oXarical pisze:Niestety nie wchodzi w grę żadne odcinanie kabelków pod zegarami, ponieważ taksometr jest do tego podłączony, nie ma pewności czy by działał po przeróbce.
Odcinasz tylko sygnał do kompa z licznika ,nie sądzę żeby taksometr był podłączony do kompa
.Jak chcesz zrobić nastawnik to najlepiej to zrobić tak żeby można było po wyczyszczeniu założyć na pompę i ustawić dawkę ,czyli raczej musisz pojechać autem.Niestety masz do mnie spory kawał drogi a nawet gdybyś chciał wysłać nastawnik do zrobienia , to pużniej musisz go założyć i ustawić dawkę .
oXarical pisze:Swoją drogą - Ile kosztowała by naprawa czegoś takiego?
A tego to nie wiem ale na allegro oferują usługę czyszczenia nastawnika od 200-350zł . Robota ciężka nie jest i w ok.3 godziny można się uporać z załozeniem i ustawieniem, trochę za to kasują ale biorąc pod uwagę fakt że to firmy ,to podatki itd. więc musi trochę kosztować
joandaw pisze:Dziś byłem czyścić nastawnik u Solskiera pełen profesjonalizm i tu kilka fotek mojego nastawnika
Mój wyglądał podobnie jeśli chodzi o opiłki ,tyle że u kolegi widzę jakieś rdzawe slady :?: czyżby woda w paliwie :?: