Witam. A więc podłączyłem sobie wkońcu wskaznik doładowania TURBO. Podłącyzelm go w to miejsce jak na zdjęciu :
[/img]
silnik nagrzany, temperatura ok więc pierwsze testy i... coś mnie zdziwiło. na luzie, jak autko stoi jak depne no powiedzmy konkretnie pod czerwone pole ( powiedzmy 4500 obr ) doładowanie wychodzi hmmm przed 1 bar... w trakcje jazdy natomaist jak depne do ok 1.2 bara pokazuje... oczywiście jak sie z 3 zbiore tak konkretnie... od 1.5 tyś wskaznik juz zaczyna sie ruszac i pokazuje 0.3-0-4 przed 3 tyś ( ok 2700 obr ) juz 1 bar, pozniej do 1.2 - 1.3 ( tak na skali licząc oczywiście ) dobija i wiecej już nie pojdzie...tzn juz więcej nie napompuje
Dlaczego sa takie różnice i czy to normlane i czy wszystko jest ok ? Czy N75 do wymiany ?
Pytanie totalnego laika wzdlędem silnika TDI
Dzieki bardzo za odpowiedz
PS
Dodam iz nie ma katalizatora i EGR zaslepiony
[B4 1.9 TDI 1Z Avant] pytanie laika - dziwne doładowanie
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Turbo pompuje wprost proporcjonalnie do ilości spalin (oczywiście, o ile zawory upustowe wcześniej się nie "odezwą"). Stojąc nie ma bata by ilość spalin była taka sama jak jadąc (jadąc w dolocie masz więcej powietrza, prawda ). To, że samochód stojąc może bardziej zakopcić wcale nie jest równoważne z tym, że więcej spalin wylatuje z rury wydechowej, spaliny mogą mieć różny kolor.
Reasumując - wszystko w porządku.
Reasumując - wszystko w porządku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa