytanie jedno z wazniejszych
kabel od cewki tzn sa dwa , jeden idzie do tego modulu a drogi 3 pionwy w jaki kabel ma byc podlaczony ? prosil bym o kolory tych trzech kabelkow
kabel od czujnika polozenia walu korbowego jak ma byc polaczony z jaka kostka ? chodzi o kolory 3 kabelkow , mam tez jeszcze jedna kostke szara , tez nie wiem jak ma byc podlaczona tez 3 pinowa
jesli cos zamotalem to poprawie
ogolnie brak iskry i wtryski nie leja , wiec obstawiam CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO , no ale moze on jest zle podlaczony poprostu
a i czy v6 ma dwa takie czujniki ?
jesli ktos jest z zabrza lub okolic z checia bym sie spotkal i porobil zdjecia jak to jest podlaczone
pozdrawiam
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
a nie chodzi ci o czujnik położenia wałka rozrządu :roll: potocznie halla? są dwa po jednym na glowicę z odpiętym silnik kręci ale nie odpala.bey pisze: CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO
są dwie zielone rurki i obydwie prowadzą do filtra powietrza-jeśli masz odpięte to układ podciśnienia jest nie zamknięty i gruszka sterująca skracaniem dolotu nie działabey pisze:zielona rurka prowadzi do nikad odlaczona
nie bardzo rozumiem jaki wlot?Po bokach masz wejścia z odm przy czym stojąc z przodu auta pod lewym wejściem odmy jest mały wężyk który jest połączony z przpustnicąbey pisze:przy przepustnicy jest wolny jeden wlot ale nie wiem co tam ma isc
Tu masz wszystko ładnie rozrysowane
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz w tych dwóch tematach:
all-kody-bledow-vag-t36576.html
b4-aah-q-nie-chcee-odpalic-t41360.html
all-kody-bledow-vag-t36576.html
b4-aah-q-nie-chcee-odpalic-t41360.html
tak widzialem te tematy juz
513 okazal sie krokowy ,zasniedziala wtyczka
514 hmm znalazlem dwa takie czujniki , jeden na dole w bloku prawa strona a drugi pod czujnikiem halla
ich oznaczenia to 302 i nr 078905 381 i 078905 381A , jeden ejst ok ale ten pod halla jest poobijany , peknieta ta oslonka metalowa i kreci sie wiec to pewnie to
jeden czujnik ma wtyczke czarna , a drugi siwa
jest ktos mi w stanie powiedziec w jakie wtyczki one sie lacza ? lub jakies foto czy kolory kabelkow we wtyczkach bo te sa poprztypalane i jakas rzezba jest z kablami
pozdrawiam
a co do systemu podcisnienia to mam tu strasznie
z gruszki leci do czujnika pod przepustnica a ten drogi leci do nikad heh , w przepustnicy mam tylko dwa wejscia cisnieniowe jedno to z regulatora cisnienia paliwa , a drugi idzie do obudowy przepustnicy
513 okazal sie krokowy ,zasniedziala wtyczka
514 hmm znalazlem dwa takie czujniki , jeden na dole w bloku prawa strona a drugi pod czujnikiem halla
ich oznaczenia to 302 i nr 078905 381 i 078905 381A , jeden ejst ok ale ten pod halla jest poobijany , peknieta ta oslonka metalowa i kreci sie wiec to pewnie to
jeden czujnik ma wtyczke czarna , a drugi siwa
jest ktos mi w stanie powiedziec w jakie wtyczki one sie lacza ? lub jakies foto czy kolory kabelkow we wtyczkach bo te sa poprztypalane i jakas rzezba jest z kablami
pozdrawiam
a co do systemu podcisnienia to mam tu strasznie
z gruszki leci do czujnika pod przepustnica a ten drogi leci do nikad heh , w przepustnicy mam tylko dwa wejscia cisnieniowe jedno to z regulatora cisnienia paliwa , a drugi idzie do obudowy przepustnicy
shellah czujnik położenia walu korbowego jest przy chłodnicy oleju to raz, a hall jest jeden w lewej głowicy.shellah pisze:a nie chodzi ci o czujnik położenia wałka rozrządu :roll: potocznie halla? są dwa po jednym na glowicę z odpiętym silnik kręci ale nie odpala.bey pisze: CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj masz schematy podłączenia czujników do ECU silnika AAH:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig19.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig18.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig19.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig18.pdf