luk_OP_Q89, zastosowałem kompresor m45 bo taki akurat wystarczy do tego silnika, policz sobie zapotrzebowanie silnika na powietrze przy 6000 obrotach, korzystając z mapy kompresora, uwzględniając przy tym doładowanie jakie chcesz uzyskać i otrzymasz obroty z jakimi powinien kręcić się kompresor.
Zaczynając od kolektora ssącego graty to :kompresor, gaźnik, gaz (dwa reduktory) i filtr.
aldi, zastosowanie reduktora z kompensacją może być ciekawym pomysłem tylko trzeba by się zastanowić, czy np. taki reduktor by u mnie poprawnie działał. Na wolnych obrotach przy max podciśnieniu musiałby dawać minimalną dawkę gazu a wraz ze wzrostem ciśnienia ciśnienie gazu by musiało wzrastać. Reduktor do turbo montowany jest między turbiną a przepustnicą i po zamknięciu przepustnicy na wolnych obrotach podciśnienie jest minimalne. Jeżeli dało by radę ustawić ten reduktor tak aby przy powiedzmy podciśnieniu na wolnych obrotach - 0,5 bara wraz ze wzrostem ciśnienia w dolocie dawał on proporcjonalnie do powietrza więcej gazu to powinno to dobrze działać ( odwrotna zasada jak przy reduktorze podciśnieniowym)
