Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
maciek259
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2009, 17:54
Lokalizacja: wałcz

Post autor: maciek259 » 27 lip 2010, 18:34

Witam wszystkich.
Mam problem ze swoją audi. Gdy jadę w trasie to temperatura jest ok. a gdy po mieście to szybko się grzeje. Kopci na biało ale nie ma oleju w wodzie ani nie czuc spalin w zbiorniczku.
Więc może wiecie o co tu chodzi?
Z góry za pomoc serdecznie dziękuje.

[ Dodano: 2010-07-27, 18:43 ]
Jeszcze jedno oleju ni nie ubywa tak strasznie bo około 200-300 ml na 1000km.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 27 lip 2010, 19:47

co to znaczy grzeje?wiatraki się szybko załączają :?:
sprawdź czy termostat ci się prawidłowo otwiera

maciek259
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2009, 17:54
Lokalizacja: wałcz

Post autor: maciek259 » 27 lip 2010, 19:54

Po przejechaniu 3-4 km w mieście mam ponad 90 stopni i muszę włączyc ogrzewanie żeby zbic temperaturę bo idzie ciągle do góry. ale jeszcze sprawdzę termostat.

[ Dodano: 2010-07-27, 19:55 ]
A wiatraki załączając się kolo 100 stopni.

Maciek 83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2010, 13:53
Lokalizacja: Braniewo/Olsztyn

potrzebna pomoc

Post autor: Maciek 83 » 31 lip 2010, 16:46

witam, jestem nowym użytkownikiem audi 80 B4, z silnikiem AAH 2,8 Benzyna + Gaz. Mam problem tego typu, że kiepski ze mnie mechanik i nie za bardzo się znam na silnikach a nie wspominając już o v6. Od kilku dni mam problem ze swoim autem, zaczął się dusić i chodzi jak ciągnik, w środku telepie nim aż kur...cy można dostać, przypomina to trochę tak jakby nie pracował na wszystkie gary. spadły obroty i moc. Kontaktowałem się z poprzednim właścicielem (to mój wujek - mechanik samochodowy) przedstawiłem mu problem i on stwierdził, że prawdopodobnie mogło się coś rozszczelnić i gdzieś lewe powietrze bierze, szukałem i znaleźć nie mogłem. wszystko co podejrzane uszczelniałem silikonem, dalej już sam nie wiem co robić, wg wujka na benzynie miał chodzić lepiej i co prawda chodzi lepiej, ale i tak czuć różnice w porównaniu z jazdą przed usterką, czuć też lekkie szarpanie i brakuje mocy. Może ktoś z was szanownych użytkowników tej zacnej marki wie co to może być? pozdrawiam wszystkich.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 31 lip 2010, 16:59

Jeśli masz sekwencję to sprawdź wtryskiwacze i główny wtrysk ;-)

Maciek 83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2010, 13:53
Lokalizacja: Braniewo/Olsztyn

Post autor: Maciek 83 » 01 sie 2010, 13:06

niestety nie mam sekwencji

Rolecs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 sty 2007, 15:35
Lokalizacja: otwock

Post autor: Rolecs » 02 sie 2010, 01:56

zacznij najpierw od podstaw od swiec zaplonowych przy gazie wypalaja sie one 2 x szybciej kolejna sprawa jeseli ci obroty spadaja sprawdz silniczek krokowy czy niejest zamocno przybrudzony i czy przypadkiem nie blokuje sie w srodku taki tloczek sterujacy dawka powietrza dla biegu jalowego . Kolejna sprawa , jezeli sie dusi moze byc zarowno przestawiony rozrzad oraz Objawy ciezkie odpalanie nierowna praca silnika, szarpania w czasie jazdy , poza przestawionym rozrzadem moze byc masa innych rzeczy ja bym zacza od tego by go podlaczyc pod vaga tam powinneś znalezc kilka odpowiedzI.

maciek259
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2009, 17:54
Lokalizacja: wałcz

Post autor: maciek259 » 04 sie 2010, 16:11

Witam kolegów. Mam takie pytanie. Jak daje gazu do samej podłogi a na obrotomierzu pokazuje maksymalnie 4 tyś. o co tu chodzi a z dźwięku silnika wynika że są to maksymalne obroty? Czy to jest walnięty czujnik od obrotomierza czy co?
Z góry dziękuje.

Maciek 83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2010, 13:53
Lokalizacja: Braniewo/Olsztyn

Post autor: Maciek 83 » 05 sie 2010, 09:45

witka znowu ja z tymi swoimi problemami, świece wszystkie nowe wymieniłem 2 dni temu, okazało się, że problem jest z 1 zaworkiem, się jeba...tki nie domyka, nie mam pomysłu ani ja ani wujas co z tym zrobić, aby jak najmniejszym kosztem i bez konieczności rozbierania silnika na części pierwsze usunąć usterkę.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 10 sie 2010, 22:08

koledzy a wiece moze ile płynu chłodniczego wchodzi do układu bo zbliza mi sie wymiana ????

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 sie 2010, 11:21

slawek88yo pisze:koledzy a wiece moze ile płynu chłodniczego wchodzi do układu bo zbliza mi sie wymiana ????
b4-coupe-26-v6-roblem-z-wymiana-plynu-c ... tml#366837

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 15 sie 2010, 14:42

koledzy mam mały problem z wolnymi obrotami silnika strasznie falują na wolnych obrotach i na gazie i na benzynie. lecz co zauwazyłem po właczeniu klimy stabilizuje sie to i jest takie 900 obr co moze byc przyczyną ?

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 15 sie 2010, 23:05

slawek88yo pisze:mam mały problem z wolnymi obrotami silnika strasznie falują na wolnych obrotach i na gazie i na benzynie
Sonda lambda, nadpalone zawory, źle ustawiony rozrząd.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 sie 2010, 23:40

slawek88yo pisze:lecz co zauwazyłem po właczeniu klimy stabilizuje sie to i jest takie 900 obr co moze byc przyczyną ?
Może tzw. "silniczek krokowy" (zawór stabilizacji biegu jałowego). Wyczyścić albo sprawdzić czy po podmianie na sprawny będzie lepiej.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 16 sie 2010, 14:14

no ale miało by to cos zwiazek z tym ze jak włącze klime to obroty sie wyrunuja i silnik ładniej pracuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl