[B4 1z] Prośba o analizę logów
[B4 1z] Prośba o analizę logów
Witam!
Proszę o sprawdzenie logów, bo czasami przy przyspieszaniu dosyć mocno szarpie na chwile, i mam wrażenie, że czasem samochód jest naprawde mułowaty szczególnie od dołu tak jakby turbo zapóźno pompowało, ale nie wiem czy to nie od tych upałów które teraz panują. Katalizator wywalony i egr zaślepiony, wolna odma. Niestety rozpędzi się tylko do 160. Błędów nie ma i nie ma logów bs i grupy 000 bo vag niezarejestrowany- nie miałem takiej możliwości. Może te logi które mam jakoś naświetlą wam ewentualne problemy. Z góry dziękuję.
statyczne
Log (0 - 007,013,004)
Log (1 - 001,003,004)
dynamiczne
Log (2 - 008)
Log (3 - 004)
Log (4 - 011)
Log (5 - 010)
Log (6 - 003)
Proszę o sprawdzenie logów, bo czasami przy przyspieszaniu dosyć mocno szarpie na chwile, i mam wrażenie, że czasem samochód jest naprawde mułowaty szczególnie od dołu tak jakby turbo zapóźno pompowało, ale nie wiem czy to nie od tych upałów które teraz panują. Katalizator wywalony i egr zaślepiony, wolna odma. Niestety rozpędzi się tylko do 160. Błędów nie ma i nie ma logów bs i grupy 000 bo vag niezarejestrowany- nie miałem takiej możliwości. Może te logi które mam jakoś naświetlą wam ewentualne problemy. Z góry dziękuję.
statyczne
Log (0 - 007,013,004)
Log (1 - 001,003,004)
dynamiczne
Log (2 - 008)
Log (3 - 004)
Log (4 - 011)
Log (5 - 010)
Log (6 - 003)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na logach widać że z przepływką coś nie hallo bo tnie strasznie a to że jest czysta nie znaczy że jest sprawna Szarpać ci może z powodu brudnego nastawnika ,odepnij sobie wtyczkę impulsatora w skrzyni to się przekonasz ,ciśnienie doładowania w pewnym momencie osiąga powyżej 1 bara ale raczej nie powinien łapać awaryjnego z tego powodu bo to trochę za małoauroxick pisze:Wczoraj zaglądałem do przepływki ale nie rozbierałem jej, to siateczki są czyste. Czy da rade jakoś je wyjąć i dostać się do wkładu zeby go przemyć? Wsumie wydaje mi sie, że jak siateczki są czyste to i wkład nie powinien być zabrudzony...
Napisze inaczej... auto jest po modyfikacji mapy sterownika.auroxick pisze:Właśnie nie jest po chipie, kupiłem od jakiegoś dziadka. Przepływki nie mam od kogo podmienić, przeczyszcze ją a jak to nie pomoże to kupie nową. Odezwe się na weekend bo tak w tygodniu nie mam szans grzebać. Pozdr!
I co z tego ze kupiles od dziadka... a co dziadkowi to sie juz nie nalezy.
auroxick pisze:dziadek kupił i jeździł 50km/h na 4. Rok jeździł i sprzedał.
po czymś takim to kolektor ssący i kanały w głowicy są drożne jakieś 30% tego co powinny mieć :shock: proponuję zajrzeć do kolektora i zafundować mu czyszczenie, dodatkowo przydałoby się oczyścić kanały dolotowe i zawory (na nich może być nawet 5mm "smoły")
jak zaślepiłeś EGR to bardzo dobrze tylko doprowadź do porządku resztę <ok> jak masz dostęp do sprężarki to możesz w bardzo prosty sposób ładnie wyczyścić kanały w głowicy + zawory bez jej ściągania (silnik ustawiasz w pozycji "zawory zamknięte" czyścisz kanał przy użyciu benzyny i pędzelka a następnie wydmuchujesz wszystko sprężonym powietrzem) oczywiście kolektor musi być zdjęty
przepływkę możesz na początek podmienić, jak będzie to samo to będziesz miał sporo roboty, sprawdź też filtr powietrza i czy nie ma nieszczelności pomiędzy przepływką a turbiną