Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S PM] Raptem nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mlody1206
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2008, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

[B3 1.8S PM] Raptem nie odpala

Post autor: mlody1206 » 18 lip 2010, 21:10

Witam,
Mam problem ze swoim Audi, mianowicie wczoraj normalnie jeździłem i wszystko było ok. Dziś rano wsiadam, próbuję odpalić i nic. Rozrusznik kręci ale nie ma żadnej reakcji :-( Próbowałem nie dodając gazu jak i dodając. Dodam że w nocy padało u mnie, wprawdzie nie zatopiło mi samochodu ale ulewa była duża. Wcześniej nie raz się zdarzało że jak w głębszą kałużę wpadłem to silnik gasł i nie mogłem go odpalić po czym po około 3-ch minutach odżywał. Nie wiem czy to istotne ale samochód stał na górce maską dodołu. Przy przekręceniu zapłonu słychać pompe paliwa i nie chodzi inaczej niż zwykle.

Ma ktoś jakiś pomysł?

lyssy88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 paź 2009, 10:36
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lyssy88 » 18 lip 2010, 22:46

A iskrę masz w ogóle???

Awatar użytkownika
mlody1206
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2008, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: mlody1206 » 18 lip 2010, 23:18

Nie miałem dziś czasu żeby sprawdzić jutro po pracy sprawdzę. A jeśli iskry nie będzie to pewnie cewka do wymiany co?

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 19 lip 2010, 01:05

Moim zdaniem to raczej przewody trzeba sprawdzić, bo jak dostają wilgoci to przebicie na budę idzie a nie na świece. U mnie tak było w II golfie:) Ale najpierw sprawdź czy wogóle jakieś napięcie jest na cewce.

Awatar użytkownika
mlody1206
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2008, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: mlody1206 » 19 lip 2010, 20:07

Dziś zaprowadziłem auto do swojego mechanika. Jutro rano będę wiedział co i jak. Dziś próbowałem jeszcze odpalić ale niestety bezskutecznie. Co dziwne po próbie jak wykręciłem świece były suche więc może coś z pompą. Przewody wydawały się ok tak jak kopułka i reszta. Jak będę wiedział co i jak to napisze może ktoś będzie miał podobny problem.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 19 lip 2010, 22:32

miałem podobna historie, wiiny byl modul zaplonowy pozdrawiam

Awatar użytkownika
mlody1206
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2008, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: mlody1206 » 19 lip 2010, 22:55

A ile ta przyjemność Cię kosztowała bez robocizny?

Ja osobiście podejrzewam że padła pompa paliwa. Ale nie ma co domniemać jutro wszystko będę wiedział :-)

P.S. Jakiej marki kable rozruchowe polecacie?

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 19 lip 2010, 23:45

moduł 35 zlotych ze szrotu i 5 minut roboty, osobiscie polecam beru mam taki komplet od ponad roku autko na gazie i nie mam zadnych problemow ale pewnie ile uzytkownikow tyle opini pozdrawiam

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 20 lip 2010, 11:18

Witam Kolego, u mnie też podobne cuda się działy, gdy w nocy padał deszcz, rano nie mogłem odpalić autka, a gdy jakoś udało się go uruchomić to przerywał, szarpał, itp. Co się okazało, w kopułce było tyle wilgoci że szok, wziąłem szklankę benzyny i umyłem nią kopułkę, gdy z powrotem wlałem benzynę do szklanki i gdy się ustało to pół szklanki stanowiła woda :shock: wysuszyłem konkretnie kopułkę, wyjąłem przewody WN i też je wysuszyłem i autko w ogóle lepiej chodzi teraz, i nie ma problemu z odpalaniem po deszczu

Awatar użytkownika
mlody1206
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2008, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: mlody1206 » 20 lip 2010, 17:47

No i problem rozwiązany :-)
Dziś trochę się nalatałem. Najpierw poleciałem na szrot po cewkę i moduł zapłonowy (który jest rzekomo przy prawym lub lewym słupku) zapłaciłem 70 zł. Zajeżdżam do mechanika podłączam cewkę i dupa - dalej nie ma iskry. Przestudiowałem forum i wszystkie inne źródła i nie znalazłem innych miejsc gdzie ów moduł zapłonowy ma się znajdować. I w tym momencie przypomniało mi się że kolega kiedyś mówił że moduł miał w komputerze :-) Więc długo nie myśląc złapałem za komputer i poleciałem na szrot. Wróciłem z komputerem podłączam i dalej nie ma iskry. Więc została stateczność czyli rozdzielacz Halla - czy jakoś tak - który znajduje się w aparacie zapłonowym. Więc poleciałem po raz kolejny na szrot po aparat. Wróciłem podłączam i jest iska :-) Autko chodzi lepiej niż przed awarią jakoś płynniej jeździ :-)

W sumie z robocizną wyszło mi 150 zł więc wydaje mi się że niezbyt drogo :-) Teraz tylko reset ECU i dalej będzie można śmigać :-)

Pozdrawiam i dzięki wszystkim za zainteresowaniem moim problem <piwo> <piwo> <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl