[AAH] Ustawienie zapłonu, jakie parametry
[AAH] Ustawienie zapłonu, jakie parametry
Cześć
Jeżeli ktoś ma taką wiedzę, to proszę o kilka odpowiedzi:
1. jaki jest rodzaj zapłonu w w/w silniku?
2. jak wyregulować(ustawić) zapłon?
3. jaki ma być kąt wyprzedzenia zapłonu?
4. czy da się sprawdzić zapłon VAG -iem?
nie znam się na tym więc prosze o pomoc.
silnikiem delikatnie rzuca na wolnych obrotach, a odcięcie mam przy 6000obr/min.
dzięki za pomoc
Jeżeli ktoś ma taką wiedzę, to proszę o kilka odpowiedzi:
1. jaki jest rodzaj zapłonu w w/w silniku?
2. jak wyregulować(ustawić) zapłon?
3. jaki ma być kąt wyprzedzenia zapłonu?
4. czy da się sprawdzić zapłon VAG -iem?
nie znam się na tym więc prosze o pomoc.
silnikiem delikatnie rzuca na wolnych obrotach, a odcięcie mam przy 6000obr/min.
dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, 15:53 przez mlodyLipa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
Co do odcięcia to dawałeś już podobny temat.
6000obr/min to norma. : )
btw.
https://audi80.pl/b4-28-aah-odciecie ... t44841.htm
6000obr/min to norma. : )
btw.
https://audi80.pl/b4-28-aah-odciecie ... t44841.htm
-
- Forum Audi 80
- siwusek216
- Forum Audi 80
dzięki, sprawdzę i dam znać.
jeszcze jedna rzecz odnośnie obrotów: wskazówka na obrotomierzu nawet nie drgnie, a budą delikatnie trzęsie.
jak auto bardzo się nagrzeje, to obroty spadają poniżej 3 kreski obrotomierza licząc od dołu. przejadę kilka tysięcy km i zobaczę jak będą wyglodać świece, ponieważ ostatnie miały biały nalot.
dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam
jeszcze jedna rzecz odnośnie obrotów: wskazówka na obrotomierzu nawet nie drgnie, a budą delikatnie trzęsie.
jak auto bardzo się nagrzeje, to obroty spadają poniżej 3 kreski obrotomierza licząc od dołu. przejadę kilka tysięcy km i zobaczę jak będą wyglodać świece, ponieważ ostatnie miały biały nalot.
dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam