silnik nagrzany, temperatura ok więc pierwsze testy i... coś mnie zdziwiło. na luzie, jak autko stoi jak depne no powiedzmy konkretnie pod czerwone pole ( powiedzmy 4500 obr ) doładowanie wychodzi hmmm przed 1 bar... w trakcje jazdy natomaist jak depne do ok 1.2 bara pokazuje... oczywiście jak sie z 3 zbiore tak konkretnie... od 1.5 tyś wskaznik juz zaczyna sie ruszac i pokazuje 0.3-0-4 przed 3 tyś ( ok 2700 obr ) juz 1 bar, pozniej do 1.2 - 1.3 ( tak na skali licząc oczywiście ) dobija i wiecej już nie pojdzie...tzn juz więcej nie napompuje
Dlaczego sa takie różnice i czy to normlane i czy wszystko jest ok ? Czy N75 do wymiany ?
Pytanie totalnego laika wzdlędem silnika TDI

Dzieki bardzo za odpowiedz

PS
Dodam iz nie ma katalizatora i EGR zaslepiony