Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] Wymiana wtryskiwaczy a kąt wtrysku ?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

[B4 1.9 TDI 1Z] Wymiana wtryskiwaczy a kąt wtrysku ?

Post autor: icemerc » 06 sie 2010, 14:29

Witam.
Mam do was pytanie. Czy wymieniając wtryski musze od nowa ustawiać kąt wtrysku? Bo dawke to się domyślam , że będę musiał ale co z kątem. Będę wdzięczny za odpowiedz
Dodam iz 1Z na Pierburgu

ptaak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:45
Lokalizacja: Żary

Post autor: ptaak » 06 sie 2010, 15:16

Pytanie: jakie wtryski założysz? Jeśli takie same to nie koniecznie trzeba będzie ustawiac ale dobrze by było sprawdzic czy kąt wtrysku się nie zmienił. To samo z dawką.

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 07 sie 2010, 13:43

Witam

Podepnę się pod temat i zapytam czy trzeba coś zmieniać jeśli zmienia się wtryski z oryginalnych 1Z na AFN

Pozdrawiam

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 07 sie 2010, 16:11

dawid17 pisze:Witam

Podepnę się pod temat i zapytam czy trzeba coś zmieniać jeśli zmienia się wtryski z oryginalnych 1Z na AFN

Pozdrawiam
Tak kat wtrysku ulega zmianie i dawka, trzeba skorygowac.

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 08 sie 2010, 09:50

A kąt wtrysku ustawia się taki sam jak na ori czyli 50-65 czy inny

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 sie 2010, 11:34

myster pisze:Witam

Podepnę się pod temat i zapytam czy trzeba coś zmieniać jeśli zmienia się wtryski z oryginalnych 1Z na AFN

Pozdrawiam


Tak kat wtrysku ulega zmianie i dawka,
Co do dawki to się zgadzam ,co do kąta wtrysku to statyczny na pewno się nie zmieni ,ustawiamy go pompą a wtryski nie mają tu nic do rzeczy
dawid17 pisze:A kąt wtrysku ustawia się taki sam jak na ori czyli 50-65 czy inny
Dokładnie jak piszesz ,ustaw sobie ok.60

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 09 sie 2010, 13:03

Ok to już wszystko wiem, wielkie dzięki za pomoc

Pozdrawiam

artii320
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 09 sie 2010, 14:05

Post autor: artii320 » 09 sie 2010, 15:04

kat wtrysku ulega zmianie

oOo

Post autor: oOo » 01 wrz 2015, 21:14

Odgrzewam kotleta. Mam nastepujaca sytuacje, mialem sobie wtryski z 1z jakos to jezdzilo ale postanowilem wsadzic z afn'a. Po przekladce okazalo sie, ze wtryski strasznie klekocza a samochod nie ma zbytnio sily jechac jak w trybie awaryjnym, pomyslalem ze kupilem padake albo dosc dlugie lezakowanie je dobilo. Po powrocie do starych wtryskow (byly wyjete z auta na jakis tydzien, z roznych przyczyn) to samo... Zrobilem w tym czasie trase 200km oszczedzajac bardzo auto i nic sie w tym czasie nie zmienilo. Wtryski cichna przy hamowaniu silnikiem. Czy to mozliwe, zeby zmienil sie kat wtrysku po powrocie do starych? Nie mam aktualnie kompa z vagiem, zeby to sprawdzic. Jakies inne pomysly? Sprawdze jeszcze opornosc sterujacego rano, jak sie objawia wyjecie wtyczki od sterujacego poza zalogowaniem bledu w komputerze?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 wrz 2015, 21:22

oOo pisze: Czy to mozliwe, zeby zmienil sie kat wtrysku po powrocie do starych?
Kąt wtrysku i dawka ,zawsze się minimalnie zmieni ,po zmianie wtrysków .Po powrocie do starych ,wszystko wraca do stanu jak było na starych .Zakupione z niepewnego żródła wtryski ,zawsze należy sprawdzić ,żeby nie było niespodzianek ...niestety większość sprzedawanych wtysków ,nawet jak była w miarę ok. ,to po kilku miesiacach lezenia ,zamienia się w padakę nadajacą się tylko do regeneracji ...nawet przechowywanie w ropie ,nie gwarantuje że pozostaną sprawne ...to samo dzieje się z pompą wtryskową ,pozostawiona bez paliwa ,na 100% "stanie "po kilku miesiącach i nawet zalana ropą ,nie ruszy niestety :-/ Jeżeli po wymienie wtrysków ,jest gorzej niż na ori ,to nalezy je czym prędzej oddać tam z kąd je wzieliśmy

oOo

Post autor: oOo » 01 wrz 2015, 21:37

MUNIOR pisze:Jeżeli po wymienie wtrysków ,jest gorzej niż na ori ,to nalezy je czym prędzej oddać tam z kąd je wzieliśmy
Te od afn'a to juz spisalem na straty nie zawracal bym ludziom na forum gitary, tym ze wsadzilem badziewie :)
Problem w tym, ze po powrocie do ori mam teraz takie same objawy jak na tych od afn wlozonych na probe.
To co MUNIOR polecasz teraz? Wywalic oba komplety i kupic takie po wymianie koncowek z alledrogo?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 wrz 2015, 21:54

oOo pisze:Problem w tym, ze po powrocie do ori mam teraz takie same objawy jak na tych od afn wlozonych na probe.
Cudów nie ma ,jak ori były ok.to raczej nie mogły paść
oOo pisze:To co MUNIOR polecasz teraz?
Sprawdzić wtryski w jakimś zakładzie regenerującym

oOo

Post autor: oOo » 09 wrz 2015, 11:42

Jedyny zaklad jaki znalazlem w trojmiescie chcial 50zl/wtrysk co dla mnie odpada.
Winna okazala sie wtyczka pompy, wygladalo na to ze gorny pin nie laczyl i objawy byly mniej wiecej takie jak przy mocno przyspieszonym kacie wtrysku. Auto palilo z polobrotu, strasznie twarda praca, brak mocy, tryb awaryjny, przy wyzszych obrotach silnik pracowal nieco ciszej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl