Witam wszystkich
Jestem posiadaczem Audi od 3 dni i mam taką prośbę.
Proszę o pomoc w analizie danych zawartych w tabelce.
Mam odczucie jakby silnik tracił moc w zakresie 5500-6000obr/min.
Kolejny problem, to obroty na biegu jałowym, które z 800 po chwili spadają na jakieś 700 i silnik zaczyna pracować nierówno.
Sprawdzałem przepływomierz VAG-iem i chciałbym wiedzież jakie powinny być wartości nominalne zasysanego powietrza dla silnika 2.8 AAH z napędem Quattro.
Z góry dziękuję za pomoc.
[B4 2.8 AAH] Prośba o pomoc z przepływomierzem.
[B4 2.8 AAH] Prośba o pomoc z przepływomierzem.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 14:16 przez mlodyLipa, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięi za odpowiedź.
jesteś przekonany, że ma być 130-140?- może masz jakieś dane serwisowe?
jeżeli tak to zmienię przepływkę. zmiana długości kolektora ssącego działa, a układ dolotowy jest szczelny.
A co z wolnymi obrotami?
dziś okazało się że mam jekieś brzęczące części w wydechu końcowym, czy ma to wpływ na przelot spalin i pracę silnika?
jesteś przekonany, że ma być 130-140?- może masz jakieś dane serwisowe?
jeżeli tak to zmienię przepływkę. zmiana długości kolektora ssącego działa, a układ dolotowy jest szczelny.
A co z wolnymi obrotami?
dziś okazało się że mam jekieś brzęczące części w wydechu końcowym, czy ma to wpływ na przelot spalin i pracę silnika?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
dziękuję za odpowiedzi.
ktoś wyciął katy, a pozostałości po nich znajdują się w wydechu końcowym .
zakładam dwa tłumiki rozprężeniowe.
jutro wyczyszczę przepustnicę oraz krokowy, zobaczymy jaki będzie efekt.
jeżeli chodzi o przepływomierz, to wychodzi na to, że z moim jest coś nie tak.
pomiary były robione przy temp. powietrza ok. 36 stopni, nie wiem czy to ma wpływ na wynik.
nowy przepływomierz to koszt ok.450zł. może ktoś ma na podmiankę na terenie Krakowa?
[ Dodano: 2010-07-22, 10:48 ]
Dziś wróciłem z warsztatu z nowymi wydechami zamiast katalizatorów oraz wyczyszczonym tłumikiem końcowym. Samochód jest dużo cichszy( nie ma metalicznego dźwięku pomiędzy 2000 - 3000 obr/min) i równiej pracuję na wolnych obrotach, ale zauważyłem następny problem: odcięcie zapłonu na 2 biegu mam równo przy 6000 obr/min. Co to może być?
[ Dodano: 2010-07-24, 13:37 ]
po wyczyszczeniu przepływki, przepustnicy, silnika krokowego oraz po dokręceniu kolektora ssącego i wymiany świec auto zaczeło pracować "prawie" równo. Odnośnie odcięcia zapłonu założyłem nowy temat.
WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA POMOC.
ktoś wyciął katy, a pozostałości po nich znajdują się w wydechu końcowym .
zakładam dwa tłumiki rozprężeniowe.
jutro wyczyszczę przepustnicę oraz krokowy, zobaczymy jaki będzie efekt.
jeżeli chodzi o przepływomierz, to wychodzi na to, że z moim jest coś nie tak.
pomiary były robione przy temp. powietrza ok. 36 stopni, nie wiem czy to ma wpływ na wynik.
nowy przepływomierz to koszt ok.450zł. może ktoś ma na podmiankę na terenie Krakowa?
[ Dodano: 2010-07-22, 10:48 ]
Dziś wróciłem z warsztatu z nowymi wydechami zamiast katalizatorów oraz wyczyszczonym tłumikiem końcowym. Samochód jest dużo cichszy( nie ma metalicznego dźwięku pomiędzy 2000 - 3000 obr/min) i równiej pracuję na wolnych obrotach, ale zauważyłem następny problem: odcięcie zapłonu na 2 biegu mam równo przy 6000 obr/min. Co to może być?
[ Dodano: 2010-07-24, 13:37 ]
po wyczyszczeniu przepływki, przepustnicy, silnika krokowego oraz po dokręceniu kolektora ssącego i wymiany świec auto zaczeło pracować "prawie" równo. Odnośnie odcięcia zapłonu założyłem nowy temat.
WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA POMOC.