dziękuję za odpowiedzi.
ktoś wyciął katy, a pozostałości po nich znajdują się w wydechu końcowym

.
zakładam dwa tłumiki rozprężeniowe.
jutro wyczyszczę przepustnicę oraz krokowy, zobaczymy jaki będzie efekt.
jeżeli chodzi o przepływomierz, to wychodzi na to, że z moim jest coś nie tak.
pomiary były robione przy temp. powietrza ok. 36 stopni, nie wiem czy to ma wpływ na wynik.
nowy przepływomierz to koszt ok.450zł. może ktoś ma na podmiankę na terenie Krakowa?
[ Dodano: 2010-07-22, 10:48 ]
Dziś wróciłem z warsztatu z nowymi wydechami zamiast katalizatorów oraz wyczyszczonym tłumikiem końcowym. Samochód jest dużo cichszy( nie ma metalicznego dźwięku pomiędzy 2000 - 3000 obr/min) i równiej pracuję na wolnych obrotach, ale zauważyłem następny problem: odcięcie zapłonu na 2 biegu mam równo przy 6000 obr/min. Co to może być?
[ Dodano: 2010-07-24, 13:37 ]
po wyczyszczeniu przepływki, przepustnicy, silnika krokowego oraz po dokręceniu kolektora ssącego i wymiany świec auto zaczeło pracować "prawie" równo. Odnośnie odcięcia zapłonu założyłem nowy temat.
WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA POMOC.